"Täältähän näkee koko kaupungin"
Louis on tuonut minut kalliolle josta näkymä on niin kaunis.. istumme alas ja katsomme tähtitaivasta.. voisin olla tässä aamuun asti.. Auringon nousu näyttäisi upelta täältä katsottuna..
hiljennymme katsomaan kaunista maisemaa käännän katseeni Louissiin joka katsoo minua..
Katsomme toisiamme suoraan silmiin.. Hänen silmänsä ovat tavattoman kauniit ja tuntuu että voisin katsoa niitä tunti kausia.. Sitten Louis avaa suunsa.. "Vaikka toin sut tänne nauttimaan tästä näköalasta niin sä oot ainakin tuplasti kauniimpi kuin tää näkymä" sillä hetkellä tein jotain hyvin sponttaania.. asetin käteni Louissin poskille.. ja suutelin pojan jumalaisia huulia.. Poika vastaa suudelmaan ja suudelma on mitä täydellisin.. tunnen ilotulituksien räjähtelevän sisälläni..kello 4 aamu yöstä kiipesin ikkunan kautta takaisin koska vanhempani heräävät 5 töihin...
Tunne kun kiipesin ikkunasta oli mahtava olin tehnyt jotain ''kiellettyä'' ja se kiehtoi minua.. En tiedä mikä siinä on ehkä se että tiedän että jos jään kiinni vanhempani suuttuvat ja kun en jäänyt kiinni.. ''rebel nuori'' hahha en lähelläkään..
9.00 herätykseni soi.. väsyneenä kierähdin alas sängyltä ja poikkeuksellisesti konttaan vessaan pesemään kasvoni ja hampaani.. Tänään päätin panostaa ulkonäkööni.. Otin kaapista mustan kello hameen ja viininpunaisen villapaidan ja vielä mustat polvisukat.. kiharsin hiukseni ja meikkasin..
Kävelen kohti koulua ja nään Louissin koulun nurkalla 3 pojan kanssa.. Tupakan savua nousee heidän yltään.. Nään kun Louis kääntyy minua kohti ja nään tupakan hänen kädessään.. "just" Täydellinen poika Komea ja Ihana.. Ja tekee jotain niin tyhmää kun Polttaa tupakkaa ja varmasti tietää vahingoittavansa keuhkojaan joka kerralla.. Vaikka sen nyt olin jo arvannut niin en minä paljoa tykkää siitä että hän polttaa..
Kävelin kavereideni luo.. "Moi!" Sanoin tekohymy kasvoillani
"Moi Sophie! tuutko tänään koulun jälkeen teelle voidaan harjoitella siihen kemiankokeeseen?" Rosalie kysyi.. "joo tottakai tuleeko Monakin?" vastasin ainakin saisin muutakin ajateltavaa kuin Louis..
"joo tulen mä" Mona sanoi ja hymyili minulle..Tunnin jälkeen lokerossani oli lappu Louissilta "Nähdään kouluntakana klo 12.05. L" eli tunnin päästä revin lapun ja lähdin kohti matikan luokkaa..
Koulun jälkeen olin kävelemässä koulun ovista ulos kun Louis vetäisi minua kädestä.. "Miksi et tullut?" louis kysyi.. "Minne?" vastasin valehdellen etten tiennyt mistä hän puhui.. "Laitoin lapun kaappiisi"
"aijaa" vastasin hieman tylysti..
"Hei onks jotain tapahtunu en ymmärrä?" Louis sanoi ihmeissään.. "Ei mitään mulla olis vähän kiire niin mene sä vaan vahingoittamaan keuhkojas vähän lisää niin mä tästä menen" sanoin ja kävelin pois "SOPHIE ODOTA!" Louis huusi perääni mutta en pysähtynyt.. Kävelin suoraan Rosalielle.. Monan ja Rosalien koulu loppui jo klo 14 mutta minun vasta 15 joten menen Rosalielle yksin.."Sophie haluutko sitruuna vai piparminttuteetä?" Rosalie kysyi..
"piparminttu" vastasin hymyillen"pelataanko totuutta ja totuutta" Mona kysyi kun olimme lopettaneet opiskelun.. "Jooooo" Rosalie melkein huusi innostuneena
"okei Sophie kysyn sinulta" Mona sanoi irvistäen
"oletko ikinä suudellut ketään"
"öömhmhmh" en tiennyt mitä sanoa
"eli olet! kenen kanssa? milloin?" Rosalie ja Mona sanoivat yhteen ääneen..
"ette sitten kerro kenellekkään!" sanoin katsoen heitä silmiin
"lupaamme" he vastasivat
"olen suudellut yhtä Louissia meidän koulustamme"
kummatkin vain katsoivat minua hiljaa suut auki loksahtaneena..
juttelimme kaikkea ja vietimme aikaa tyttöjen kesken kunnes äitini soitti minut kotiin syömään.. oli jo tullut pimeää kävelin kohti kotia.. puolessa välissä matkaa alkaa sataa...
just takissani ei ole edes huppua..olen melkein kotona ja aivan liti märkä.. kunnes kuulen äänen takanani "Sophie!"
YOU ARE READING
Bed of lies (L.T fan fic in finnish)
FanfictionSophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin koulun uuteen juuri sisäoppilaitoksesta tulleeseen "pahaan poikaan"