Kalbim ağzımda atıyordu. Öyle çok heyecanlanmıştım ki, nefesimi kontrol edemiyordum. İlk önce teyzemin sözleri yankılandı kulaklarımda. Daha sonra komodinin üstünde duran zarfa baktım, o da bana.
Korkuyordum. Ya içinden kötü bir şey çıkarsa diye. Kendimi sakinleştirmeye çalıştım ve derin bir nefes aldım. Emin olmak için teyzeme tekrardan sordum.
"Bu zarfı kim bıraktı dedin teyzeciğim"
Gelecek olan cevaptan emindim. Ama bi umut başka birisinin bırakma ihtimalini düşünerek teyzemden gelecek olan cevabı bekliyordum. Ellerimi birleştirmiş, teyzeme bakıyordum heyecanla.
"Az önce bir çocuk geldi. Neydi adı ee Yasin. Hah! Yasin. Hani şu kara kaşlı kara gözlü. Müezzin miymiş, neymiş. O bıraktı. 'Bunu yanınıza gelecek olan kıza verir misiniz'
diye rica etti. Ben de kırmadım. Aç bakalım neymiş? "Gelmiş olan cevaptan sonra komodine doğru bir adım attım. Heyecanıma hakim olmaya çalışıyor, bir yandan da komodinin üzerinde duran o zarfa bakıyordum. Heyecanlandıkça daha çok nefesim hızlanıyor, her saniye aklımda yeni bir soru işareti beliriyordu.
Komodinin yanına gelerek sakinleşmeye çalıştım ve teyzeme baktım. Bana bakarak tebessüm ediyordu. Elimi zarfa doğru uzattım ve 'Bismillahirrahmanirrahim' diyerek zarfı açtım ve özenle katlanmış olan kağıdı da açtıktan sonra teyzemin yatağının yanındaki koltuğa oturdum ve derin bir nefes alarak okumaya başladım.
◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
SELAMUN ALEYKUM.
Merhaba sana sevgi sözcükleri sarfetmeye utandığım sürmeli gözlerin sahibi.
Rabbine dua ederkenki ses tonuna aşık olup, harama gittiğim takva güzelim.
Siz benim ismimi nereden biliyorsunuz diye sordum sana.
Cevap veremedin. Ben de sormadım tekrar.
Çünkü sen benim günlerdir aklıma kazınandın,
Sen benim şu ana kadar sevdiğim tek kadın.Beni nereden tanıyorsun bilmiyorum fakat, ben tanıyorum seni, kendimden çok hemde.
Çünkü ben seni gördüğüm andan itibaren adımı dahi unuttum.
Günleri unuttum.
Zamanı unuttum.Sen beni Rabbime sürükledin, güzel gözlü.
Haramdı bana gözlerin, bakmak istedim hep gözüm kaydığından beri.
Gözüm sende kaldığından beri.
Lütfen kızmayın bana bu cümlelerde.
Çünkü ben seni yazdım hece hece.'Her şerde bir hayır vardır' demiş gönlümün sultanı.
Şimdi daha da iyi anlıyorum.Sen benim şerdeki hayırımsın.
Sen benim sabah namazındaki duamsın.
Sen benim, seccademdeki gözyaşımsın.Mecnun nasıl hissedermiş Leyla'ya anladım şimdi.
Şimdi tek bir dileğim var senden.
Lütfen kırılma bana.
Ben sadece içimdekileri yazdım.
Sevmek de değil, ne haddimize.
Ben sadece Allah için beğendim.
Allah için.Allah'a emanet ol.
◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
Mektubu okuduktan sonra tam olarak neler hissettiğimi anlayamayacak kadar şaşkındım.
Tekrar tekrar okudum kalbimdeki müezzinin kalemindeki beni.
Demek o da seviyordu beni.
İşte şimdi hayallerime bir pembe bulut daha eklenmişti.
Teyzeme baktım ve onun meraklı bakışlarını bu meraktan kurtardıktan sonra teyzeme sımsıkı sarıldım.
Ardından, kantine indim ve bir kahve içtim.
Kalbimin sesini dinliyordum.
Bir duygulu selanın ardından..
ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN BİRAZ GEÇ KALDIM FAKAT ÇOK YOĞUNDUM BU HAFTA.
HEPINIZE IYI OKUMALAR..
KİTAP KOKULU KALIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ TAKKELİ PRENS #TAMAMLANDI
Duchowe#9 in Spirituel Ey benim hayallerimin beyaz takkeli prensi, sen benim gönlümün müezzini,en güzel hayalim, ney seslim. Ben kızmadım sana. Kaçışım sebeptir bir şeye evelallah. Sen bu kadar güzel sözlerin arasına saklamışsın beni ama, bir sorun var az...