21.

97 7 2
                                    

S: "Että annan sulle anteeks mutta tää oli ainoo ja viimeinen kerta ku näin tapahtuu jos tää toistuu meijän juttu on ohi"
L:  "Kiitos!!! Mä lupaan se ei tuu toistumaan mä rakastan sua eikä mulla oo mitään tunteita Abbyä kohtaan
S:" Joo uskon mä sen ja mäkin rakastan sua"
En tiedä oliko oikein antaa anteeksi niin helpolla mutta kun miettii mitä kaikkea olen tehnyt Louissin seläntakana en ole ollut itsekään mikään uskollisin..
S:"No mut jutellaan myöhemmin, Moikka"
L: "Moikka"
Suljen puhelimen ja menen sohvalle istumaan..

"No miten meni saitteko sovittua?" Amber kysyi..
"Joo saatiin" Vastasin hymyillen..
"Katsottaisiinko joku nyyhky rakkaus elokuva" Amber ehdottaa..
"Jooo! Oon kuullu että se Me Before You oli tosi hyvä.. Käyn hakemassa nenäliinoja" Sanon..
"Laita popparit samalla mikroon katon onko sitä täällä netti vuokraamossa" Amber sanoo.
"Okei laitanko butter vai salted poppareita?" Kysyn..
"Butter ellet halua salted" Amber vastaa..
"Butter on hyvä" sanon..

"Miten se voi päättyä noin??" Kysyn itkien kuin vauva..
"En mä tiedä" Amber sanoo vollottaen..
Elokuva oli aivan mahtava se oli niin hyvä en tiennyt että elokuvan aikana voi itkeä näin paljon.. Loppu viikonloppu meni todella kivasti oli ihana viettää aikaa Amberin kanssa..

Herään maanantai aamuna niiin väsyneenä ja suorastaan laahustan kouluun..
Onneksi kohta alkaa loma tosin se kestää vain viikon ja sitten koulu jatkuu taas...


Skippaus loman alkuun..

Louis pyysi minua hänen kanssaan yhden meidän koululaisen bileisiin mutta olin jo sopinut näkeväni Roopea..
Sovimme Roopen kanssa hengailevamme hänen luonaan..

Valitsen kaapistani mukavan mutta vähän hienomman asun ja alan laittamaan itseäni valmiiksi.. Freshaan vähän meikkiäni ja harjaan hiukset

Lähden kävelemään Roopelle koska matka ei ole pitkä ja olen juuri alkuviikosta  päässyt kipsistäni eroon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Lähden kävelemään Roopelle koska matka ei ole pitkä ja olen juuri alkuviikosta päässyt kipsistäni eroon..
Tänään on ihana sää.. Kuuntelen matkalla spotifystä tekemääni soittolistaa ja selaan instagramia.. Joka nyt ei ehkä ole paras yhdistelmä, mutta kyllä minä eteeni katson..

Saavun Roopen ovelle ja koputan oveeen.. ei aikaakaan kun poika tulee avaamaan oven.. "Moiii! kiva nähdä." Roope sanoo ja halaa minua ja samassa haistan pienesti alkoholin..
"Niiin on" Sanon..
Menemme olohuoneeseen.. ja siellä on kaksi yksi tyhjä ja yksi vajaa kaljatölkki.. "Ai sä oot juonut"  Sanon tekohymy huulillani..
"No jooo tuli pari otettua kun pelasin nhl:ää" Roope sanoo..
"Miten sun jalkas voi" Hän kysyy..
"Hyvin vähän kipeä vielä mutta hyvi olen pärjännyt nyt varsinkin kun kipsi on poissa." Vastaan ..
"Mitäs loma suunnitelmia sulla on?" Kysyn..
"No Jakenkaa aateltiin kysyy sua loppuviikosta Jaken mökille sen muija tulee myös ja sitten tossa maanantain on pelit ja hmmm en mä varmaa paljoon muuta isoveli tulee käymään kotona kans alkuviikosta niin mennään kokoperheellä ulos syömään.. entäs sä?"
"Kuulostaa kivalta! Ja uskoisin että pääsen sinne mökille! Alkuviikosta oon vaan kavereiden kanssa ja pidetään vanhat kunnon pyjama bileet.." Kerron en voinut kertoa että Louis kutsui minut luokseen yötä..
"Okeii hyvä! Aateltiin että lähettäisiin torstaina ja tultais sunnuntai aamuna takas oisko se ok?" Roope kysyy..
"Jooo! Uskoisin että on pitää vaan varmistaa äidiltä vielä" Vastaan..
"Haluutko jotain juotavaa" Roope kysyy..
"Joo, onko teillä jääteetä?" Kysyn..
"Joo on käyn hakemassa sulle, haluutko jäitä sen kanssa" Poika kysyy..
"Joo jos siitä ei oo liikaa vaivaa" sanon..
"Ei tietenkään ole" Roope sanoo ja naurahtaa..
"No hyvä" sanon ja hymyilen hänelle..

Pian hän tulee jääteen ja kaljan kanssa takaisin olohuoneeseen...
"Kiitos" sanon hymyillen kun Roope ojentaa minulle pyytämäni jääteen.. Samassa Roope korkkaa kaljansa ja ottaa ison kulauksen..

Juttelemme kaikesta ja yhtäkkiä Roope tulee todella lähelle minua ja haistan kaljan hajun hyvin voimakkaasti ja no se ei kamalasti viehätä..
Sitten hän laittaa kätensä reidelleni ja nojautuu minua kohti ja painaa huulensa huullilleni.. vetäydyn kauvemmas.. "Hei en oo nyt oikeen sillä tuulella" Sanon..
"Älä viiti" Roope sanoo ja tulee vielä lähemmäs minua..
Pian hän laittaa kätensä paitani sisään..   "Hei mä sanoin etten oo sillä tuullella sanoin ja otin hänen kädestään kiinni.. Hän on humalassa ja hänen hengityksesä haisee kaljalle joten en ole  kamalan innoissani..
Vielä kerran hän yrittää lähestyä minua nojautumalla minua kohti ja tulella vähän niinkuin päällenni.. "Hei ihan oikeasti nyt" Sanon ja työnnän hänet pois ja nousen sohvalta.. "Mä lähden nyt" Sanon ja menen eteiseen..
"Odota Sophie" Roope sanoo..
Lähden nopeasti ja muistan että bileet missä Louis on ovat ihan tässä lähellä joten päätän mennä moikkaamaan häntä..

Moii!! Vihdoin taas uutta lukuu! Oon tosi pahoillani ettei oo tullu lukuu ei oo ollu siit kyse ettei olis ideoita vaan on ollu super paljon menoja ja koulu stressaa jo nytten :( No mut toivottavasti tykkäätte luvusta!❤️

Bed of lies (L.T fan fic in finnish)Where stories live. Discover now