●○●ARKADAŞLAR YENI BÖLÜM YAYINLAMAYACAKTIM FAKAT YAYINLAMAYA KARAR VERDİM! IYI OKUMALAR :)●○●
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~••~•~•~•~•~•~•~•~•~••~~•~
Duyduğum ses ile kendimden geçmiştim, böyle olmaması gerekiyordu. Normalde kadınlar konusunda kalbime hakim olabiliyordum. Yani bana haram olan kadınlar konusunda.
Fakat bu, o kadar farklıydı ki, şu an kalbimde sanki bir atlı koşuyor gibiydi.Sustum ve bir kaç dakika onu dinledim. Yanağımda çıkan kocaman çizgiye hakim olamıyordum.
Birden ayak sesleri ile irkildim ve hemen kenara çekildim. Aşağı indi ve ayakkabılarını giydi. Gözlerimi hem ondan almak istemiyor, hem de ona tutulmamak için bakamıyordum.
Elim ayağım birbirine karışmıştı.
Kimdi bu Rabbimin güzel kulu?
Nereden geliyor, nereye gidiyordu?
Merakıma dayanarak peşine düştüm, nazlı yürüyüşü bile onun helalim olmasına niyet etmeme yetebilirdi. Onu takip ettim. Fakülteye girdiğini gördüğümde ardından ben de onu takip ettim ve girdiği amfinin kapısından içeri baktım.
Çantasından bir kitap çıkarttı ve okumaya koyuldu.
Öyle güzel ve temizdi ki, o kitabı okudukça benim de onu sevesim geldi.
Yanımda bir el gördüm. Profesör, içeri girmem için amfiyi gösteriyordu. Ben de çaktırmadan içeri girdim ve Rabia'nın bir arkasındaki sıranın çaprazına geçip oturdum.
Kitap okuduğu için beni fark etmemişti. Görse de ne olabilir ki diye düşündüm, sonuçta beni tanımıyordu.
"Selâmün aleyküm"
Profesörün bu sözü ile Rabia, kitaptan başını kaldırmıştı. Ders boyunca not alarak dersi dinledi. Tam öyle bir derste gelmiştim ki, dersin konusu Yasin-i Şerif idi. Tebessüm ettim.
Karar vermiştim, bu kızla kesin olarak tanışacak ve onu helalim olmaya ikna edecektim.
Ders boyunca hayallere daldım. Ta ki profesör:
"Bu günlük bu kadar arkadaşlar Allaha emanet olun"
Diyene kadar. Ders bittiğinde Rabia, eşyalarını çantasına yerleştirdi ve amfinin kapısından o nazlı yürüyüşü ile çıktı, ben de onun ardından.
Kapıda birini aradı, ben de dikkat çekmemek için bir banka oturdum ve onu bekledim.
Yaklaşık yarım saat sonra bir kadın geldi arabayla .Rabia arabaya bindi ve gittiler. Ardından öylece bakakaldım. Araba tamamen uzaklaşınca ben de camiye girdim ve işlerimi hallettim.
Camiden çıkarak doğru eve gittim ve abdestimi alıp akşam namazını kıldım. Seccademin üstüne oturdum ve dua etmeye başladım:
"Allahım! Sen bana onu helal kıl. Helal kıl ki, gözlerimi haramdan uzak tutabileyim. "
AMIN!
Namazımı eda ettikten sonra annemin hazırlamış olduğu sofraya oturdum. Bir yandan yemek yiyor, bir yandan da onu düşünüyordum.
Feraceli Güzelini...
ARKADAŞLAR BEGENDIYSENIZ VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN ALLAHA EMANET OLUN
NOT : YENİ BÖLÜM 10 VOTEDEN SONRA GELECEK :)
;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ TAKKELİ PRENS #TAMAMLANDI
Spiritual#9 in Spirituel Ey benim hayallerimin beyaz takkeli prensi, sen benim gönlümün müezzini,en güzel hayalim, ney seslim. Ben kızmadım sana. Kaçışım sebeptir bir şeye evelallah. Sen bu kadar güzel sözlerin arasına saklamışsın beni ama, bir sorun var az...