ÜNİVERSİTELİ HATUN

8.7K 749 35
                                    

"Rabia hadi kalk yavrum. Rabia Rabiaaa"

Gözlerimi araladığımda teyzem karşımda bana bakıyordu..

"Kız kalk demiyom mu ben sana geç kalıcan ilk günde"

Neye geç kalacağımı düşünürken aklıma bugün üniversiteye başladığım geldi ve birden yataktan fırladım. Teyzem gülüyordu. Gece geç geldiğim için eşarbımı ütüleyememiştim.

"Deli kız seni! Bırak ben ütülerim onları sen git kahvaltı hazır"

"Bitanesin teyzem"

Dedim ve yanağına bir öpücük kondurarak koşar adımlarla aşağı indim. Hızlı hızlı kahvaltımı yaptım ve yukarıdan teyzemin sesi geldi.

"Rabia kıyafetleri yatağın üstüne bıraktım canım. "

"Allah razı olsun teyzoş. "

Dememle merdivenlerden yukarı çıkmam bir oldu. Hızlı bir şekilde üstümü giyindim ve eşarbımı yapmak için aynanın karşısına geçtim.

Hazırım.

Teyzeme hazır olduğumu söyledim. O da hazırlanmıştı. Bugün ilk gün olduğu için beni okula o bırakacaktı. Arabaya bindik ve teyzem

"Ya Allah Bismillah"

Diyerek arabanın anahtarını çevirdi.
20 dakikalık bir yolculuktan sonra okula vardık. Üstünde kocaman

Marmara Üniversitesi Ilahiyat Fakültesi

Yazıyordu. Gülümsedim. Teyzem bana dönüp

"Ben gidiyorum canım.Yapacak bişeyim kalmadı. İşin bitince beni ara"

Dedi. Heyecandan bişey diyemedim. Basımı evet anlamında salladım. Teyzemi uğurlayıp içeri girerken gözüme okulun yanındaki Camii takıldı. İşte şimdi çok mutlu olmuştum.
İçeri girdim ve kimliğimi görevli bayana uzattım. İşlemler bitince amfiye girdim ve beklemeye koyuldum...

ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ BEGENDIYSENIZ VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN.
ALLAHA EMANET OLUN :* :)

BEYAZ TAKKELİ PRENS #TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin