Bölüm 15

1.1K 81 10
                                    

Hasta odasından çıkarken patlamaya hazır bir bomba gibi duran adam hızlı adımlarla kızın yanından uzaklaşırken artık sinirlenmeye başlayan kız bıkkınlıkla beklemesini söyleyerek ona yetişmeye çalışıyordu. Birkaç kez koşarken hemşirelere ya da hastalara çarptığı için azarlanan Çise koşamadan elinden gelen en hızlı şekilde yürümeye çalışsa da Yağmur'un uzun bacaklarına yetişemiyordu. Söylene söylene köşeden dönüp gözden kaybolan çocuğu telefonla aramaya çalışsa da başarısız olmuş ve pes edip yemek yemek için diğerlerini bulmaya gitmişti.

Yemekhanede kızların yanına tepsisini bıraktığında sinirden patlamak üzereydi. Bir haftadır Yağmur onunla küs olduğu için boğazından doğru dürüst bir lokma ev yemeği girmemişti şimdi de fastfood ile günü geçiştirmeye çalışıyordu. Bazen bunu sırf Yağmur ona kızsın da konuşmaya başlasın diye yapıyordu ama abisi gittiğinden beri genç adam ona fazla tepkiliydi. Miray "Seninki yine çok tatlı anlaşılan" diyerek suyunu açmasına yardım etmişti ama patlayan Çise "Nereden benimki oluyor! Şeytan görsün yüzünü uğraşmıyorum artık. İyice stres topu yaptı beni" diye bağırırken suyun bir kısmını üzerine dökmüştü.

Arkasından gelen Aslıhan "Tamam tatlım hava sıcak ama sence de biraz aşırı bir tepki değil mi?" diyerek kızın saçlarını karıştırırken ona bakmadan Aslı'nın yanına oturan Yağmur da sessizce yemeğini yemeye başlamıştı. Onu gördüğünde daha da öfkelenen Çise suyun kalanını adamın başından dökmemek için tek dikişte içip nefes nefese "Hava sıcak diye değil o! Sağolsunlar birileri insanın cinlerini tepesine çıkardıkları için" demişti imalı bir şekilde ama Yağmur hiç oralı değildi.

Sedef sataşarak "Hayrolsun Yağmur? İnşallah evde işler yolunda değil de Çise'den mi çıkarıyorsun acısını?" demişti. Miray kıkırdarken hamburgerine saldıran Çise içinden "Oh olsun! Açıkla bakalım nasıl açıklayacaksın?"  derken Yağmur kafasını kaldırmadan "Evet" demişti. Çise yerken az kalsın boğulurken keşke suyun hepsini içmeseydim diye düşündüğü sırada avına kenetlenmiş bir aslan edasındaki Sedef "Ayrıldınız mı?" diye sormuştu ama onun bu sorularından daha ilginci Yağmur'un ona cevap vermesiydi.

"Hayır, ayrılmadık çok sevinme"

Biraz morali bozulmuş olsa da devam eden Sedef "Ama büyük bir kavga herhalde? Ayrılacak gibi misiniz? Ne yaptı?" diye ısrar edince yemeğinden kafasını kaldıran adam yan gözlerle Çise'ye kısa bir süre bakıp "Yalan söylüyor" demişti. Hem Sedef hem de Miray aynı anda "Sana mı?" diye bağırdığında Yağmur kafasını sağa sola sallayarak "Hayır, ailesine. Birlikte yaşadığımız ortaya çıkmasın diye olmayacak yalanlar söylüyor" demişti sert bir şekilde.

"Ay ailesine yalan söyleyen kız sana neler yapar Yağmur! Bırak bence sen onu"

Miray hem kendini hem Yağmur'u ikna etmeye çalışır bir şekilde fikrini söyleyince kendini tutamayan Çise "Sen erkeksin tabi ne bilesin kızların durumunu! Kolay mı bir kıza ailesine gidip bu adamla yaşıyorum ben demek? Sanki sen hiç yalan söylemiyorsun gibi davranıyorsun" demişti.

"Yalan söylemek var yalan söylemek var! Ayrıca ailesi bu sonuçta öldürecek değiller ya?"

Çise bağıracakken Aslıhan araya girip "Tabi herkesin kendine göre nedenleri vardır Yağmur. Bu kadar kızmaya gerek yok. Bence dinlersen mantıklı bir şekilde açıklayacaktır sana hem böylece Çise'ye de yüklenememiş olursun" demişti uyarır bir tonda ama Çise buna aldırmadan saçlarını arkaya atmıştı.

"Yok Aslı'cım insanlar onunla aynı fikirde değilse kimseyi dinlemeye anlamaya çalışmaz o. Ben onu pohpohlamıyorum haklısın demiyorum ya derdi o. Kız da haklı ayrıca. Ailesini ondan iyi tanıyacak değilsin ya kim ailesine yalan söylemek ister. Demek ki başka şansı yokmuş."

Hayat KavşağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin