"Sophie tulee kuntoon mutta voi olla hän pääse sairaalasta vasta ensiviikolla,näytät todella väsyneeltä ehkä sinun olisi hyvä mennä kotiin lepäämään" Marget kertoi..
"Joo" Vastasin helppottuneena en olisi halunnut lähteä mutta Marget ei tiedä meistä joten ehkä näin on parempi..Olen käynyt nyt viikon ajan sairaalassa kysymässä Sophien tilaa mutta hän ei ole halunnut minua huoneeseensa hän on vihainen ja syystäkin... Tänään Sophie pääsee pois ja ajattelin käydä illalla katsomassa häntä kotona..
* Palataan Sophien näkökulmaan*
Olen maannut sairaalassa ja viikon koska mursin jalkani ja sain aivotärähdyksen olisin päässyt jo paripäivää sitten pois mutta onnekseni yksi haavoistani tulehtui joten lääkärit katsoivat parhaaksi seurata tilannetta vielä hetken aikaa.. Louis on rampannut täällä mutta olen joka kerta sanonut olevani väsynyt en halua nähdä häntä.. Oli todella kiva nähdä hänet nuolemassa jonkun toisen kanssa... En olisi ikinä uskonut Louissista sellaista.. Soitin Roopelle ja ei hetkeäkään kun hän vastasi..
R" Moi Sophie"
S"Moi missä meet"
R" Kotona vaan"
S"Käviskö jos kysyisin äitii heittää mut teille ja voitais tilaa pizzaa ja pelaa"
R" Joo hyvä idea"
S" Laitatko Jakelle viestiä jos sekin pääsee"
R" Joo"
S" Mulla menee ehkä 20minaa niin oon teillä. Nähään moi!"
R"okei moi!"
Suljin puhelimen ja harjasin hiukseni ja vaihdoin yöpuvun legginseihin ja isoon collage paitaan.. "Äiti voitko viedä mut mun kaverille" Huusin alakertaan..
"Joo" Äiti vastasi..
"Okei hyvä lähdetään 5minuutin päästä" Sanoin..
Laitoin vielä hieman huulirasvaa ja ripsiväriä sekä kulmageeliä ja sitten lähdin vaivan loisesti alakertaan pukemaan.."Kenelle kaverille oot menossa" Äiti kysyy..
"Roopelle, yks Jakeki on tulossa varmaan" Vastaan..
"Oletko ainoa tyttö?" Äiti kysyy
"Joo ei Mona tai Rosalie tykkää kauhu peleistä"
"Aa no sitten" Äiti sanoo.."Moiii" Sanon ja halaan Roopea.
"Moii, Jake sanoi että ottaa Sen Marin mukaan he ovat jo matkalla"
"Joo okeii" Vastaan
"Miten sun jalkas voi?" Roope kysyy
"Iha ok vähän särkee kyllä mutta kyllä se kipulääkkeillä on siedettävissä" Kerron..
"Haluisitko jotain juotavaa, jääteetä tai limsaa?" Roope kysyy
"Joo jääteetä jos siitä ei oo likaa vaivaa" vastasin ja hymyilin Roopelle..
"Ei tietenkään mee vaan olohuoneeseen ja tee oloks mukavaks niin tuon sen sulle" Hän sanoo..
"Hei ei sun mua tarvii palvella kyl mä tän jalankaa pärjään" Vastaan naurahtaen "Ei kun mä autan mielelläni" Roope sanoo ja silittää selkääni..
Kun olemme hetken jutelleet sohvalla istuessamme ovikello soi..
"Se on varmaan Jake ja Mari meen avaamaan..
Menen Roopen perässä eteiseen..
"Mooii" tervehdin .Annan Jakelle nopean halin ja sen jälkeen halaan myös maria.. "Oot varmaan mari Jake on puhunu susta paljon, mä oon Sophie" Kerron..
"Tosi kiva viimein tavata Jaken kavereita kun se varsinkin teistä on paljon puhunutkin" Mari sanoo ja hymyilee minulle..
"No kyllähän me ollaan tavattu silloin kun kaupungilla tulitte vastaan vaikkei siinä keretty kun vain tervehtiä ja esitellä itsemme haha" Roope sanoo Marille..
"No tilataanko pizzaa vaikka heti kun sillä kuitenkin kestää hetken tulla" Jake ehdottaa..
