Κεφάλαιο 27

694 77 26
                                    

♫ Song of this Chapter: Skylar Grey - Words ( A.N.O Rmx)  ♫  

  》 Στέφαν 

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

  》 Στέφαν 

Λένε πως αν δεν αντέχεις την αλήθεια, δεν πρέπει να επιμένεις αναζητώντας ευκαιρίες για να σου την τρίψουν κατάμουτρα έτσι όπως είναι, ωμή και σκληρή. Βέβαια δεν είναι όλες οι αλήθειες έτσι, κάποιες είναι γλυκές και σε ενθαρρύνουν, δίνοντάς σου δύναμη. Μπορεί όμως να είναι και αποτρεπτικές, κάποιες θα σε ξαφνιάσουν και συνήθως αυτό γίνεται με τον χειρότερο τρόπο. Το να υπεκφεύγεις και να βρίσκεις ελαφρυντικά για τον ίδιο σου τον εαυτό, προκειμένου να ακούσεις μία αλήθεια είναι κάτι ανούσιο. Πάντα θα βρίσκεσαι αντιμέτωπος με τις επιλογές σου και τις πράξεις σου. Κάτι μέσα μου με πιέζει να ακούσει την αλήθεια έτσι όπως είναι. Θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία να συζητήσω με την Κριστίν, αλήθειες τόσο σκληρές που όσο και αν με πονέσουν, εγώ να τις υπομείνω προκειμένου να καταλάβω τι συμβαίνει γύρω μου. Μπορεί εκείνη τόσο καιρό να είναι ξεκάθαρη μαζί μου, μα εγώ αρνούμαι να το δω. Αρνούμαι να ακούσω την αλήθεια της, πιστεύοντας πως ακόμα και τώρα μπορώ να γίνω κάτι στη ζωή της. Νιώθω ότι πλέον έχω τη δύναμη να διαχειριστώ τα λόγια της ακόμα και αν αυτά πέσουν σαν σφαίρες πάνω μου, ακόμα και αν με σκοτώσουν αργά και σκληρά, μα ξέρω πως αξίζει τον κόπο να ειπωθούν αυτά τα λόγια. Γιατί είναι η αλήθεια της.

Στέκομαι τόση ώρα μπροστά της και το μόνο που βλέπω είναι η ομορφιά της. Αναρωτιέμαι πόση ομορφιά χωράει ένας άνθρωπος, μα κρίνοντας από εκείνη που έχω μπροστά μου, βλέπω πως η ομορφιά της μπορεί να γεμίσει ακόμα και το πιο άσχημο δωμάτιο. Με κοιτάζει με αυτά τα σκοτεινά μπλε της μάτια. Ακόμα και τώρα που ωρύεται, είναι τόσο όμορφη που Θεέ μου θα μπορούσα να τα θυσιάσω ξανά όλα για εκείνη. Λένε πως δεν υπάρχει άσχημος άνθρωπος. Σαφώς η ομορφιά είναι υποκειμενική μα ακόμα και η ψυχή της είναι όμορφη. Έχει μία σπάνια ομορφιά αυτή η κοπέλα που πάντα με κάνει να νιώθω πως μέσα μου όλα ανθίζουν από την αύρα που εκπέμπει. Κάθομαι και την κοιτάζω και το μόνο που έχω το δικαίωμα να κάνω είναι να την θαυμάζω. Όμως θέλω τόσο πολύ να την αγγίξω. Να νιώσω το δέρμα της κάτω από το δικό μου, να νιώσω τους χτύπους της να παίζουν αυτό το ρυθμικό τραγούδι το οποίο θα είναι δικό μου.

Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Απελευθέρωση (5ο Βιβλίο)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon