7.

157 12 0
                                    

"Wow" kuiskaan Louissille maatesamme vierekkäin sängylläni..
Nukahdan onnellisena Louissin kainaloon pää pojan rintakehää vasten nojaten..

Herään herätys kellon pirinään ja samassa Louiskin herää..
"Sun kannattaa varmaan lähtee ennenkuin äiti herää" sanon louissille
"joo ehkä se olis viisainta kiitos muuten eilisestä.." Louis vastaa virnistäen "Kiitos itsellesi" Vastaan virnistäen takaisin.. puen alusvaatteet ja niiden päälle aamutakin.. Nään Louissin Muhkean pepun kun hän pukee boksereitaan päälleen sängyn vieressä hymyilen näylle ja käyn läpsäisemässä pojan peppua "mitä sä oikeen teet" Louis kysyy naurahtaen ja samalla kääntyy katsomaan minua "mitä luulet" vastaan pidättäen naurua ja vinklaan vielä perään. "oot ihan höpsö mä meen nyt" Louis sanoo ja antaa nopean suudelman minulle ja kiipeää ikkunasta.. 
Katson itseäni hymyillen peilistä ja tajuan.. En ole neitsyt enää!
En uskalla edes kuvitella mitä tapahtuisi jos vanhempani tietäisivät..

Kävelen alakertaan hakemaan omenan ennenkuin lähden kävelemään koululle "Huomenta kulta nukuitko hyvin?" äitini kysyy pirteänä "Joo" vastaan "Olen juuri lähdössä kauppaan haluatko kyydin kouluun?" äiti kysyy hetken päästä "Joo tottakai" vastaan ja hymyilen äidille ei siis tarvitse kävellä.

ajamme parkkipaikalle mistä näkyy koulun nurkalle missä nään Louissin tupakka kädessä.. "Kauheita nuo tupakoijat" Äiti sanoo katsoen Louissia.. Olen täysin hiljaa ja nousen autosta ja kävelen koulun ovia kohti..
Nyt ainakin tiedän 100% ettei äiti hyväksyisi Louissia..
Nään Rosalien ja Monan odottamassa hissan luokan edessä ja kävelen heidän luokseen ja moikkaan heitä "Sophie arvaa mitä?" Mona sanoo innostuneena "No?" kysyn "Muistatko sen meidän perhe tutun Niallin johon olin joskus pihkassa?" Mona jatkaa "joo mitä hänestä" kysyn "He eivät ole käyneet meillä 4 ja tänä viikonloppuna he tulevat meille yötä ja häm nukkuu huoneessani!!" Mona hihkuu "tiiätkö sä miltä se nykyään näyttää?" kysyn ja alan itsekin innostua "Joo seuraan sitä instagramissa odotas hetki" Mona vastaa ja kaivaa puhelimensa "Tässä" mona sanoo ja näyttää kuvaa sinisilmäisestä blondista "Ei paha" sanon hymyillen Monalle..
Tunnin jälkeen puhelimeni värähtää ja huomaan saaneeni viestin Louissilta
"Odotan sua siinä samassa varastossa missä ekaa kertaa nähtiin klo 11.05" eli viiden minuutin päästä.. Mitä sanon Monalle ja Rosalielle?? eivät he tiedä muutakuin että olen suudellut häntä... On keksittävä jotain!
"Hei käyn naulakoilla tuun vähän myöhässä tunnille menkää te vaan jo"  Keksin nopean hätävalheen "Okei no me mennään jo" Mona vastaa.. Tuntuu kauhealta valehdella heille mutta tiedän etteivät he ymmärtäisi..
Avaan varovasti varaston oven ja Louis vetää minut vauhdilla aivan viereensä hän katsoo minua suoraan silmiin ja hymyilee.. Hän näyttää niin komealta että puren huultani..  Pian tunnen tupakan ja mintun makuiset huulet omillani. Suudelma muuttu intohimoiseksi ja irtaannun pojasta.. "Louis ei me täällä voida" sanon
"Miks ei ovihan on lukossakin" Louis vastaa virnistäen "mut silti jos joku tulee" vastaan "Ollaan nopeita + kuka tulee kesken tunnin hakee jotain ylimääräsiä koulukirjoja vieläpä keskellä vuotta" Louis sanoo vakuuttaen minut "no okei" sanon ja hymyilen leveästi pojalle vetäen tämän paidan lattialle..


Mona:

Istun tylsällä Maantiedon tunnilla.. Vieressäni on tyhjä paikka joka kuuluu Sophielle.. hän on jo 15minuuttia myöhässä.. havahdun ajatuksistani kun opettaja sanoo nimeni
"Mona ja Edward voisitteko hakea karttakirjat varastosta, tässä avaimet" Opettaja pyytää ja ojentaa Edwardille avaimet..
Kävelemme hiljaa kohti varastoa kunnes Edward avaa suunsa..
"tiedätkö onko Sophie jonkun kanssa?" hän kysyy ujona "En usko ei hän ainakaan minulle ole kertonut kuinka niin" vastaan. "Ajattelin vain" Edward vastaa hiljaa
Edward on söpö pitkä poika kiharilla hiuksilla joka on todella ujo.

Takaisin Sophielle..

Olemme kaiken varuiksi pienen varaston takaosassa olevan hyllyn takana että jos joku nyt tulisikin hän ei heti huomaisi meitä...
Ovi avautuu ja joku astuu sisälle varastoon ja pian toinenkin..
"Eikö ne karttakirjat olleet tuossa takahyllyssä?" tunnistan äänen kuuluvan Edwardille joka on luokallani.. "Hei Edward kato jotkut meijän koululaiset on ollu täällä tääl lattialla on jonkun  harmaa villapaita.." tyttö kertoo naurahtaen ääni kuulostaa todella tutulta.. mutta en saa päähäni kuka se on.. 

