25.

63 7 0
                                    



Olen hieman jännittynyt sillä nään tänään Roopen pitkästä aikaa..
No okei.. Siitä on ehkä viikko..
Mutta silti en tiedä tuleeko tapaamisestamme kiusallista, koska viimeksi kun näimme asiat eivät menneet ihan parhain päin..
Meillä on Roopen kanssa molemmilla koulua vasta kympiltä, joten päätimme käydä ennen koulua aamu kahvilla/teellä yhdessä, että saisimme hieman selvitettyä asioita lisää..

Kävelen kahvilan ovesta sisään ja näen Roopen odottamassa minua kulmapöydässä. Kävelin hänen luokseen ja hän nousi sohvalta halaamaan minua.. halasimme pitkään ja sitten istuimme alas..
"Moi" tervehdin poikaa hymyillen..
"Moi, Mitä kuuluu?" Roope vastasi kysymyksellä..
"No eipä mitään ihmeenpää.. ihan hyvää kuuluu entä sulle? Vastaan..
"No oon ollu flunssassa koko alkuviikon, mutta kyllä tää tästä.." Ropee kertoo..
"Haluun vielä kerran pyytää anteeks mun käytöstä silloin viikonloppuna.." Roope sanoo katsoen mua silmiin..
"Saat anteeks" vastaan ja hymyilen hieman katsoen Roopea silmiin joka hymyilee minulle takaisin..
"Käymme tilaamassa Teet ja sitten menemme vielä hetkeksi pöytään istumaan..
"Mulla olis perjantai iltapäivällä yks harjotusmatsi haluisitko tulla kattomaan?" Roope kysyy..
Hmm kai me voitaisiin mennä Louissin kanssa mökille vasta illalla? Jos sanon sille vaan että mä joudun lähtee iskänkaa johonkin matsiin..?
"Jooo. Tulisin mielelläni.. Monelta se alkaa?" Vastaan..
"16.30.. Se on harjotusmatsi niin se alkaa jo noin aikasin.. normaalisti meijän pelit alkaa joskus seitsemän aikaan.." Roope kertoo..
"Okeii tekstaa mulle myöhemmin osote niin mä raahaan itteni sinne huomenna.. Oisko ok jos pyytäisin Rosalien ja Monan mukaan..?" Sanon..
"joo tottakai" Roope vastaa..
Pian meidän täytyy lähteä kävelemään koululle..
Koulussa laitan Louissille Viestin
"Hei oisko OK jos lähettäis mökille vasta kasin aikaan? Isä haluu et lähen senkaa kattoo jotain matsii.."
Ei hetkeäkään niin Louis vastasi "Joo sopii. Mistä haen sut?"
"Se jäähalli on lähellä keskustaa niin jos kävelen keskustaan ja haet mut vaikka Siitä sen isomman Tescon vierestä?"
"Joo voidaan käydä sieltä ostamassa meille jotain iltapalaa mökille." Louis vastaa..
Sovin välitunnilla Rosalien ja Monan kanssa siitä matsista matsi loppuu. Varmaan jo 6-7 välillä niin menemme teelle sen jälkeen..

Menen koulun jälkeen nopeasti kotiin koska minulla on vielä paljon pakattavaa...
Pakkaan vain mukavia ja lämpimiä vaatteita.. Tulemem kuitenkin vain oleskelemaan rauhassa mökillä niin en tarvitse mitään farkkuja tai sellaisia..
Pakkaan tavarani Niken jumppakassiin ja menen alakertaan syömään välipalaa ennenkuin lähden jäähallille..
Tapaan Rosalien ja monan jäähallin ulkopuolella.. Menemme yhdessä sisälle.. Mennemme etsimään meille istumapaikkoja ja pian peli jo alkaakin..
Juttelemme ja katselemme kuinka Roope pelaa.. "Roope on kyllä kaikista komein noista pelaajista" Mona sanoo
"No joo varmaan mut onhan toi numero 11 myös ihan kiva" Rosalie vastaa..
"Nääh ei se vedä vertoja Roopelle" Mona sanoo..
Onks se vaan minä vai tykkääks Mona Roopesta????
"Miten sä nyt yhtäkkii noin Roopen ulkonäköö kiinnität huomioo" kysyn..
"En mä tiiä oon mä jo pidemmän aikaa sitä katellu.." Mona sanoo..
Eikä se tiedä yhtään mitä mun ja Roopen välillä on ollu.. Pitäiskö mun kertoa sille et meillä on ollu säätöä vai ei..?
"Aijaa" vastasin ja päätin olla sanomatta mitään ainakaan vielä..
"Hei en tiiä mitä vastata" Rosalie sanoo katsoen puhelintaan..
"Häh" sanomme Monan kanssa yhteenääneen..
"Muistatte varmaan sen Harryn jonka kanssa kävin pari kertaa kahvilla ja sitten se joutui sinne sisäoppilaitokseen ja se koko juttu vähän lössähti.." Rosalie sanoo
"Niin?" Kysyn..
"Oon nyt lähi päivinä alkanu tekstaa senkaa taas ja se just laitto mulle viestiä jos näkisin sitä huomenna.." Rosalie kertoo..
"No kannattaaks sun sekaantua johonkin sisäoppilaitossa olevaan" Mona sanoo..
"No en mä usko että siitä mitään haittaa on jos näätte.. eiks se kuitenki vaikuttanu tosi mukavalta?" Kysyn.. Jos Mona vaan tietäis keneen mä oon "sekaantunut" .....
"joo sen kaa oli tosi kivaa" Rosalie sanoo..
"Ehkä mä laitan sille että voidaan nähä" Rosalie sanoo..
"Okeii sanoks se mitää et mitä teette?" Mona kysyy..
"Kai mennään joillekkin tupladeiteille tai jollekkin.. " Rosalie kertoo..
"Uuu voit pääset samalla tutustumaan uusiin ihmisiin" Sanon..

