26.

56 5 0
                                    

Lähdemme aamupäivällä kauppaan ostamaan tarjottavia iltaa varten. Ostimme vähän kaikenlaista naposteltavaa.. "Entä nää keksit?" Louis kysyy.. "Eiks me just valittu jo kolme pakettia erilaisia keksejä? Mihin me neljäs tarvitaan?" Kysyin huvittuneena.. "No ei sitä koskaan tiiä kuinka paljon keksejä menee.." Louis sanoi yrittäen vaikuttaa vakuuttavalta.. "no olkoon sitten mut ei yhtään enempää keksejä. Neljä pakettia on maksimi!" Vastaan ja Louis tuulettaa hieman.. Pyöräytän silmiäni ja naurahdan.. Jatkamme matkaa seuraavalla osastolle..

Palaamme kaupasta mökille..
"Niin milloin sä sanoit kavereides tulevan?" Kysyn..
"On siihen vielä yli kolme tuntia" Louis vastaa..
"Okeii" Vastaan ja laitan viimeiset kylmätuotteet jääkaappiin..
"Tässähän olis hyvin aikaa vielä vähän.." Louis sanoo ja katsoo minua virne kasvoillaan.. "Niin sano vaan mihin" Kiusoittelen esittäen etten tajua..
"Ihan petipuuhia tarkoitin" Louis sanoo..
"Mut justhan eilen me uudet lakanat laitettiin" Vastaan
"Pitääkö se nyt ihan rautalangasta vääntää" Louis sanoo ja tulee lähemmäs ja painaa huuleensa omilleni..
Irtaannumme suudelmasta ja naurahdan hieman.. "Kiva pusu, mutta en mä silti tajua mistä on kyse" Sanon pidättäen naurua..
"Aaa no okei kai mä tästä sitten lähden päiväunille" Louis sanoo esittäen loukkaantunutta ja lähtee makuuhuoneeseen..
Juoksen hänen ohitseen makuuhuoneeseen nipistäen häntä takamuksesta..
"Au! Eikö sitä enää saa päiväunille mennä rauhassa?" Louis kysyy..
"Ei.. Ja tieksä mitä? Musta vähän tuntuu ettei sua sittenkään väsytä.." Sanon ja riisun paitani..
Louis esittää haukottelevansa ja sanoo "No kai sitä voi päikkärit nukkua myöhemminkin jos nyt noin ollaan kiimaisina siinä" Louis sanoo ja alan nauraa..
Louis nostaa minut syliinsä ja kaataa sängylle..

Kaiken jälkeen menemme nopeaan suihkuun ennen kun alamme laittautua..

Päädyin pukemaan vain perus farkut ja topin ja niiden päälle Louissin flanellin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Päädyin pukemaan vain perus farkut ja topin ja niiden päälle Louissin flanellin..
Laitamme ruokatarjoiluja jo valmiiksi ja sen jälkeen vain istuskelemme sohvalla odottaen heitä..
"Jännittääkö?" Louis kysyy..
"Ei nyt kauheesti. Ehkä vähän" Vastaan.. "Ei hätää tuutte varmasti toimeen.. Tosin siitä muijasta en tiiä kun en oo vielä tavannut" Louis vakuuttelee..
"Joo eiköhän se hyvin mee" Vastaan hymyllein..
Istuskelemme vielä hetken kunnes oveen koputetaan..
Avaamme oven ja oven takana on Harry ja Rosalie... No nyt Rosalie ainakin saa tietää Louissista..
Ennenkuin kukaan kerkeää sanoa mitään Rosalie avaa suunsa..
"Musta tuntuu että Sophie sulla olis nyt vähän kerrottavaa..?"

Sori että luku jäi vähän lyhyeks ens luvusta sit pitempi☺️ Enjoy!

Bed of lies (L.T fan fic in finnish)Where stories live. Discover now