13.

122 11 2
                                    

Vihdoin perjantai!
Kävelin koulun parkkipaikalle jossa Louis jo odottikin..
"Moi" Sanoin hymyillen Louissille kun astuin autoon..
"Moi" Louis vastasi ja antoi suukon poskelleni.
"No minne mennään?" Kysyin jospa hän nyt jo kertoisi..
"Näät sitten tässä menee noin 30minaa niin ollaan perillä" Louis vastasi..
Noin 30minuutin päästä saavuimme ihanan ranta mökin pihaan..
"Tää on meijän perheen oma mökki mut tänne ei pitäis tulla ketään koko viikonloppuna" Louis kertoi samalla kun kävelimme käsi kädessä kohti mökkiä..

Louis keitti meille teetä ja esitteli mökin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Louis keitti meille teetä ja esitteli mökin..
Noin kuuden aikaan päätimme katsoa elokuvaa.. Käperryimme isoihin viltteihin vierekkäin sohvalle.. Päätimme katsoa E.T:n koska se nyt vaan on niin ihana ja klassikko.
Pian katseemme kääntyivät toisiimme ja ei aikaakaan kun Louissin taivaalliset huulet olivat omillani..
Olen niin kaivannut hänen huuliaan..
Suudelma alkoi mennä intohimoisemmaksi ja makasimme jo sohvalla.. "mennäänkö makuuhuoneeseen" Louis kysyi vinkaten silmää "Mitä turhia ei täällä ole ketään joka näkisi tässä on ihan hyvä" Sanoin vetäen Louissilta paidan pois paljastaen kaikki tatuoinnit ja Louissin jumalaisen rintakehän ja nuo täydelliset vatsalihakset.. "No siinä tapauksessa" Louis sanoi ja juoksi äkkiä vessaan ja tuli takaisin näyttäen kondoomia "Me voidaan tarvita tätä" Hän sanoi ja aloimme kummatkin nauraa.. Yhtäkkiä Louis vain hyppäsi päälleni ja rupesi kutittamaan minua ja nauru vaan yltyi.. Pian kutitus ja nauru muuttui taas intohimoiseksi makeout sessioiksi.. Ei mennyt kauvaa kun olimme pelkillä alusvaatteilla vilttejen alla.. Avasin rintaliivini hakaset ja heitin rintaliivini jonnekkin ja ne jäivät mökin oven kahvaan kiinni jolle piti tietty antaa taputukset koska olihan se nyt aikamoinen temppu.. Makasin pelkillä alushousuillani sohvalla ja Louis veti alushousuni pitkin reittäni alas ja sitten teki samoin boxereilleen..
Olimme juuri alkamassa "Tosi toimiin" kun ovi pamahti auki..
menin äkkiä peiton alle ja Louis käpentyi toiseen peittoon.. Ei tänne pitöny tulla ketään "Mitä sä täällä teet?" Louis kysyi juuri sisään tulleelta henkilöltä.. "No mitä sä teet täällä, taino taidankin tietää jo sul on joku muija siellä peiton alla" Tytön vastasi ääni kuulosti jotenkin todella samalta.. "Katriina voisitko nyt vaan lähteä mä sovin jo äidin kanssa et saan olla täällä tän viikonlopun" Louis sanoi ja sitten minulle valkeni.. Mitä hittoa Katriina tekee Louissin perheen mökillä.. "Okei Okei jos näytät eka ton tytön kuka tuolla on" Katriina keksi..
"Ei pliis mun tukka on ihan sekasin eikä mulla oo vaatteita" kuiskasin Louissille... "Joku toinen kerta sisko mee jo" Louis sanoi .. WHAATT!?!? onko Katriina Louissin sisko???
"No ok moro" Katriina sanoi ja lähti..
otin pääni pois peiton alta ja katsoin Louissiin kysyvästi "Anteeks en tienny et mun sisko pamahtas tänne tollee ei se yleensä ees käy tääl" Louis selitti
"Sattuuko Katriina olemaan munkaa samassa koulussa?" Kysyin.
"Joo on tunnetko sen?" Louis kysyi.
"No en nyt sano että tuntisin mut ollaan samalla luokalla ja se ja sen kaverit vihaa mua" vastasin..
"Miks vihais?" Louis jatkoi kyselemistä..
"Koska mun yks tosi hyvä ystävä Roope meijän luokalta on koulussa aina munkaa ja myös Monan ja Rosalienkaa ja Katriinan kaveri Isabella haluis Roopen mut Roope ei kiinnosta joten Roope sano et meillä olis treffit et sen ei tarvis nähä Isabellaa vapaa-ajalla ja ne muutenki pitää mua kauheena hikkenä mikä nyt ei mua kauheesti kiinnosta" Kerroin
"Älä välitä Katriinasta se on välillä vähän hankala" Louis sanoi hymyillen..
"Hei komistus mihinkäs me jäätiinkään" Kysyin vinkaten vuorostani Louissille silmää..
"No sen näät tuolla makuuhuoneen puolella"Louis sanoi ja lähti ilkoisen alasti kävelemään kohti makuuhuonetta se sama kondoomi kädessään.. hipsin itsekkin ilkoisen alasti hänen perässään huoneeseen.. Onhan hän minut ennenkin alasti nähnyt..

