RABİA

12.5K 835 70
                                    

"Yeter artık !!!

Sıkıldım. Yok parası varmış, evi varmış. "
Ailemin bana bulmuş olduğu zengin kısmetlerin hepsinden bıkmıştım. Paralarını da onları da istemiyordum. Benim istediğim, evleneceğim adam namaz kılmalıydı ilk önce. Bunlar bırak namaz kılmayı iki dakika başıboş kalsın kumar bile oynarlar sıkıntıdan.

"Rabia, biz senin iyiliğini istiyoruz yavrum."
"Hayır siz benim iyiligimi isteseydiniz, hayırlı bir eş ve hayırlı bir evlilik isterdiniz benim için.

Hiç kimse beni anlamak istemiyordu. Ağlayarak odama gittim ve kapıyı kilitledim. Biraz düşünmek istiyordum. Annem kapıya tıkladı ve :

"Kızım biz sen iyi bir hayat yaşa diye uğraşıyoruz"

Haha. Iyi bir hayatmış. Biraz düşündüm ve kapının kilidini açarak oturma odasına gittim.

"Madem benim için iyi bir hayat istiyorsunuz, ben Istanbul'a gidiyorum o halde. Askıda bıraktığım ilahiyatı okuyacağım.

"Olmaz Rabia. Yalnız hiç bir yere gidemezsin" dedi babam.

"Farkındaysanız burda da yalnızım zaten. Hani iyi bir hayat istiyordunuz benim için.?"

Babam bir şey diyecek oldu ama annem sözünü kesti.

"Bırakalım gitsin, okulunu okusun Mehmet." Bu sözün arkasından babam 2-3 dakika düşündü. Ve ağzından çıkan şu kelime ağzıma kocaman bir gulumsemenin yayılmasına sebep oldu.

"Teyzenin yanında kalmak şartıyla gidebilirsin. "

Arkamı döndüm ve koşarak odama gittim. Kapıyı açtım ve yatağıma uzandım. Zihnimde 10 dakika boyunca hayallerimi izledim. Ve dudaklarımdan şu kelime döküldü

"BEKLE BENİ ISTANBUL"

BEGENDIYSENIZ VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN.
ALLAHA EMANET OLUN :*

BEYAZ TAKKELİ PRENS #TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin