Κεφάλαιο 52

207 20 5
                                    

♫ Song of this Chapter: Aaryan Shah - Renegade   

♫ Song of this Chapter: Aaryan Shah - Renegade ♫  

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

  》Κριστίν  

- Για μία τελευταία φορά πρέπει να κάνεις υπομονή. Πρέπει να κάνουμε όλοι μας υπομονή.

Αναθεματίζω από μέσα μου καθώς για μία ακόμα φορά η πραγματικότητα εισβάλει βίαια στη ζωή μου καταστρέφοντας κάθε ελπίδα ελευθερίας. Κοιτάζω έξω από το παράθυρο τα αυτοκίνητα. Φαίνονται τόσο πίσω από εμάς. Ο Τάιλερ αυξάνει ταχύτητα συνεχώς. Γυρίζουμε πίσω στο Φροστ Βάλλευ. Υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες. Εκείνες του Νοσφέρους και της Σερένα. 

- Σου υπόσχομαι ότι θα μπει ένα τέλος σε όλη αυτή την παράνοια. Δεν μπορώ να σε κάνω ευτυχισμένη ξέροντας ότι δεν είσαι ελεύθερη και το εννοώ αυτό που λέω.

Ξέραμε και οι δύο πως είχε δίκιο σ' αυτό που έλεγε. Ήταν δύσκολο να προχωρήσουμε σε μία κοινή ζωή, κινδυνεύοντας και ξέροντας ότι ανά πάσα στιγμή θα μπορούσε να εμφανισθεί ο Νοσφέρους καταστρέφοντας τις ζωές μας. 

- Ο μόνος τρόπος για να τελειώσει αυτό είναι να μάθω τον πραγματικό λόγο που με θέλει.

Δαγκώνομαι αμέσως γιατί για μια στιγμή περνάνε από το μυαλό μου τα λόγια της Σερένα. Υπάρχει κάτι πολύ πιο μεγαλύτερο που κρύβεται πίσω από τον Νοσφέρους.

- Ξέρουμε γιατί σε θέλει. Δεν υπάρχει περίπτωση να σπαταλήσω περιττές στιγμές αναζητώντας κάτι για το οποίο δεν είμαστε σίγουροι. Θέλω να τελειώσει αυτό Κριστίν. Δεν μπορώ να ζω έτσι. Δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι κινδυνεύεις. 

Ο Τάιλερ δεν ήξερε τι είχε ειπωθεί ανάμεσα στη Σερένα και εμένα. Δεν κατάλαβε καν πως το εννοούσα αυτό που του είπα. Δεν είχα σκοπό όμως να μιλήσω γι' αυτό. Αν αποκάλυπτα ότι κάτι συμβαίνει, κάτι ανεξήγητο, θα δημιουργούσα εμπόδια στα πάντα. Σε εκείνον, στο τέλος του Νοσφέρους, σε όλα.

Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Απελευθέρωση (5ο Βιβλίο)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon