15.

105 11 2
                                    

Erkanimme hetkeksi intohimoisesta suudelmastamme "No moi vaan sullekkin haluutko tulla ihan sisälle asti" Roope tervehti..
"Moi" Vastasin
"Mistäs hyvästä toi oli" Roope kysyi..
"Teki mieli" Sanoin..
Humalassa oleminen ei todellakaan tee hyvää minulle.. Istuimme sohvalle.. "Mitä tehtäis" Roope kysyi.. "No olis mulla idea" sanoin laittaen käden Roopen reidelle hivuttaen sen hitaasti kohti housunkaulusta jolloin voihkaisu karkasi Roopen huulilta.. "Ootko ihan varma et haluut tätä" Roope varmisti "miks en olis" Vastasin.. siirryin Roopen päälle istumaan kasvot kohti hänen kasvojaan.. nostin käteni ylös vähänkuin 'merkiksi' Roopelle vetää paitani.. ja niin hän teki "Wow" Roope sanoi hiljaa joka sai minut hieman punastumaan en tiedä miksi.. Suutelin Roopea samassa kuin käteni seikkaili Roopen rinta ja vatsalihaksilla.. "Oot niin kaunis" Roope sanoo katsoen minua silmiin.. Punastuessani vielä lisää sanon naurahtaen "Ole hiljaa ja riisu toi sun t-paitas"
"Okei okei" Roope vastaa ja vetää paitansa pois paljastaen aivan tavattoman upean yläkroppansa... Laitan käden hänen rintakehälleen ja valutan sen pitkin pojan vatsaa takaisin housujenkaulukselle... Avaan vyön ja farkkujen napin sujautan vielä vetskarin auki... Nousen ylös Roopen sylistä ja vedän pojalta farkut jalasta.. "Nehän lähti nopeaa" Roope naurahti..
Naurahdin ja vedin omat farkkuni pois jättäen vain alusvaatteeni päälle.. Katson edessäni istuvaa poika joka katsoo minua purren huultaan..

(Ignooratkaa toi pipo ja huppari )"Pitäiskö meidän mennä mun huoneeseen vai ollaanko tässä" Roope kysyi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Ignooratkaa toi pipo ja huppari )
"Pitäiskö meidän mennä mun huoneeseen vai ollaanko tässä" Roope kysyi.. "Jäädään vaan tähän" Vastasin vinkaten silmääni.. Menin takaisin pojan syliin ja painoin huuleni tämän omille.. Ja no tiedättekin varmaan miten tämä päättyi..

Heräsin kamalaan päänsärkyyn ja heti muistin mitä olin päättänyt ottaa... katsoin ympärilleni ja näin vieressäni paidattoman Roopen.. Katson peiton alle ja huomaan meidän kummankin olevan alasti.. samassa illan muistot palaavat päähäni... Hitto.. Tämä on niin väärin Louissia kohtaan ja minun on vielä pakko myöntää että nautin eilis illasta/yöstä ehkä vähän liikaakin.... Nousin ylös ja otin Roopen kaapista hänen t-paitansa koska no omat vaatteeni ovat toisella puolella kämppää... Menen keittiöön ja juon lasin vettä.. Ei olisi pitänyt juoda eilen... Sen jälkeen suuntasin olohuoneeseen mistä keräsin vaatteeni kasaan.. En jaksaisi pukea nyt niitä päälleni.. Menin istumaan keittiöön istumaan katsoin ikkunasta ulos ja halusin vain kadota.. Mitä teen?? Jos he saavat tietää menetän molemmat.. Roopen kanssa olo on niin helppoa.. Louissin kanssa riitelemme paljon mutta silti välitän molemmista ihan helvetisti.. "Huomenta" Roope tervehti tullessaan boxereissaan keittiöön olin niin omissa maailmoissani että säpsähdin.. "Sori ei ollu tarkotus säikäyttää" Roope sanoi naurahtaen..
"Ei se mitään" Vastasin ja hymyilin Roopelle...

Kotona tanssin ympäri taloa musiikki täysillä.. On kiva välillä olla ihan yksin.. Olin tullut kaupan kautta kotiin ja ostanut suklaalevyn ja sipsipussin..
Ajattelin illalla kutsua Monan ja Rosalien katsomaan leffaa kanssani mutta iltapäivän aijoin vain rauhassa käydä kylvyssä ja chillailla.. En tahtoisi illalla miettiä kumpaakaan en Roopea enkä Louissia..

Keskiviikko
Olen koko alkuviikon esittänyt kipeää koska koulu motivaationi on nollassa..
Tänään kuitenkin päätin ryhdistäytyä.. meikkasin ja latoin tukkani ja puin farkut ja pitkähihaisen t-paidan..
Ja menin alakertaan josta nappasin omenan ja lähdin eteiseen pukemaan kengät ja takkini...
Olin kävelemmässä kouluun kun puhelimeeni tuli viesti Louissilta.. "Tiiän et sanoit et älä laita viestiä mutta kerroi susta mun vanhemmille ja ne kutsu sut meille syömään perjantai iltana.. Ei sun oo pakko tulla mutta se merkitsis mulle tosi paljon"
"Mietin asiaa laitan viestiä myöhemmin" Vastasin..
Entäs Katriina?
No jos hän päättäisi kertoa Roopelle niin sanoisin vain että hän yrittää mustamaalata minua ja muutenkin emme minä ja Roope olla mikään pari... Ehkä minä kuitenkin menen.. Ja Louis tietää siitä treffi jutustakin.. Ehkä se menee ihan hyvin..
Kävelen luokan eteen missä nään Roopen jutteleva Rosalien ja Monan kanssa mitenköhän hän aikoo käyttäytyä... "Moii" Tervehdin kaikkia.. "Moooi" Rosalie tervehtii takaisin ja halaa minua.. Pian saan halin myös Monalta.. ja sen jälkeen huomaan Roopen katsoen minua kysyvästi kuin hänen pitäisi kysyä lupaa saako hän halata.. No parempi se kuin että hän ajattelisi että viikonloppuinen tarkoittaisi suoraa sitä että seurustelemme.. Hymyilin pojalle ja nyäkkäsin hänelle kuin merkiksi että se on ok ja sitten hän jo veti minut halaukseen..

Kotona laitoin Louissille viestiä "Hei tulen mielelläni teille syömään perjantaina, En haluaisi enää riidellä.. Ikävä XX"
Ja ihan sekunneissa Louis jo vastasi "Mahtavaa ja mullakin sua XX"
Mitenköhän Katriina reagoi kun näkee...

Wou tänään selailin wattpadia ja huomasin että tähän tarinaan on tullu jo 125votee!!!! Kiitos kaikille ihanille jotka jaksaa votaa xxxx  Ootte ihania yritän saada enemmän aikaa kirjottaa tätä tarinaa oon vaa säätäny tän luvun kanssa melkeen kuukauden.. Oon saattanu pyyhkiä 200 sanaa vaan ku en oo ollu tyytyväinen siihen tekstiin.. Enjoyy

Bed of lies (L.T fan fic in finnish)Where stories live. Discover now