"Şimdi beni iyi dinle Rabia! Emin'den uzak duracaksın! Yoksa hayatını mahvederim!
"Ne dediğini anlamadım fakat ben Emin adında birisini tanımıyorum. "
"Hep tanımazlar zaten değil mi? "
"Bak kardeşim, ben ne Emin bilirim, ne başka bişey. "
Telefondan bir resim gösterdi. Bu bizim amfide olan bir çocuktu.
"Bak! Emin bu tanıdın mı şimdi ha!!"
"Evet tanıdım fakat biz onunla hiç konuşmadık ki, nasıl uzak durayım?"
"Peki, öyle olsun. Ha bir de bu adama dikkat et! Ama bir kez olsun onunla konuştuğunu görürsem eğer, sen bittin! Haberin olsun!!"
Kolumu bırakınca diğer elimle sıktığı yeri ovuşturdum.
Minibüs gelmişti. Hemen bindim. Aklımda binlerce soru işareti vardı. Ilk önce eve girdiğim gibi üstümü değiştim ve merdivenlerden aşağıya indim ve yemeği hazırladım
Teyzem evde değildi.Yemeğimi yedikten sonra toplamaya başlamıştım ki; telefonuma mesaj geldi.
Merhaba Rabia, nasılsın?
Bu mesajı kim göndermişti?
Numara yoktu.
Eğer bu Yasin olsaydı, belli ederdi.
Aklım iyice karışmıştı.
Numaraya cevap verse miydim?
Peki ya, numaram onda nasıl olabilirdi?
Derken ardından bir mesaj daha geldi.
Söylemeyi unuttum, ben Fatma. Geçen gün kantinde tanışmıştık ya hani hatırladın değil mi?
Derin bir oh çektim ve mesajına cevap verdim.
İyiyim hamdolsun, sen nasılsın?
Iyiyim bende bize çağıracaktım seni, film aldım izleyelim istersen.
Tabii neden olmasın, ne zaman?
Hemen gel canım.
Tamam kardeşim, bekliyorum evin konumunu atarsın.
Kafam çok fazla karışıktı. Sofrayı topladım ve bulaşıkları makineye dizdikten sonra yukarı çıkıp üstümü giyinmeye başladım. Aşağıdan teyzemin sesi geliyordu:
"Rabia, evde misin kuzum?"
"Geldim ama çıkıyorum şimdi. "
"Nereye?"
"Fatıma diye bir arkadaşıma. "
"Peki canım gecikme"
Üstümü giyindim ve aşağıya indim. Teyzemle ayaküstü sohbet ettikten sonra feracemi giydim ve evden çıktım.
Fatıma bana konumu atmıştı. Biraz zor da olsa, evi buldum.
Kapıya gelince Fatıma'yı aradım. Kapıya çıktı ve beni aldı. Ona sarıldım. Zaten böyle bir şeye çok ihtiyacım vardı.
Eve girdik ve ve içeri girdigimde gözlerim kocaman açılmıştı. Hiç beklemediğim biri ayakta beni karşılıyordu.
"Rabiacım bak bu da süt kardeşim."
ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ BEGENDIYSENIZ VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN. ALLAHA EMANET OLUN :* :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ TAKKELİ PRENS #TAMAMLANDI
Spiritual#9 in Spirituel Ey benim hayallerimin beyaz takkeli prensi, sen benim gönlümün müezzini,en güzel hayalim, ney seslim. Ben kızmadım sana. Kaçışım sebeptir bir şeye evelallah. Sen bu kadar güzel sözlerin arasına saklamışsın beni ama, bir sorun var az...