Perjantai ja Illallinen Louissin luona...
Kiharsin hiukseni ja laitoin meikkini valitsin vielä asuni ja lähdin kävelemään Louissin luo
Koputan oveen ja kukas muukaan kun Katriina avaa oven "Mitäs vittua sä täällä teet?" Katriina kysyy.. Ennenkuin kerkeän vastata Louis jo ilmestyy Katriinan taakse ja tulee halaamaan minua.. Ja kuiskaa korvaani "mulla on ollu ikävä"
"Niin mullakin" vastaan ja tiukennan otettani..
"Siis onko Sophie se sun tyttös joka oli siellä mökilläkin???" Katriina kysyy..
"On" Louis vastaa kun erkanemme halauksesta..
"Miten tää on edes mahollista, Sophie on vaan joku hikke mun luokalta.. Kauvan tätä on jatkunu?" Katriina kysyy taas..
"Ollaan oltu yhessä tän kouluvuoden alkupuolelta asti..Plus ei Sophie oon vaan joku hikke vaan mun tyttöystävä.." Louis sanoo.. Tuo on ensimmäinen kerta kun hän on ikinä sanonut minua tyttöystäväkseen..
"Uskomatonta" Katriina sanoi ja meni keittiöön..
Menimme hänen perässään tervehtimään Louissin vanhempia..
"Hauska tavata Sophie, Mä oon Louissin äiti Johannah ja tässä on mieheni Dan.. Juotko ruuan kanssa maitoa vai vettä?" Louissin äiti tervehti ja esitteli Danin..
"Vettä, kiitos" vastasin ja hymyilin Louissin äidille..
"Me mennään mun huoneeseen huutakaa kun ruoka on valmista" Louis sanoi ja otti minua kädestä kiinni.. menimme Louissin huoneeseen ja istuimme alas.. "Voitaisko me alottaan ihan puhtaalta pöydältä unohtaa kaikki riidat ja muut lupaan olla parempi sulle" Louis sanoi katsoen minua kauniilla silmillään "Sopii mulle, en mäkään oo ollu paras mahollinen tyttöystävä" Sanoin ja menin lähemmäs Louissia.. Istuimme aivan vierekkäin ja nojasin Louissiin.. Tunsin oloni niin turvalliseksi.. Pian painoin huuleni Louissin omille ja poika vastasi suudelmaan.. erkannimme suudelmasta ja katsoimme toisiamme hymyillen "Rakastan sua Sophie" Louis sanoi.. "Mäkin rakastan sua" Vastasin ja painoin pääni pojan rintakehää vasten.. kuuntelin Louissin sydämmen sykettä ja nautin hänen kehonsa lämmöstä.."Louis ja Sophie tulkaa syömään" Johannah huutaa..
"Tulossa" Louis vastaa..
Kävelemme alakertaan mistä tulee uskomattoman hyvä tuoksu..
"Louis kertoi että olitte viime viikonloppuna mökillämme oliko teillä mukavaa" Johannah kysyi.. "Joo oli" Vastasin "Vähän liiankin kivaa" Katriina sanoi hiljaa.. "Louissilla on kaksi muutakin siskoa Daisy ja Phoebe mutta heillä on tänään jonkun kaverin synttäri juhlat" Dan kertoi "Aijaa olisi ollut mukava tavata heidätkin" Vastasin "Joo Daisy ja Phoebe ovat kaksoset ja olen varma että he olisivat tykästyneet sinuun heti, mutta ensikerralla sitten" Johannah jatkoi.."Menen saattamaan Sophien kotiin" Louis huusi kun astuimme pimeyteen kello oli jo yhdeksän.. "Sori siitä millanen Katriina oli" Louis pahoitteli..
"Ei se mitään sitä paitsi ei se sun syys oo" Sanoin..
Saavuimme pian ihan lähelle taloani.. "Hyvää yötä Sophie" Louis sanoi ja vetäisi minut halaukseen..
"Nuku hyvin sanoin ja lähdin kävelemään ovea kohti..Lauantai.. Makasin sängylläni yöpuvussa syöden jäätelöä ja katsoen elokuvia.. kunnes Louis soitti..
S: Moii
L: Moi, Mitäs teet?
S: Katon netflixiä
L: Pyjamassako?
S: Joo, mistä arvasit?
L: Ei mun tarvinnu arvata
S: No miten sitten tiesit?
