tunnen sisälläni että minun täytyisi veätytyä pois suudelmasta mutta en voi sille mitään että toinen puoli minussa haluaa vastata suudelmaan ja kuuntelen sitä puolta ja vastaan suudelmaan pidän siitä kun en maista suudelmassa tupakkaa..
suudelman jälkeen sanomatta sanaakaan juoksen sisälle.. Mitä menin tekemään?? Pussasin melkein tuntematonta poikaa ja vielä kun olen toisen pojan kanssa.. Tiedän että emme ole sopineet Louissin kanssa että olemme 'virallisesti' yhdessä mutta silti tämä tuntuu pettämiseltä...Seuraavana aamuna nään taas Louissin samaisella röökipaikalla niinkuin joka aamu.. en hymyile pojalle tai mitään kävelen vain hänen ohitseen katsomatta häneen.. En halua kohtada häntä nyt en voi kertoa hänelle Roopesta..
Istun maantiedon luokan yhteen takapulpeteista. Maantiedon luokassa ketään ei istu vieressäni.. istun hiljaa miettien mitä keksisin syntymäpäivilleni jotka ovat viikon päästä.. Opettaja kävelee luokkaan ja avaa suunsa.. "teille tulee uusi oppilas" opettaja sanoo lämpimästi en jaksa nostaa päätäni ja katsoa miltä oppilas näyttää.. "Moi oon Roope" kuulen tutun äänen ja katson.. SE ON SAMA ROOPE JOKA OLI KAHVILASSA!! "Roope voit istua Sophien viereen perälle" opettaja kehottaa ja osottaa minuun päin Roope kääntyy katsomaan minuun hämmentyneenä ja alkaa hymyilemään hymyilen takaisin ja hän kävelee luokseni.. "Ai kiva nähdä tuttuja" Roope sanoo ja istuu viereeni.. Rosalie ja Mona kuulee mitä Roope sanoo ja katsoo minuun kysyvästi.. "Sori kun lähin eilen silleen" sanon nolona.. "Ei se mitään" Roope sanoo hymyillen lämpimästi "Vaikka vähän mietin että olinko niin huono suutelia" Roope lisää "Ei ei suudelmassa ei ollut mitään vikaa" sanon ja alan nauramaan ja poika yhtyy nauruun.. koko luokka kääntyy katsomaan meitä ja punastun täysin..
"oot söpö kun punastut" Roope kuiskaa korvaani mikä saa minut punastumaan vain lisää..Tunnin jälkeen nään Louissin odottamassa luokan ulkopuolella "Meidän täytyy puhua" Louis sanoo hieman surullisen näköisenä..
"Okei oota hetki tuun ihan kohta" vastaan Louissille
"Roope käyn tossa tuun sen jälkeen luokan eteen" sanon hänelle ja hän nyökkää..
"Kuka on Roope" Louis kysyy
"Mun kaveri ja uusi luokkalainen niin mistä halusit puhua?" vastaan
"Mun täytyy kertoo sulle jotain" Louis sanoo
"no?" vastaan hämmentyneenä..
"Mä lähen huomenna laitokseen ja joudun sinne kuukaudeks koska vanhemmat lyös mun tupakat ja viinapullon" Louis kertoo
tunnen silmieni vetistyvän "et oo täällä ees mun synttäreiden aikaan en tajuu miks ees poltat sitä tupakkaa tajuutko kuinka ikävä mulle tulee sua" vastaan vihaisena "Anteeks Sophie" Louis huutaa perääni kun kävelen nopeasti pois yrittäen pidättää itkua..
kuitenkin yksi kyynel valuu pitkin poskeani..
yritän peittää juuri itkeneeni kun kävelen Roopen luo mutta turhaan hän huomaa heti ja vetää minut halaukseen.. "mitä on tapahtunut?" Roope kysyy "en haluu puhuu siitä" sanon painaen pääni Roopen rintakehälle..Olin siitä asti kun tulin kotiin vain itkenyt..
puhelimeni värähtää ja huomaan Louissin lähettäneen viestin
"Voinko tulla käymään?"
"joo" lähetän vastaukseksi..
ei hetkeäkään kun Louis jo koputtaa ikkunaan..
"moi" hän sanoo ja vain nyökkään ja hyppään halaamaan häntä samassa kyyneleet valuvat pitkin poskiani
"ei mitään hätää" Louis sanoo yrittäen lohduttaa minua ja halaa minua tiukasti.. "miten kestän olla susta erossa kokonaisen kuukauden?" kysyn pojalta..
"kyl sä kestät onhan sulla kavereita kenen kanssa hengailla." Louis vastaa..
"Jäätkö yöksi?" kysyn
"jos haluat" Louis sanoo..
irtaannumme halauksesta ja pyyhin kyyneleitäni ja vaihdan päivä vaatteet isoon t-paitaan.. ja Louis riisu vaattensa ja on pelkissä boksereissa..
suljen valot ja kiipeämme sänkyyn peiton alle.. nukahdan pian pojan kainaloon..Aamulla jouduin hyvästelemään Louissin koska laitos on 5 tunnin ajomatkan päässä joten hän ei tule tänään kouluun..
"Mä lupaan yrittää tulla tänne sun syntymäpäivänä" Louis sanoo pitäen käsiään poskillani katson häntä suoraan silmiin ja vastaan "minulle tulee ikävä sinua" pian tunnen pojan huulet omillani.. vastaan suudelmaan.. Erkaannumme ja Louis kiipeää ulos katsoen viimeisen kerran minua silmiin ennenkuin lähtee..Mul on nyt lomalla oli tosi paljon motivaatioo kirjottaa ja draamaa on luvassa lisää :D
Oon tosi kiitollinen kaikista voteista mitä laitatte!<3
YOU ARE READING
Bed of lies (L.T fan fic in finnish)
FanfictionSophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin koulun uuteen juuri sisäoppilaitoksesta tulleeseen "pahaan poikaan"