"Joo hyvä idea" Sanon..
Menemme kaikki olohuoneeseen istumaan..Koko päivän ajan Roope on ollut minulle niin mukava ja muutenkin kohdellut minua niin hyvin ja jotenkin tunnen tänään kamalan suurta vetoa häneen sellaista mitä en ole ennen tuntenut.. Ehkä osa minussa haluaa kostaa Louissille vaikka se ei olisi oikein mutta kyllä minä oikeasti Roopestakin välitäk todella paljon vaikka Louissia rakastankin.. Louissilla ja minulla on vain niin paljon draamaa joka saa minut välillä miettimään että haluanko jatkaa hänen kanssaan mutta sitten muistan kuinka paljon hänestä välitän ja kuinka hyvä hän on minulle ja kaikki meidän muistot ja tajuan että eivät nuo riidat merkitse mitään ne ovat niin pieniä siihen verrattuna miten kivaa meillä on yhdessä.. En vain ymmärrä miten hän saattoi suudella jotain toista ja vielä juuri silloin kun olimme sopineet tapaavamme..
Sain äidiltä viestin "Meille tuli isän kanssa aivan puskista työmatka ja joudumme lähtemään jo parin tunnin päästä sovimme äsken Amberin kanssa että voit olla hänen luonaan ja hän auttaa sinua tuon jalan kanssa joten soita hänelle niin hän tulee sitten hakemaan sinut. Rakastan sinua nähdään sunnuntaina!"
"Joo tehdään niin mukavaa reissua, Minäkin sinua sano isälle terveisiä" vastasin..
He ovat siis samalla työpaikalla ja vielä työpari joten siksi he ovat melkeen aina samaan aikaan työmatkalla en muista onko ollut enempää kuin kerran sillein ettei molemmat ole olleet samalla reissulla..Pian Jake ja Mari jo lähtivät kun kello oli jo kuusi jäimme vielä Roopen kanssa hengailemaan.. "Hei mä voin kyllä viedä sut kotiin jos tahot kyllä me tolla kevarilla päästään" Roope sanoo..
"Meen vaan siis käymään kotona ja siitä mun Amberille kun mun vanhemmille tuli työjuttuja" Kerron..
"No mut mä mielelläni vien sut teille sitten otetaan sun tavarat ja sitten vien sut Sinne Amberille" Roope sanoo
"No okei mutta tulee kyllä näyttämään oudolta kun nää kepitkin on kyydissä" Sanon naurahtaen.."Hei haluutko jotain juotavaa sovin et meen vasta tunnin päästä Amberille ku se on vielä kaupassa.." Kysyn Roopelta joka istuu sohvalla..
"Joo onks teill vissyy" Roope vastaa
"Joo on tuon sulle" Sanon ja haen Roopelle vissyä jääkaapista..
Istun hänen viereensä sohvalle ja hän alkaa juoda vissyä.. tuijotan pojan huulia.. hitto haluaisin suudella häntä..
Pian kun hän on juonut lasin hän kysyy
"Vienkö tämän tiskipöydälle vai tiskikoneeseen"
"Ei ei ei mä voin kyllä viedä" Vastaan
"Eikun mä voin" Roope sanoo
"No viedään yhdessä" Sanon..
Menemme keittiöön ja Roope laittaa lasin tiskikoneeseen..
sitten hän katsoo minuun katson häneen hyvin pitkään ja klinkkaan kepeilläni hyvin lähelle poikaa.. katson ylöspäin suoraan pojan huuliin pian pudotan keppini ja kiedon käteni Roopen kaulan ympärille ja painan huulet hänen huulilleen.. Pian erkanemme suudelmasta.. "Olen halunnut tehdä noin koko päivän" Sanon
"Niin minäkin" Roope sanoo..
Roope nostaa minut keittön kiviselle tasolle istumaan mikä nyt on melkein kuin pöytä ja suutelee minua hyvin intohimoisesti..Suudelma kestä niin kauvan kunnes happi loppuu ja joudumme erkanemaan.. Alan vauhdilla avata Roopen paidan nappeja ..Ounou miten käy Louissin ja Sophien..?!?❤️ Nähään ensluvun parissa!
YOU ARE READING
Bed of lies (L.T fan fic in finnish)
FanfictionSophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin koulun uuteen juuri sisäoppilaitoksesta tulleeseen "pahaan poikaan"