Matsin jälkeen menemme moikkaamaan Roopea pukkarin ulkopuolelle..
"Missä sä oot oppinu pelaa tollee? Olit upee" Mona sanoo..
"Hahaha en tiiä mut kiitos" Roope vastaa..
"Hei onks sulla jotain vai lähtisitkö meijänkaa teelle?" kysyn Roopelta..
"Ei mulla oo mitää käyn vaihtaa vaan vaatteet" Roope vastaa..
"Mahtavaa me ootetaan tässä" Mona sanoo..

Pian Roope tulee ja lähdemme kohti kahvilaa.. Juomme teemme ja juttelemme ja pian huomaan kellon olevan 19.50... "Hei mun täytyy lähtee" Sanon..
"Hei mä lähen sunkaa samaa matkaa kun mennään samaan suuntaan" Roope sanoo..
"Ei mut mun täytyy käydä kaupassa ennen ja oon menossa amberille tästä" Keksin äkkiä jonkun valheen koska enhän mä voinut kertoa minne oikeasti menen..
"Aaa okeii" Roope vastaa..

Lähden kävelemää tescolle joka on alle kilometrin päässä kahvilasta.. Pääsen perille ja nään Louissin jo odottavan minua ovella.. "Mooi" Sanon ja menen halaamaan poikaa.. "Moii" Hän vastaa ja painaa huulensa poskelleni..
Menemme kauppaan ja ostamme ilta- ja aamupala tarvikkeita ja muuta syötävää viikonlopuksi..

Saavumme mökille ja laitamme ruuat jääkaappiin ja menemme sohvalle chillailemaan.. Olen Louissin kainalossa.. Tunnen oloni niin turvalliseksi hänen vieressään.. Otan Louissin kädestä kiinni ja hän hän silittää kättäni peukalollaan.. Olemme täysin hiljaa ja vain nautimme toistemme läsnäolosta..
Herään Louis vierestä sohvalta.. Nostan pääni Louissin rinnalta ja katson hymyillen miten söpöltä hän näyttää nukkuessaan.. Olemme nukahtaneet sohvalle.. "Hei Lou.. Mennään sänkyyn nukkumaan.." Sanon herättäen hänet..
"Joo" Nousemme ylös ja kävelemme makuuhuoneeseen.. Otan farkkuni pois jalasta ja otan kassistani Louissin paidan jonka olen joskus vienyt häneltä.. vaihdan sen villapaitani tilalle ja menen Sängylle boxereissa makaavan pojan viereen.. "Vau mistä oot tän paidan saanu?? Tosi hieno!" Louis sanoo hieman sarkastisesti.. "Hmmm mä en yhtää muista keneltä mä tän oon saanu" Sanon samaan sarkastiseen sävyyn hieroen leukaani..
"Hei muuten unohdin sanoa, että mä jouduin kutsumaan mun kaverin ja sen säädön tänne huomenna kylään" Louis kertoo.. "Miks?" Kysyn..
"Koska se on tosi kiinnostunut yhestä tytöstä kenen kanssa se on jonkin verran deittaillu ja se sai idean et kuinka hyvä idea olis et mä tapaisin sen tytön ja se sut kun ollaan molemmat puhuttu teistä toisillemme.. Enkä mä voinu sanoo ei ku se oli niin innoissaan.." Louis kertoo.. "Okeii no ei se mitään meillä on aamupäivä ja sunnuntai kuitenkin aikaa olla rauhassa.." Vastaan..
Todella kiva vihdoin tavata joku Louissin kavereista...

Vihdoin uutta lukuuu toivottavasti pidätte! 🙏🏼

Bed of lies (L.T fan fic in finnish)Where stories live. Discover now