Tiistai.. Kaks ekaa tuntii äidinkieltä ja sitä ihanaa ryhmätyötä... pitää rukoilla et selviin hengissä..
"KLING" puhelimeeni tuli viesti..
Roope: "Mulla on aamulla hammaslääkäri tuun vasta tokalle tunnille"
Ei oo todellista voiko tää enää mennä huonommaks???
No onneks Roope tulee sille toiselle tunnille..
Istuin ryhmäni luo ja näin heidän ilkeät katseet mutta silti olin kohtelias ja tervehdin iloisesti. "mis Roope" Isabel kysyi.. "Hammaslääkärissä" vastasin "Eiks me just eilen aamul sanottu et lopetat siin roikkumise eiks se menny jakeluu?" Katriina kysyi "Ööm roikkumisen? kävelen kyllä ihan ite ja luuletteko oikeesti että tanssin teijän pillin mukaan?" kysyin takaisin
"Tuut katuu aika pian jos jatkat sen iskemistä" Katriina uhkasi
"Uhkailetko?" kysyn
"No mieti sitä lutka" Isabel sanoi
"kuka täällä on lutka?" kysyin
"Sinä" Isabella vastasi.
"No hei sithän meit on kolme" sanon hymyillen..
Siitä seuraa 5minuutin hiljaisuus kunnes Katriina on juuri avaamassa suunsa mutta samassa kellot soi ja lähden äkkiä paikalta..
Juttelen Monan ja Rosalien kanssa käytävällä ja odotamme yhdessä Roopea koska hän laittoi viestiä että on kohta täällä. "lumput" tuijottavat minua kokoajan ilkeällä katseella mikä on hieman häiritsevää pakko myöntää.. Kun huomaan Roopen lähestyvän ihan ärsyttääkseni tyttöjä menen hänen luokseen ja annan hänelle normaalia suuremman halin voin tuntea kateelliset katseet selässäni kun halaan poikaa.. "Vihdoin tulit en melkein selvinnyt niiden lumppujen seurassa" kuiskaan Roopelle "hahaha hyvä et silti selvisit" Roope vastaa ja erkaannuimme halauksesta..
Pian tunti jo alkoi ja menimme luokkaan
"Roope entäs käviskö sulle tänään?" Isabella kysyy..
"Treenit taas" Roope vastaa..
"Voinko tulla kattoo niitä?" Isabella kysyy
"Sophie, Mona ja Rosalie on jo tulossa ei sinne mahu enempää sori Isabella" Roope pahoittelee
"Entäs huomenna?" Isabella kysyy..
"Mulla on nyt kokoviikko ihan täyteen sovittu sori" Roope ei tosiaan taida olla kiinnostunut Isabellasta mutta ei tahdo olla ilkeä tälle..
"Aa no ens viikolla?" Isabella kysyy eikö hän jo tajua??
"En oo yhtään varma" Roope vastaa..Koulun jälkeen menin vain suoraan kotiin ja juttelemaan Louissin kanssa..
S: "Etkö jo voisi kertoa mitä teemme viikonloppuna että tietäisin miten pakata"
L: "En mutta ota jotain lämmintä mukaan myös ja eikä seksikkäistä yöpuvuista olisi muuta kuin hyötyä"
S: "Äläs nyt pervoilija"
L: "Mitäs teit tänään?"
S: "Olin koulussa tulin kotiin"
L: "Vau sähän oot kerenny tehä vaikka mitä mites koulussa mitään erikoista?"
S: "Ei sitä samaa vanhaa tylsää paskaa"
L: "Sähän oot tänään positiivisella päällä!"
S: "älä yhtään siellä vittuile tommo"
L: "Okei Okei sori"
S: "no mutta entäs sä?"
L: "kävin koulussa ja sen jälkeen kaupas ja sit tulin kotii"
S: "mitäs ostit?"
L: "Tupakkaa"
S: "Voi vittu Lou sä sanoit et lopetat"
L: "Niin mä olinki polttamatta kaks viikkoo mut sit sen hässäkän jälkee poltin yhen ja oon taas koukus"
S: "Et oo tossisas"
L: "Anteeks Sophie"
En vastannut mitään vaan katkaisin puhelun ja jäin sängylleni makaamaan..
Maattuani noin puoli tuntia päätin nousta ylös ja lähteä lenkille. Vaihdoin lenkki kamat ja laitoin hiukseni ponnarille ja täytin juomapullon.
Lenkin jälkeen otin pitkän vaahtokylvyn ja tein kasvonaamion ja luin kokeisiin vähän..Keskiviikko aamuna nukuin pommiin.. niin minun tuuriani.. Onneksi olin edellisenä iltana laittanut asun valmiiksi joten se esti vaate kriisin.. Menin nopeaa vessaan pesemään naamani ja hampaat..