Heräsin aamulla eikä Louis ollut enää vieressäni.. "Louis?" huhuilin "Keittiössä" Kuulin Louissin vastaavan
Puin päälle Louissin ison paidan ja kävelin keittiöön mistä tuli ihana tuoksu.. "Oot laittanu aamupalaa näyttää herkulliselta" Sanoin ja menin halaamaan takaapäin ainoastaan shortitsit jalassa kokkaavaa poikaa
"Huomenta mene vain istumaan pöytään aamupala on melkein valmis" Louis sanoo
Pöydässä oli Hedelmiä, croisantteja, paistettua kananmunaa ja pekonia ja Louis oli itse puristamassa appelsiini mehua.. Mikä taivas... 
Syötyämme olimme molemmat niin täynnä että vain löhöilimme sohvalla jonkun aikaa.. "Mitäs me tänään?" kysyin Louissilta..
"Ajattelin että mentäis kerää mustikoit ja kitkettäs rikkaruohoi" Louis sanoi sarkastisesti..
"Kuulostaa ihanalta" vastasin samaan tapaan sarkastisesti..
"No mutta tosissaan ajatellen päivällä voisimme ajaa viereiseen kaupunkiin ja käydä jossakin lounaalla ja elokuvissa ja illalla tehdä itse pizzaa ja lämmittää palju" Louis ehdotti..
"Muuten hyvä mutta mulla ei oo uikkareita mukana" Vastasin hieman harmissani olisi ollut kiva käydä paljussa.. "Mulla on jotenki semmonen olo ettet sä välttämättä tarvii niitä" Louis sanoi virnistäen "Anteeks ku unohdin mainita et uikkarit olis ollu hyvä ottaa" Louis sanoi esittäen että olisi pahoillaan..
"No hehheh" vastasin..
Hei käykö jos lähetään 2h päästä lounaalle ja sinne leffaan kun tästä menee noin 1h ajaessa" Louis ehdotti..
"Joo käy hyvin voisin käydä suihkussa enneku alan laittaa itteeni valmiiks" Vastasin "Ootko ihan varma ettet tunne oloas yksinäiseks siellä?" Louis kysyi "Emmä tiiä voi olla et mua alkaa pelottaa siellä ihan ypö yksin" vastasin esittäen yli dramaattista..
"No mä voin tulla sun seuraks ei naista voi pulaan jättää" Louis sanoi virnistäen minulle..
"Autatko pesemään mun selän?" Kysyin kun olimme kävelemässä suihkuun "Vain jos sä peset mun" Louis vaati..
"Sopii" Vastasin..
Laitoin suihkun päälle heitin Louissin paidan pois päältäni ja astuin veden alle ja pian Louis astui viereeni..
Tästä tulisi ihana päivä..

Hei jos kiinnostaaa niin addatkaa mut snapis : ezuliii02 koska eihän 1D fangirlillä voi ikinä olla liikaa fangirl kamuja.. Toivon et tykkäättr luvusta♡♡

Bed of lies (L.T fan fic in finnish)Where stories live. Discover now