L: Sulle valkenee mistä tiiän hyvin nopeesti jos katot sun ikkunaas..
Samassa näin Louissin ikkunani takana hymyillen minulle puhelin korvallaan.. Suljin puhelun ja menin avamaan ikkunan.. "Mitä sä täällä" kysyn naurahtaen.. "Aattelin että tulisin käymään niinkun ennen vanhaan" Louis sanoo "Oisit varottanu oon täällä ihan kamalan näköisenä" vastaan
"Musta näytät paremmalta kuin koskaan" Louis sanoi kiusoitellen.. "Ei vitsi sun kanssas" Sanon naurahtaen ja annan suukon pojan poskelle.. "Lähettäiskö pizzalle" Louis kysyy.. "Lähetään vaan vaihan vaa vaatteet ja kampaan tukan.. vaihdoin päälleni legginssit ja ison hupparin ja harjasin tukkani.. Laitoin vielä hieman ripsiväriä ja sitten olin valmis lähtemään.. "Kello on jo yhdeksän mennään molemmat ikkunasta" Sanon..Kävelemme sisälle pizzeriaan ja otamme fantasia pizzan puoliksi.. valitsimme ihan hullut täytteet.. Ranskalaisia, Salaattia,kebabbia, herkkusieniä,aurinkokuivattua tomaattia,kinkkua ja kastiketta.. odottamme pizzaamme ja samassa Roope tulee pizzeriaan.. hän ei huomaa minua joten päätän mennä juttelemaan hänen kanssaan "Hei Louis ootatko hetken käyn moikkaamassa ystävää" sanon.. "Joo käy vaan"Louis vastaa..
"Moi Roope" Sanon ja halaan poikaa.. "Moi Sophie, Mitäs sä täällä?" Roope kysyy.. "Tulin syömään entäs sä?" Vastaan..
"Tulin vaan hakemaan nopee kebabin" Roope kertoo.. "Okeii, Onko Isabella vielä ahdistellut sua?" Kysyin.. "No oikeestaan just äsken laitto viestiä se laittaa viestiä viis kertaa päivässä vaikka en oo vastannu kun kerran ku se kysy läksyjä" Roope vastasi.. "Taitaa loppuu keinot kesken ku kysyy läksyjä" Sanon naurahtaen.. "No niimpä mitäköhän se seuraavaksi keksii" Roope sanoo ja naurahtaa itsekkin..
"Hei tuutko huomenna meille pelaa yhtä uutta kauhu peliä? Jakekin tulee olis kiva saada nais vahvistus" Roope kysyy.. "Joo voisin mä tullakkin tekstaa vaan siitä ajasta sitten" Vastaan
"Joo hyvä tekstaan siitä sit" Roope vastaa "No mut mun pitää tästä mennä nähään huomenna" Sanon "Nähään" Roope sanoo ja samassa Roopen Kebab tuodaan hänelle ja hän lähtee pois pizzeriasta..
"Kuka toi oli" Louis kysyy mustasukkaisesti.. "Mun ystävä, Roope" vastaan "Ei kyllä näyttäny kauheen kaveri halilta, mitä se halus?" Louis sanoo..
"Kysyi mua pelaamaan huomenna kauhupeliä sen ja jaken kanssa ja en tiiä miten sä luokittelet kaveri halit" Vastaan.. "Kuka se Jake sit on?" Louis kyselee.. "Kaveri, jolla on tyttöystävä ei se mua yritä iskeä jos sä pelkäät" Sanon alan jo pikku hiljaa närkästyä tästä kyselystä.. "No entäs Roope yrittääkö se jotain?" Louis tivaa.. "No ei voitko nyt lopettaa ton tivaamisen" kysyn.. "Joojoo, Anteeks mä vaan oon vähän mustasukkanen silloin tällöin" Louis sanoo "Joo huomasin" sanon naurahtaen.. "Oot ihan höpsö" sanon ja pörrötän Louissin tukkaa..Mitä mieltä ootte Harryn ja Niallin uusista kappaleista? Ite oon ainaki ihan hulluna niihin❤️
No mut nauttikaa luvusta❤️
YOU ARE READING
Bed of lies (L.T fan fic in finnish)
FanfictionSophie 16v. On kiltti ja kaunis tyttö joka ei koskaan valehtele.. mitä tapahtuu kun hän tutustuu paremmin koulun uuteen juuri sisäoppilaitoksesta tulleeseen "pahaan poikaan"