Edward ja tyttö ottavat kirjat huomaamatta minua ja lähtevät.. kipitän äkkiä hakemaan villapaitani ja puen sen päälleni.. Entä jos Edward tunnistaa sen olleen minä.. 
Tunti loppuu ja odotan Monaa ja Rosalieta luokan ulkopuolella..
"Missä olit koko tunnin?" Rosalie kysyy..  "Mun maha on jotenkin ihan sekaisin jouduin istua vessassa koko tunnin" sanoin valehdellen.. Mona tulee viereen katsoen paitaani ja tajuan.. ei hemmetti se oli Mona joka oli Edwardin kanssa hakemassa kirjoja..
Rosalie menee vessaan ja Mona katsoo minua haluten kysyä jotain ja arvaan jo mitä..
"Olitko jonkun pojan kanssa varastossa tunnin aikana?" Mona kysyy hiljaa..
"Mitäh en, mistä noin päättelet?" vastaan yrittäen peittää valehtelevani taas.. "No joku jolla on samanlainen paita tänään oli siellä.."hän sanoo
"No tää on ostettu h&m:stä joten monella on tää varmasti" sanon naurahtaen "joo sori että epäilin" Mona vastaa nolona..


Koulun jälkeen menin yhteen kahvilaan tekemään historian esseetä.. Tilasin ison teen ja leivän ja menin nurkkapöytään.. söin rauhassa leipäni ja sitten aloin tehdä esseetä ja samalla join teetäni..
olin istunut puolitoista tuntia kahvilassa ja sain esseen valmiiksi.. minun pitäisi vielä lukea kirjaa josta koulussa tehdään kirja arvostelu myöhemmin.. Käyn ostamassa toisen kupin teetä.. kävellessäni takaisim pöytäni luo jokin törmää minuun ja lämmin tee kaatuu hänen päälleen.. "Voi ei olen niin pahoillani" sanon nostaen kasvoni ja nähden todella pitkän pojan.. "Ei se mitään minun vikani" poika sanoo hymyillen ja nään hänen kauniit siniset silmät ja söpön hymyn.. nätti hymy? kauniit silmät?? Olen Louissin kanssa miten voin miettiä tälläisiä.. taino emmehän me virallisesti seurustele mutta silti..
"Voinko tarjota sinulle uuden teen hyvitykseksi?" Poika kysyy
"Joo jos liityt seuraani" jos liityt seuraani vain lipsahtaa suustani.. en tiedä mitä olen tekemässä..
Poika virnistää minulle ja tilaa minulle teen ja itselleen kahvin..
istumme pöytään..
"Oon muuten Roope en kerenny esittäytyä" Poika kertoo
"Mun nimi on Sophie" sanon naurahtaen..
"noh Sophie kerro jotain itestäs" Roope pyytää..
"Olen 16v. olen ainutlapsi, rakastan olla kavereideni kanssa ja katsoa netflixia ja harrastan yleisurheilua kesäisin mutta näin muuten lenkkeilen ja käyn salilla.. sun vuoro.." kerron
"Olen 17v. Minulla on isoveli Miiko, harrastan jääkiekkoa olen pelannut sitä 3v aisti.. jajaja entiedä rakastan myös olla kavereideni kanssa ja katsoa netflixi haha" Roope kertoo
nyt ainakin tiedän miksi hän on niin hyvässä kunnossa.. hänellä om jäätävän kokoiset jalkalihakset joista huomaa että hän liikkuu ja ei yläkropassakaan valittamista ole..

"sit mä vaan sanoin sille ihan suoraan sen koko jutun ja se hiljeni ihan täysin eikä enää kiusannu ketää mun kavereista" poika kertoo "oikeesti oot ollu niin rohkee" vastaan
Olemme jutelleet Roopen kanssa 3tuntia ja enää 30minuuttia niin kahvila menee kiinni. Olemme jutelleet kaikesta maan ja taivaan välillä.. Lapsuudesta, koulusta, kavereista, harraastuksista, ihmis-suhteista.. Roopelle on todella helppo puhua hän on hyvä kuuntelemaan ja hänellä on hyvä huumorin taju..

"Millä meet kotiin?" Roope kysyy
"Kävellen asun ihan lähellä" vastaan
"Saanko saattaa sut?" Roope kysyy herrasmiehenä..
"Joo sopii" vastaan.
Kävelemme kohti taloani ja jatkamme keskustelua..
Olemme kotikadullani..
"Saanko sun numeron?" Roope kysyy..
"Joo" vastaan ja kirjoitan Roopen puhelimeen numeroni.. Ennenkuin menen sisälle halaamme pitkään hän tuoksuu hyvälle.. en tiedä pitäisikö minun olla itselleni vihainen että Roope jotenkin viehättää minua vaikka olen Louissin kanssa.. kun olemme erkaantumassa halista.. Ennekuin huomaan tunnen Roopen huulet omillani..

Tein vähän pitempää lukuu nyt kun 6 tuli niin lyhyt :D halusin vähän draamaa tähän tämmöi two guys one girl on aina hauskaa luettavaa :) hope you enjoy! ps. pahoittelen laatua tein tän 2-3 välillä yöllä

Bed of lies (L.T fan fic in finnish)Where stories live. Discover now