"Rabia kahvaltı hazır hadi kalksana bak bir de Kur'an kucağındayken uyumuşsun.
Uyandığımda hala görmüş olduğum rüyanın etkisindeydim. Sanki Yasin gerçekten gelmiş, amfiye girmiş ve tam karşıma oturmuş gibi hissediyordum.
Görmüş olduğum rüyanın etkisindeyken, yavaş adımlarla banyoya girdim ve yüzüme hızlı bir şekilde bir kaç kere şu çarptım. Aşağı inip sofraya oturdum ve telefonum çalmaya başladı. Annem arıyordu. Açtım ve sakin bir şekilde konuşmaya başladım."Hayırlı sabahlar anneciğim. "
"Hayırlı sabahlar kuzum. Ne yapıyorsun? Çok özledim seni"
"Bende özledim anneciğim. Ben de tam kahvaltı edecektim."
"Aferin kuzum kahvaltını et, iyi bak kendine. Teyzene ver bir onunla da konuşayım"
Telefonu Teyzeme uzattım ve kahvaltımı etmeye başladım. Kahvaltım bitince teyzemden telefonu geri alıp yukarı çıktım ve üstümü giyindim. Bugün okula erken gidecektim. Halletmem gereken işler vardı. Hazırlandıktan sonra Teyzemi öptüm ve evden çıkıp oyalanmadan fakülteye gittim.
Okuldaki işlerimi halledip caminin bahçesine girdim ve gördüğüm manzara karşısında nutkum tutuldu.
Yasin aynı rüyamda görmüş olduğum yerde oturuyordu. Utancımdan tam karşısına oturamadım ve hızlı adımlarla camiye girip bayanların bulunduğu bölüme çıktım.
Öğle namazımı kıldıktan sonra caminin bahçesine çıktım ve Yasin hala oradaydı.
Selvi ağacının altına oturup oturmamak arasında gittim geldim. En sonunda kalbimin atış hızına dayanamayarak fakülteye gitmeye karar verdim.
Amfiye girdim ve profesörü bekledim. O da gelince ders işlendi. Fakat benim aklımın kapasitesi dolmuştu. Profesörün söyledikleri bana ninni gibi geliyordu.
Bu dersten başka bir ders yoktu bugün. Ders bitince direk eve gitmeyi planlıyordum.
Ve nihayet o cümle duyuldu:
"Bu günlük bu kadar, çıkabilirsiniz. "
Eşyalarımı toparlayıp çantama koydum ve amfiden çıktım. Yanından geçtiğim danışmadaki adamın kelimeleri aniden beni durdurmaya yetti.
"Rabia Yayıkçı bu fakültede mi?"
ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ BEGENDIYSENIZ VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN
ALLAH RAZI OLSUN.
NOT: 10 VOTEDEN SONRA YENİ BÖLÜM GELECEK! :) :* .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ TAKKELİ PRENS #TAMAMLANDI
Spiritual#9 in Spirituel Ey benim hayallerimin beyaz takkeli prensi, sen benim gönlümün müezzini,en güzel hayalim, ney seslim. Ben kızmadım sana. Kaçışım sebeptir bir şeye evelallah. Sen bu kadar güzel sözlerin arasına saklamışsın beni ama, bir sorun var az...