Pian Roope pysäyttää käteni..
"Mä en tiiä et pystynkö olee vaan "friends with benefits" " Roope sanoo
"Mut tiiät mitä mieltä mun vanhemmat on ja täähän toimii hyvin ei tehä tästä hankalaa" Vastaan..
"Mun pitää miettii asioita yön yli jutellaan huomenna" Roope sanoo ja lähtee..
Laitan hiukset ponnarille ja menen yläkertaan laittamaan loput tavaroistani..
Kävelen huoneeseeni ja pelästyn kun nään tutut kasvon ikkunan takana.. Louis.. En silti mene avaamaan ikkunaa vaan otan vaatekaapistani yöpukuni ja vaihtovaatteet.. Pian hän alkaa koputtamaan ikkunaan.. Leikin etten kuulisi ja laitan osan meikeistäni pieneen pussukkaan.. Hän ei millään lopeta joten menen ikkunalle ja avaan sen "Mulla ei oo sulle mitään puhuttaa lähe menee" Sanon.. "Sophie odota anna mun selittää" Louis pyytää..
"Saat 2minuuttia mulla on kiire" sanon..
"Saanko tulla sisälle" Louis kysyy..
"Et sano asias ja lähde" Vastaan
"Se mitä näit ei ollu miltä se näytti se oli mun exä Abby se yritti leperrellä mulle jotain mut sanoin ettei kiinnosta ja mitä enemmän sanoin etten halua sitä se vaan innostu ja loppujen lopuks se yritti suudella mua ja mä työnsin sen heti pois mulla ei oo mitään tunteita sitä kohtaan anna anteeks" Louis anelee.. katson suoraan Louissin silmiin ja niin haluaisin vain painaa huuleni hänen huulilleen, mutta silti olen vihainen enkä tiedä mitä ajatella..
"Kaks minuuttia tais mennä mut soitan sulle vielä tänä viikonloppuna mut en lupaa mitään muuta ku harkita.." Sanon..
sitten suljen ikkunan ja otan loput tavaroistani.. menen alas ja soitan Amberille etten saakkaan kyytiä.."Miten sulla menee"Amber kysyy..
"En tiedä on ollut vaikka mitä ja en edes itsekään tiedä miten ajatella kaikesta ja tuntuu etten tiedä mikä on oikea ratkaisu.. Olen umpikujassa Ja edessäni seisoo kaksi ihanaa poikaa mutta en halua menettää kumpaakaan" Vastaan
"Siitä taitaa olla liian kauvan kun ollaan kunnolla puhuttu.. Kerro kaikki" Amber sanoo..
"No okei mutta en tiedä mistä aloittaaa" Vastaan..
Puhumme Amberin kanssa tunti kausia kunnes huomaamme että olemme molemmat todella nälkäisiä..
"Hei mulla on ihan hirvee nälkä" Sanon.. "Apua niin mullakin" Amber sanoo
"Mun jääkaappi on tyhjä ja ei mikään smarket nyt enää kahelta yöllä oo auki" Amber jatkaa..
"Sithän meil on vaan yks vaihtoehto" Sanon..
"Lähin mcdonald's" Amber vastaa
"Let's go" Sanon ja nousen sohvalta..
Amberin luota on vain noin kilometri lähimpään mäkkäriin joten matka ei ole pitkä..
Tilaamme Bigmac ateriat plussana ja menenne pöytään odottamaan.."Tänään mennään shoppailemaan oon ihan varma että piristyt" Amber sanoo ja samalla herättää minut.. innostun heti ideasta vaikka jalkani onkin vielä kipsissä mutta kyllä minä pärjään.. olin juuri viimeviikolla käynyt vaatteni läpi ja laittanut monta pussillista uffille joten uusien vaatteiden hankkiminen olisi tarpeen..
"Mitä mieltä oot oisko tää paita kiva niiden mun revittyjen farkkujen kanssa" Kysyn..
"Jooo toi menis täydellisesti niiden kanssa" Amber sanoo..
"Hei mennäänkö seuraavaks syömään alkaa olla jo nälkä kun ollaan kieretty niin monta kauppaa.." Amber ehdottaa..
"Joo minne mennään" Kysyn..
"Käviskö vaikka Nandos?" Amber ehdottaa..
"Oh siitä on liian kauvan ku oon viimeks käyny siellä" Vastaan..
Kiertelemme viellä kaupan loppuosan läpi ja sitten menemme kassalle..
En ole pitkään aikaan shoppaillessa löytänyt näin paljon täydellisesti istuvia ja hyvän hintaisia vaatteita.."Olen niin täynnä että en ehkä pysty hetkeen liikkumaan" Amber sanoo naurahtaen.. Taas kerran Nandosissa oli aivan mahtavaa ruokaa..
"Hei sitten kun jaksat liikkua niin käydäänkö tuossa viereisessä kaupassa?" Kysyn..
"Joo tottakai pieni ruokalepo vain" Amber sanoo..Menemme kauppaan jossa on ihanan kesäiset värit.. Olen pitkään halunnut jotain värikästä esimerkiksi keltaista.. Pian katseeni pysähtyy kirkkaan keltaisiin shortseihin.. "Amber muistathan kun sanoin että tarvitsisin jotkut kivat mutta rennot shortsit" Kysyn..
"Joo" Amber vastaa
"Ja kun sanoin että haluaisin jotain kirkkaan keltaista?" Kysyn taas
"Joo muistan senkin" Amber sanoo..
"Katso noita shortseja mun on pakko mennä kokeilee" Sanon..
"Hei mee ihmeessä noi näyttää et ne sopis sulle ihan super hyvin!" Amber sanoo..
Etsin kokoni ja menen sovituskoppiin.. Shortsit ovat rennot mutta hyvin istuvat ja ihanaa kangasta..
Hintakaan ei ole paha joten päästän ostaa shortsit..Pian puhelimeni alkaa soida ja se on Roope..
S: "Moi"
R: "Moi anteeks siitä eilisestä en tiedä mikä muhun meni"
S: "Ei se mitään voidaanhan me jatkaa näin?"
R: "Joo mietin koko yön ja parempi näin kuin ei ollenkaan"
S: "Okei hyvä mut oon just kaupungilla niin jutellaan lisää myöhemmin"
R: "Joo moikka"
S: "Moikka"
Suljen puhelimen hymy huulillani.. Ehkä asiat kuitenkin järjestyvät pitää vain päättä miten teen Louissin suhteen.. Jos hän todella puhui totta se ei ollut hänen syynsä.. Tosin ei hän ole ikinä jäänyt kiinni valheista.. Tosin asioiden kertomatta jättämisestä kyllä..
Eikä niissä välttämättä niin suurta eroa ole..Illalla päätin soittaa Louissille..
"Tyyt tyyt tyyt"
S: "Moi"
L: "Moi"
S:"Oon miettinyt ja oon tullu siihen päätökseen että...Harmittaa etten oo kerenny olla niin aktiivinen wattpadissa mut yritän parhaani.. Oon huommannu et mun uusimpiin lukuihin on tullu vaan noin neljäs osa votei siitä kuinka monta niitä on lukenu et arvostaisin et jättäisitte palautetta ja kommentteja on aina kiva lukee ja niihin vastailla.. ❤️❤️
YOU ARE READING
Bed of lies (L.T fan fic in finnish)
FanfictionSophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin koulun uuteen juuri sisäoppilaitoksesta tulleeseen "pahaan poikaan"