Olimme Louissin kanssa Louin luona kun Louis kysyi.. "Kuinka kauvan siitä on kun me olemme tehneet mitään super kivaa yhdessä"
"Kauvan.." vastasin..
"Pitäiskö meijän keksii jotain" Louis ehdotti
"No mitä sulla olis mielessä" Kysyn hymyillen..
"No olishan mulla jotain super kivaa ihan tällekkin hetkelle" Louis sanoo ja nojautuu suutelemaan minua.. vastaan suudelmaan joka muuttuu hyvin intohimoiseksi.. irtaannun ja sanon..
"Hei eihän me täällä voida sun vanhemmat tai Katriina voi tulla koska vaan sisälle.." Louis oli juuri sanomassa jotain kun puhelimeni alkoi soida.. Se on Roope.. En ole jutellut hänen kanssaan sen jälkeen mitä tapahtui. hän ei ole ollut koulussa koko viikolla..
"Hei sori mun täytyy vastaa tähän" Sanon ja nousen sängyltä..
S:"moi"
R:"Moi mä haluisin pahotella mun käytöstä silloin aijemmin olin ihan ääliö"
S:"no niin sä kyllä vähän olit"
R:" Voitko antaa mulle toisen mahollisuuden?"
S:"No kai mä voin jos lupaat ettei se toistu"
R:" Lupaan"
S:"okei hyvä, mutta mun täytyy nyt mennä! Jutellaan koulussa"
R:"Okei heippa"
S:" moikka"
Suljen puhelimen ja menen takaisin Louissin luo..
"Mihin me jäätiinkään..?" Kysyn ja
menen louis viereen sängylle
"Siihen kun sä sanoit ettei me voida pelehtiä täällä ja kun mä olin juuri sanomassa että mun vanhemmat lähtee teatteriin kohta" Louis sanoi vinkaten silmää..
"Ahaa" vastasin. Katsoin Louissia silmiin..pian poika vinkkasi nopeasti silmäää minulle ja muodosti söpön virneen kasvoilleen.. "no milloin ne oikein lähtee eihän tässä malttais odottaa" sanon Louissille..Pian kuulemme Louissin vanhempien ja Katriinan huutavan heippa kun he astuvat ovesta ulos.. He kai vievät Katriinan jonkun hänen kaverinsa luokse..
"Noh noh..." Louis kerkeää avata suunsa kun minä painan käteni hänen poskilleen ja suutelen häntä.. hän vetää minua lähemmäksi itseään ja vastaa suudelmaan.. pian erkanemme suudelmastamme ja Louis on jo vaatteideni kimpussa.. avaan Louissin vyön ja samassa Louis nousee ylös ja riisuu farkkunsa..
Istun sängyllä vain alusvaatteillani kun Louis sanoo "kokeillaan jotain uutta"
Epäröim hieman mutta vastaan "okei sopii mulle" Louis ottaa liimaan ja laittaa sen silmieni eteen ja solmii sen taakse.. Sitten hän kaataa minut sängylle makaamaan ja nousee itsekkin sängylle.. Voin vain haistaa Louissin jumalaisen tuoksun.. Louis alkaa kädellään etenemään reittäni ja pian vetää alushousuni alas.. olin jo unohtanut miten uskomattoman ihanalta hänen kosketuksensa tuntui..Olemme jo hetken aikaa makoilleet Louissin sängyllä.. Niin että minäkin olen jo saanut näkökykyni takaisin.. kunnes kuulemme oven alakerrassa avautuvan.. "Shit" Louis sanoo ja ponkaisee ylös.. Puemme äkkiä vaatteet päälle.. portaista kuuluu lähestyviä askelia.. yritän nopeasti haroa tukkaani ja pyyhkiä levinnyttä huulipunaani..
"Kop kop" Kuuluu ja sitä seuraa Louissin äidin ääni "Hei voinko tulla sisään..?"
"Joo" Louis vastaa ja Johannah astuu sisälle
Hän ensin katsoo meitä hetken.. emme tainneet olla tarpeeksi nopeita.. Sitten hän avaa suunsa.. "Oli aivan uskomattoman hyvä teatteri esitys teidänkin pitäisi mennä katsomaan se joskus... Mutta hei ootteko syöneet mitään? Onko teillä nälkä? Jos vaikka keittäisin teille teetä ja toisin voileivät?" Hän kyselee..
Louis katsoo minua ja nyökkään.. "Joo kyllä me kiitos voitaisiin syödä jotain.. Ja tosi kiva että viihdyitte siellä teatterissa.." Louis vastaa..
"Okei kiva minäpä tästä sitten menen laittamaan" Johannah sanoo ja lähtee hymyillen alakertaan..
Kun hän on lähtenyt katsomme Louissin kanssa toisiamme ja alamme nauraa... "Läheltä piti" Sanon ja jatkan nauramista.. "Näitkö sen ilmeen mun se astui sisään.. Se varmasti aavisti jotain" Louis vastaa..Hetken kuluttua Louissin äiti tuo leivät ja teet meille.. Kiitämme häntä ja sitten alamme syömään..
"Meidän pitäis taas viettää aikaa ihan kahdestaan kunnolla vähän niinkuin silloin siellä mökillä.. tosin ilman katriinan ilmaantumista.." Sanon Louissille
"Niin pitäisi.. Miten olis jos vaikka heti ens viikonloppuna lähettäis vaikka meijän mökille taas.?" Hän kysyy..
"Jooo" vastaan innoissani ja halaan Louissia joka melkein kaataa teet päälleen..
Ihanaa taas pitkästä aikaa päästä viettämään viikonloppua ihan vain minä ja Louis...Olis super kiva jos kertoisitte kommenteissa mitä piditte! Enjoy! <3
YOU ARE READING
Bed of lies (L.T fan fic in finnish)
FanfictionSophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin koulun uuteen juuri sisäoppilaitoksesta tulleeseen "pahaan poikaan"