Puin päälle farkkuhameen ja mustan paidan..
ja menin harjaamaan tukkani ja laittamaan tekemään meikkini laitoin normaalimeikkini lisäksi nopeasti punaista huulipunaa ja sitten minun täytyi jo juosta alakertaan pukemaan kengät ja takin..
Menin 2minuuttia myöhässä tunnille mikä nyt ei ole paha kun tunti oli vasta alkamassa.. istuin paikalleni Roopen viereen ja otin kirjat esille..
"Näytät kivalta tänään" Roope kuiskaa
"Kiitos sä myös" vastaan hieman punastuneena hymyillen..
"Katsoessani Monaa ja Rosalieta jotka istuvat meitä lähelle huomaan että Isabella Katriina ja heidän kaverinsa ovat taas tuijottamassa meitä.. yleensä pääsen helpolla he saattavat välillä heittää jonkun ilkeän kommentin mutta tällä viikolla he ovat päättäneet ottaa minut silmätikukseen..Koulun jälkeen menin Rosalien luo olimme sopineet että lämmitämme popparit ja katsomme yhdessä yhden lempi elokuvistani Me Before You:n vaikka olen katsonut sen ainakin 5 kertaa silti itken jokaikinen kerta..
"Et ole vieläkään kertonut ketä se oli joka tuli juhliisi silloin.." Rosalie otti puheeksi
"Ei kukaan" Vastasin en haluaisi puhua aiheesta..
"Kyllä se nyt jokin oli kun lähit sen peräänkin silleen" Rosalie ei silti välittänyt
"No se oli yks mun kaveri Louis" Valehtelin..
"Pelkkä kaveri?" Rosalie katsoi minua kummasti..
"Joojoo pelkkä kaveri" Sanoin hieman ärtyneenä en haluaisi puhua Louissista nyt..
"Okeokei uskon sua" Rosalie vastasi
"Voidaanko jo alottaa kattoo sitä leffaa" sanoin hymyillen tekohymyä Rosalielle
Minun pitäisi puhua Louissin kanssa ja sopia se eilinen.. Sinänsä se että hän taas polttaa on minun syyni...
Kirjoitin hänelle viestin nopeasti ennen kun aloitimme elokuvan
"Voidaanko jutella illalla?"Leffan jälkeen lähdin melkein suoraan kotiin koska oli jo aika myöhä ja halusin puhua Louissin kanssa välit selviksi en kestä olla hänen kanssaan riidoissa..
katsoin puhelinta ja siellä oli Louissilta viesti "Juu soita kun sulla on hyvä hetki"
Päätin soittaa hetki koska tästä menisi noin 20minuuttia kävellä kotiin...
Saimme kaiken selvitettyä ja sovimme myös että Louis hakee minut suoraan koululta perjantaina...Torstai taas eka tunti äikkää ja sitä hemmetin ryhmätyötä..
"Hei Sophie tuutko lauantaina meille?" Roope kysyy
"Sori emmä tänä viikonloppuna kerkee käyks ensviikol" Vastaan
"Mä voin tulla teille Roope" Isabella vastaa
"Aaa harmi no katotaan ensviikolla" Roope vastaa huomioinatta ollenkaan Isabellaa...
"Joo katotaan silloin" Sanoin hymyillen Roopelle..
Olimme menossa esittämään Ryhmätyötämme luokan eteen..
Kävelen pöytän ohi missä istui osa "Lumpuista" Yhtäkkiä kompastun johonkin ja kaadun maahan..
Roope juoksee äkkiä luokseni ja auttaa minut ylös "Eikai sattunut" Roope Kysyy koko luokan tuijottaessa minua "Ei" vastaan kylmän viileästi vaikka polveani särkeekin.. katson lattialle yrittäen etsiä jotain mihin olisin voinut kompastua.. Lattialla ei ole mitään joten kuka muukaan kun yksi "lumpuista" päätti kampata minut... He ovat niin lapsellisia....
Onneksi huomenna alkaa ihana viikonloppu Louissin kanssa eikä minun tarvitse nähdä yhtäkään heistä...Apua täs on jo yli 60 votee!!! ku alotin kirjottaa tätä nii en uskonu et kukaa alkas lukee tätä kiitos kaikille jotka on votettanu näit lukui ootte ihaniii♡♡♡♡
YOU ARE READING
Bed of lies (L.T fan fic in finnish)
FanfictionSophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin koulun uuteen juuri sisäoppilaitoksesta tulleeseen "pahaan poikaan"