14.

122 11 0
                                    

Menimme lounaalle hyvin kodikkaaseen pieneen ravintolaan..
Ruoka ja seura oli hyvää ja pian elokuvamme alkaisi.. Olisimme menossa katsomaan jonkun jännitys/toiminta elokuvan nimeltä Jonh Wick 2..
Elokuva oli Louissin päättämättä mutta pakko myöntää että se oli oikeasti hyvä..
Juttelimme kaikesta ja nauroimme kun olimme menossa takaisin mökille.. yhtäkkiä radiosta tuli Michael Jacksonia. Laitoin radion heti kovemmalle ja aloin laulaa..
"But if you are thinkin' about my baby it don't matter if you are black or white"
"Et oo tosissas osaat Michaelin laulujen sanat?" Louis sanoi naurahtaen kun kappale loppui..
"Olin pienenä ihan kamalan kova fani mulla oli levyt ja elokuvakin" Kerroin Louissille.
"Oikeesti?" Louis kysyi hämmästyneenä...
"No oikeasti" vastasin.

Kun pääsimme mökille nukahdin sohvalle.. Herättyäni kello oli kuusi ja menin etsimään missä Louis oli..
"Ai moi sä heräsitkin mennääks tekee sitä pizzaa?" Louis käveli vastaan kysyen.. Se siitä etsimisestä..
"Joo mennään vaan" Vastasin
Louis oli jo tehny taikinan valmiiksi ja alkoi kaulita sitä..
"Otatko jauhot tosta pöydältä ja tuot tänne" Louis pyysi..
En voinut millään vastustaa joten otin jauho pussista jauhoa käteeni ja kun kävelin Louissin luo joka oli selkä minuun päin sanoin "Käänny ympäri" Ja kuin käskystä hän kääntyi.. ennen kuin hän kerkesi tajuta heitin jauhot suoraan hänen naamalleensa.. mulla on joku outo tapa heittää aina kaikki jonkun naamalle... Niinkuin se tiskirätti silloin Roopen naamaan..
"Tästä sä kyllä et selviä" Louis uhkaili ja lähdin juoksemaan ulos ovesta karkuun.. Juoksin ulos nurmelle ja pian Louis saikin minut kiinni ja kaaduimme nurmelle ja aloimme kieriä ja "tapella" leikkimielisesti..
"No kiva nyt mäkin oon ihan jauhoissa" Valitin kun nousimme vihdoin ylös..
"Ihan oma syys" Louis sanoi virnistäen..

"Vahditko pizzoja niin mä käyn jo laittaa paljun lämpee?" Louis ehdotti
"Joo tottakai" Vastasin hymyillen..
Tää viikonloppu on tähän asti ollu ihan täydellinen.

"Mmmm tää on niin hyvää!" sanoin kun olin maistanut tekemäämme pizzaa..
"Haha kiva että tykkäät" Louis vastasi hymyillen..

"Sophie ala tulla palju on valmis" Louis huusi ovelta kylpytakki päällään..
Juoskin kylpytakki päällä hänen luokseen ja kävelimme yhdessä ulos..
Louis oli koristellut paljun ruusun terälehdillä ja shamppanjaakin oli näkyvillä.. Aika kliseistä mutta silti romanttista..
"Mikä klisee ruusunterälehdet ja shamppanja tästä puuttuu vaan mansikat niin oltais ku jossain elokuvassa" Sanoin sarkasistesti..
"No ei mulla mansikoita mutta toin porkkanoita kyllä" Louis sanoi virnistäen..
"Et oo tosissas" sanoin naurahtaen
"Minkäs sille voin et porkkanat on mun lemppareita" Louis vastaa..
"Voi sun kanssas" Vastasin hymyillen Louissille.. Louis vain hymyili takaisin ja heitti kylpytakkinsa pois. Oh god That boy has a great booty.. Louis meni edeltä paljuun.. "Mitä sä hidastelet? Ei oo koko iltaa aikaa" Louis kysyi.. Leikkien että katsoisi olemanta kelloa kädessään.. "Hahahah, No tulossa ollaan hätähousu" Vastasin ja heitin kylpytakkini Louissin kylpytakin päälle ja menin itsekkin paljuun..
"Ootko ikinä aatellu että tekisit "sen" paljussa" Louis kysyi virnistäen..
"Ollaan oltu tässä paljussa ehkä 2 minuuttia ja sä jo rupeet pervoilemaan" Sanoin..
"Et silti vastannut kysymykseeni" Louis sanoi..
"Ajattelen juuri nytkin" Vastaan louissille purren huultani..
"Odota hetki laitoin kylpytakin taskuun kondoomin ihan kaiken varalta" Louis vastasi ja nousi hakemaan sitä..
"Äijä suunnitteli koko homman" Sanoin naurahtaen ja Louis vain virnisti minulle nostaen kulmiaan..

