10.

127 12 0
                                    

Juoksen Louissin perään "Oota mä voin selittää se oli vain totutta ja tehtävää" huusin ja Louis pysähtyi "sitä paitsi eihän me koskaan olla sovittu että oltas virallisesti yhessä et oo koskaan tyttöystäväkseks kysynyt" sanoin hieman hiljempaa  poika katsoo mua suoraan silmiin  ja lähtee kävelemään pois "Mä rakastan sua" huudan pojan perään.. Louis pysähtyy ja katsoo minuun "Älä valehtele" hän sanoo hiljaa "Ei oon tosissani" Sanon ja kävelen Louissia kohti... "Se oli vain peli sua mä rakastan " Kuiskaan Louissin korvaan joka halaa minua.. "M-mäkin r-rakastan sua" Louis kuiskaa.. milloin sun pitää mennä takasin?" kysyn kun erkaannumme "pitää lähtee aamusta" Louis vastaa..
"Tuu parin tunninpäästä takas kun noi muut on lähteny" Sanon hymyillen.. "nähään" poika sanoo hymyillen ja lähtee..

Kävelen takaisin sisälle..
"Kuka helvetti toi oli?!?!?"Rosalie ja Mona kysyy samaan aikaan..
"m-me varmaan tästä häippäästään" Jake sanoo ja Tiia ja Edward menevät hänen kanssa samaa matkaa.. ihan hyvä koska en ole heidän kanssaan kamalan läheinen ja en haluisi kaikille kuuluttaa yksityis asioitani...
"yks kaveri" vastaan toivoen etteivät Mona ja Rosalie kysy mitään..
"Älä valehtele kyl me tajuttiin ettette oo pelkkiä frendejä" Mona sanoo
"Se on monimutkaista kerron myöhemmin..kerron..
"Okeii" Rosalie vastaa..
Roope tulee vessasta ja katsoo meitä ihmeissään hän ei ole siis kuullut mitään äskeisestä.. En tiedä mitä sanon tykkään myös Roopesta.. Tottakai tunteeni Louissia kohtaan ovat syvempiä mutta silti en voi kieltää etteikö minulla olisi tunteita Roopea kohtaan... Enkä voi sanoa että minulla on kokoajan ollut toisenkin kanssa juttua hän ei varmaan edes haluisi olla edes kaverini...
"Meidän pitäis puhuu" sanon Roopelle ja Menemme huoneeseeni "Kuka toi äskenen oli?" Hän kysyy "Mun serkku mulla ei sais olla poikaystäviä koska koulu joten se veti aikamoiset kilarit ku huomas mut se lupas ettei kerro" Valehtelin.. "Aaa tarkottaaks tää ettei meistä voi tulla mitään?" Roope kysyy hieman surullisena.. "No jos pidetään se salassa" Vastaan omatuntoni kolkuttaa.. Kaksi poikaa?!?!

Sunnuntaina olen jo saanut siivottua ennenkuin äiti ja isä tulee ja istun sohvalla katsomassa tv:tä
"Mooi" Äitini tervehtii kun he astuvat sisään "Mooii" Huudan olohuoneesta..
"Mites sun juhlat? Oliko mitään ongelmia" Isä kysyy "Oli tosi kivaa, sujui ihan ongelmitta" vastaan vaikka juhlathan oli loppujen lopuksi aivan sekamelska.. Taas yksi valhe lisää...

Pahoittelen et tää luku on näin lyhyt mut nyt kun koulut taas alko niin ei oo ollu aikaa eikä energiaa kirjottaa paljoo :)

Bed of lies (L.T fan fic in finnish)Where stories live. Discover now