Saavun bileisiin ja menem etsimään Louissia.. En ensin meinaa löytää poikaaa mistään
Pian nään hänet ja yritän päästä ihmisten ohi hänen luokseen..
Kun nään tytön hyppäävän hänen syliinsä ja suutelevan Louissia.. Hetken päästä Louis työntää tytön pois sylistään ja nään sen olevan Mona.. Mitä Mona täällä tekee?? Ja yrittää iskeä Louissia?
Menen hänen luokseen.. ja huomaan Louissin olevan ihan hirveässä jurrissa.. "Moi Sophie" Mona sanoo
"Moi" vastaan hieman tympeästi..
"Musta tuntuu että me kaks tänään tehään se" Mona sanoo ja viittoo Louissin suuntaan.. En vastaa mitään vaan vedän Louissin ylös sohvalta ja sanon.. "Noniin eiköhän olis aika lähteä?"
"Ei mulla on kivaa en oo lähössä" Louis sanoo..
"No vittu jää tänne säätämään ton lorton kanssa mä lähden" Sanon vihaisesti ja menen ja etsin nopean reitin ulos.. Matkalla eksyn keittiöön ja otan mukaan vodka pullon ja lähden pois astuessani ovesta otan ison kulauksen.. Lähden kävelemään ilman mitään märäänpäätä kävelen vain.. Kyyneleet valuvat pitkin kasvojani kaulaani kävelen vain ja otan silloin tällöin hörpun..
Käveltyäni tuntikausia ympäristö ei enää näytä tutulta ja jalkojani alkaa väsyttää.. Olen jo kauvan aikaa sitten heittänyt vodka pullon pois.. Kävelen läheisen penkin luo ja istun siinä itkien vieläkin.. Tämän piti olla kiva ilta.. Otan puhelimeni nähdäkseni paljonko kello on.. Ilokseni puhelimestani on akku loppunut.. En tiedä missä olen on myöhä eikä puhelimessani ole akkua.. Istun paniikissa paikallani.. Kunnes kuulen äänen.. "Hei, Onks se sinä Sophie?". Kuulen pojan äänen kysyvän..
"Ööm joo , kuka sä oot?"vastaan ja nyökkään kyyneleen vierähtäessä poskelleni.. "Felix, Monan serkku et varmaan muista mua kun siitä on niin paljon aikaa kun ollaan nähty" poika kertoo.. "Aa kyllä mä sut muistan! Ootpas sä kasvanut.." Vastaan
"Onks jotai sattunu ootko okei.." Hän kysyy..
"Joo oon" Vastaan ja vedän tekohymyn huulilleni.. "Hei mä nään et kaikki ei oo selvästikkään okei" Felix sanoo huomatessaan tekohymyn.. "No tuli vähän kavereiden kanssa riitaa ja mä en tiiä miten pääsen kotiin eikä mulla oo akkua puhelimessa.. "Hei tuu meille niin ladataan sitä sun puhelinta ja keitän sulle teetä. Asun ihan tossa vieressä" Poika ehdottaa..
"Joo hyvä idea" Vastaan..
Pian saavumme kerros talon pihaan..
Menemme sisälle rappuun ja odotanme että hissi tulee alas.. Menemme 7 kerrokseen.. "Vähänkö teillä on varmaan kivat näkymät ku asutte katto huoneistossa!" Sanon..
"No joo" Felix vastaa.."Valitse tuolta mitä teetä haluut" Felix sanoo ja ojentaa rasian..
"Okei kiitti" vastaan ja otan rasian vastaan..
Valitsen "viisaiden teen" että jos vaikka tulisin viisaammaksi... Eivaan siinä oli hyvä aromi..
"Hyvä valinta, toi tee on mun lemppari" Felix sanoo ja naurahtaa.. hymyilen hänelle.. ja yritän karistaa illan tapahtumat mielestäni..Juomme yhdessä teetä ja tutustumem paremmin sillä aikaa kun puhelimeni lataa.. Siitä on niin kauvan kun olemme viimeksi jutelleet..
"Ootteko vielä Monan kanssa "bestiksiä" ?" Felix kysyy..
"Riippuu vähän miten hänen iltansa päättyy" sanon..
"Aikooko Mona tehdä jotain"
"No se on monimutkaista menin käymään yhdissä bileissä ja se oli siellä ihan umpi kännissä.. Ja puhui kuinka aikoo iskeä poikaystäväni.. Taino.. Ei hän tiedä että se on poika ystäväni.. mutta tietää että meillä on ollut juttua joskus.. " Vastaan toivoen että Felix tajuaa oudon selitykseni..
"Ahaaa kuulostaa hankalalta, miks et oo kertonu sille siitä..?" Felix kysyy..
"Pelkäisin että hän vahingossa lipsauttaisi sen vanhempieni kuullen he eivät tiedä." Kerron..
"Ymmärrän Monalla on aina ollut suuri suu.." Felix sanoo naurahtaen..
Alan nauraa "Muistatko sen yhden kerran kun Monan takia jäätin kiinni ku oltiin menty salaa ostamaan karkkia kiskalta?"
"Jooo meillä oli täydellinen suunnitelma ja Mona pilasi sen.." Felix sanoo nauraen..
"Miksi ette ole enää kesäisin tullee Monalle kylään..?"
"Kai monan äidille ja mun isälle tuli joku riita joten nähdään enää vaan sukujuhlissa.." Felix sanoo kohauttaen olkiaan..
Juttelemme kaikesta emmekä tajua alan kulua ja pian kello on 3 aamuyöllä ja päätän jäädä Felixin sohvalle nukkumaan..Moii! Sori ettei oo tullu lukuu hetkeen mut koulupainaa päälle nii oon ollu nii väsyny et on tullu kirjoteltuu vähemmän.. toivottavasti tykkäätte!
YOU ARE READING
Bed of lies (L.T fan fic in finnish)
FanfictionSophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin koulun uuteen juuri sisäoppilaitoksesta tulleeseen "pahaan poikaan"