♫ Song of this Chapter: Coldplay - The Scientist (Boyce Avenue & Hannah Trigwell Acoustic Cover) ♫
》Κριστίν
Είναι στιγμές που απλά λες "δεν πάει άλλο". Είναι στιγμές που απλά δεν αντέχεις. Που ψυχικά δεν μπορείς ν' ανταπεξέλθεις στην εκάστοτε περίσταση. Που όση δύναμη και αν έχεις συσσωρευμένη μέσα σου, εκείνη απλά χάνεται με μία και μόνο σου σκέψη. Που η τόση πίεση που είναι μέσα σου βγαίνει στην επιφάνεια με τον πιο άσχημο τρόπο για την ψυχολογία σου. Εκείνη η στιγμή που είσαι τόσο ευάλωτη που δεν έχεις πλέον τη δύναμη να μιλήσεις. Αφήνεις τη σιωπή να μιλάει για εσένα και εσύ απλά εκτονώνεσαι κλαίγοντας. Νιώθεις πως τα πάντα γύρω σου σε απειλούν μόνο και μόνο γιατί αισθάνεσαι ευάλωτη. Νιώθεις όταν οι αναμνήσεις, τα απωθημένα, οι στερήσεις, το παρελθόν σου ή ακόμα και το μέλλον σου είναι οι χειρότεροι εχθροί σου.
Αυτή λοιπόν η στιγμή είναι η δική μου στιγμή. Νιώθω παραδομένη στην ψυχική μου κατάσταση. Δεν έχω άλλα δάκρυα να δώσω. Στέγνωσα από αυτά. Πλέον υπάρχει μόνο σιωπή. Μία ατέλειωτη σιωπή που τυλίγει τα πάντα γύρω μου, προσπαθώντας να με προστατεύσει. Αυτή η σιωπή μου είναι πιο δυνατή από τα λόγια που μπορεί να ειπωθούν από το στόμα του Στέφαν ή το δικό μου. Είναι πιο δυνατή ακόμα και από τις πράξεις του. Η δύναμη αυτής της σιωπής είναι το μόνο δυνατό μέσα μου. Το μόνο που έχω να δώσω αυτή τη στιγμή.
Σκουπίζω τα μάτια μου που είναι ακόμα νωπά και στριμώχνομαι στη γωνία της θέσης μου. Στο αυτοκίνητο του Στέφαν κάνει κρύο. Η ψύχρα των συναισθημάτων και της ατμόσφαιρας συγκρούονται με ένα τόσο συμβατό τρόπο που κάνει τα πάντα να φαίνονται τόσο ξένα. Στρέφω το βλέμμα μου πάνω του και συνειδητοποιώ πως εδώ και τόσες ώρες απλά καθόμαστε αμίλητοι στις θέσεις μας. Ακόμα και εκείνος δεν έχει πει λέξη. Ακόμα και ο Στέφαν, που ο επίμονος χαρακτήρας του είναι πιο έντονος ακόμα και από την παρουσία του, έχει μείνει κολλημένος να κοιτάζει έξω από το παράθυρο.
CZYTASZ
Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Απελευθέρωση (5ο Βιβλίο)
Wampiry❝Η ζωή πολλές φορές μπορεί να μας παρουσιαστεί ως ένας μεγάλος καλοστημένος πόλεμος. Ένας πόλεμος με πολλές μάχες, μικρές ή μεγάλες, ανόητες ή σοβαρές, με ανθρώπους ή καταστάσεις. Από αυτές τις μάχες μπορεί να βγαίνουμε νικητές ή χαμένοι. Πάντα όμως...