♫ Song of this Chapter: Royal Deluxe - I'm Gonna Do My Thing ♫
》 Στέφαν
Στέκομαι μπροστά στο τζάκι κοιτώντας τη φλόγα που καίει δυνατό το μεγάλο κούτσουρο που έριξα πριν λίγα λεπτά. Έτσι νιώθω και την καρδιά μου. Καίει για εκείνη. Μα δεν το καταλαβαίνει. Τι νόμιζε, πως θα βρισκόμουν δίπλα της χωρίς να κάνω τίποτα; Τα συναισθήματά μου για εκείνη μεγαλώνουν από λεπτό σε λεπτό. Νιώθω την παγωμένη μου καρδιά να χτυπάει μόνο για εκείνη, μόνο για εκείνο το πρόσωπο. Πίνω μερικές γουλιές από το μπουκάλι που κρατώ στα χέρια μου, αλλά η εικόνας της να απομακρύνεται μακριά μου με βασανίζει. Πετάω το μπουκάλι με όλο το ουίσκι μέσα στη φωτιά και εκείνη φουντώνει αμέσως. Στέκομαι μπροστά της μα δεν μπορώ να αντιδράσω. Πως μου ζητάει να την καταλάβω από τη στιγμή που εκείνη δεν μπαίνει καν στον κόπο να καταλάβει λίγο και εμένα; Αναθεματίζω για ακόμα μία φορά και κοιτάζω γύρω μου το χώρο. Πρώτη φορά νιώθω να πνίγομαι έτσι. Δεν περιμένω άλλο, αρχίζω και σπάω τα πάντα μπροστά μου και φωνάζω το όνομά της. Η εικόνα της στο μυαλό μου έχει μείνει σαν τατουάζ. Ο τρόπος που τα χείλη μου φίλησαν τα δικά της έστω και για αυτά τα δέκατα ήταν μία λύτρωση για εμένα. Δεν μπορώ να πω ψέματα στον εαυτό μου και ας είναι λάθος όλο αυτό που έκανα. Η Κριστίν είναι η μοναδική μου. Δεν μπορώ να ζω ξέροντας πως πλέον την έχω χάσει. Το έγκλημά μου προς εκείνη είναι που την άφησα από την αρχή. Μα την αγαπάω τόσο πολύ που ήθελα να την προστατεύσω και ας την έχανα. Τώρα θέλω να της δώσω όση αγάπη αξίζει, μα ξέρω πως δεν θα με αφήσει. Ειδικά τώρα που βλέπω πόσο χαμένη νιώθει. Θέλω να τρέξω και να της πω πόσο την θέλω αλλά δεν μπορώ να το κάνω. Δεν μπορώ να προδώσω ξανά τον αδερφό μου με αυτόν τον τρόπο και ειδικά τώρα που με έχει ανάγκη. Αμέσως μου έρχονται στο μυαλό οι τελευταίες στιγμές με εκείνον και πείσμωνα όλο και περισσότερο με τον εαυτό μου. Δεν έπρεπε να παρασυρθώ τόσο πολύ σήμερα. Πρέπει να ελέγξω τον εαυτό μου. Δεν μπορώ να κάνω το ίδιο λάθος ξανά, όχι τώρα που ξέρω πως μπορεί να κερδίσω ξανά τον αδερφό μου.
YOU ARE READING
Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Απελευθέρωση (5ο Βιβλίο)
Vampire❝Η ζωή πολλές φορές μπορεί να μας παρουσιαστεί ως ένας μεγάλος καλοστημένος πόλεμος. Ένας πόλεμος με πολλές μάχες, μικρές ή μεγάλες, ανόητες ή σοβαρές, με ανθρώπους ή καταστάσεις. Από αυτές τις μάχες μπορεί να βγαίνουμε νικητές ή χαμένοι. Πάντα όμως...