Täydellisen viikonlopun jälkeen oli aika mennä kotiin.. Vanhempani ovat jossain ja tulevat vasta tiistaina joten saan olla rauhassa kun menen kotiin..
Istuimme autossa matkalla takaisin kotiin.. "Mun täytyis kertoa sulle yks juttu" Louis sanoi..
"Kerro vaan" Vastasin..
"Mä vähän niinkun mokasin"
Louis sanoi hiljaa..
"Miten" kysyin ihmeissäni..
"Jouduin laitoksessa tappeluun joten iskä päätti et oon siellä vielä 2kk mutt sain sen suostuteltuu siihen et saan olla viikonloput aina pois laitoksesta" Louis kertoi..
"Ai että tappeluun et oo vittu tosissas" Vastasin korottaen ääntäni..
Ennen kuin Louis kerkesi avata suutaan jatkoin.. "Viikonloput?? Mä oon ollu nyt 3viikkoa laskien päiviä että milloin pääset pois ja nyt kun olis viikko jäljellä niin sä meet ja mokaat"
"Mä oon pahoillani" Louis sanoi
"Ja tää viikonloppu joku pehmitys reissu et ensin hemmottelet sit vedät maton alta mä niin uskoin et meillä alkais taas mennä hyvin ja kohta pääsisit pois ja nähtäis monta kertaa viikossa" Sanoin ja kyynel vierähti poskelleni..
"Voidaan nähä aina viikonloppusin" Louis sanoi
"Haluun nähä sua enemmän ku kahtena päivänä viikossa tajuutko?" Sanoin
"Anteeks Sophie"
"Jos sulla on jotain lisää tunnustettavaa niin tee se nyt" Sanoin kylmästi..
"Sophie en mä oo tehny mitään mä vannon vaan yks tappelu" Louis vastasi..
"Mä haluun vaan nyt kotiin kauvan tästä menee" Kysyin..
"noin puoltuntia" Louis vastasi..
Louis oli juuri avaamassa suutaan uudelleen kun avasin omani "Älä soittele tai tekstaa pariin päivään haluun rauhassa miettii asiaoita jutellaan ens viikonloppuna"
"Okei" Louis sanoi hieman surullisena..
Pidätin itkua koko loppu matkan.. Miksi hänen täytyi taas hankkiutua ongelmiin? Miksi juuri nyt kun kaikki oli alkamassa palata ennalleen?

Istuin sohvalla hiljaa miettien.. haluaisin edes hetkeksi unohtaa koko jutun... Menin katsomaan jääkaappiin olisiko siellä mitään syötävää.. Jääkaapissa oli vain paketti kanaa ja isän pari kaljaa..
No arvatkaapas kumpaan tyhmänä päädyin.. Otin yhden isän viidestä kaljasta ja join sen vain parilla kulauksella alas.. En yleensä ikinä juo alkoholi pitoisia juomia... olen juonut tasan kaksi kertaa elämäni aikana...
Haluan vain tämän kaiken pois mielestäni edes hetkeksi.. Otin kaapista viski pullon ja kaadoin sitä vähän lasiin.. ja vedin sen ykkösellä irvistäen alas.. Ei kauvaa kun alkoholi alkoi nousta päähän.. En ollut mitenkään ympäri päissäni mutta humalassa silti...
Silloin sain idean.. Mitä jos menisin moikkaamaan Roopea...
Menin ensin yläkertaan ja vaihdoin olo asun farkkuihin ja farkku takkiin..

Basic mutta samaan aikaan tyylikäs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Basic mutta samaan aikaan tyylikäs..
Laitoin kulmiin hieman väriä ja ripsiin ripsiväriä ja vielä punaista huulipunaa.. Roope ei asu kamalan kaukana joten päätin mennä kävellen.. Tajusin vasta matkalla etten edes tiedä onko hän kotona.. Lähetin hänelle viestin "Ootko kotona" ja meni vain pari minuuttia niin hän vastasi "Joo oon"

Koputin oveen ja Roope tuli avaamaan pukien paitaa päälleen..
Hitto Roopellahan on sixpack.. Hän näytti aivan syötävän söpöltä tullessaan tukkahieman pörröisenä avaamaan.. Ennenkuin poika edes tervehti hyppäsin hänen kaulaansa ja suutelin poikaa..


vihdoin sain tän luvun kirjotettuu.. mul on ollu niin paljon kokeita ja koulu stressii et ei oo ollu aikaa kirjotella niin aktiivisesti mut onneks ei oo ideat lopussa nimittäin draamaa on tulossa lisääää

Bed of lies (L.T fan fic in finnish)Where stories live. Discover now