Canlar yine geciktim kusura bakmayın :)
1 sene sonra...
O büyük gün gelmişti.
Yasin'in bana kırlangıcım diye diye öz evimden göç edeceğimi bildirdiği gün...
Hazırlanmış, Fatıma ile gelin arabasının gelmesini bekliyorduk.Annemin küçüklüğümden beri beklediği, babamın hiç de istemediği fakat ikisinin de hem sevinip hem üzüldüğü bir gün.
Evleniyordum,Yasin ile.
Gönlümün ferahlığı,kar beyazı gelinliğime yansımıştı.
Birazdan resmi eşim olacak adamı beklerken aklımdan tanıştığımız günler geldi ve geçti.
Anlar ve anılar,
Günler ve aylar,
Gülücükler ve yaşlar,
Arada bir de firari bakışlar.Birden kalbim hızlanmaya başladı. Aklımdan bir şey geçmişti. Yutkundum.
İsmi aklıma tamamen kazınan ve benden teyzemi alan adam.
EMİN OKATAN.
Cezaevine atılacağını öğrendiği gün gelip de bana bıçak çekip,yanlışlıkla teyzemi bıçaklayan o adam...
"Kırlangıç kuşum hazır mısın?"
Toprağa serpilen su gibi yudum yudum değmişti gönlüme gönül eşimin bu sesi.
Bir anda herşeyi unutmuştum..
Bir çocuk misali elime verilen oyuncağa kanmış gibi hissediyordum.
Fatıma bana baktı ve tebessüm etti.
Bir yanım koşmak isterken ab-ı hayatıma,
Bir yanım durup düşünüyordu onu ve gözlerini...Bir iç çektim ve kapıya doğru ilerliyordum yavaşça.
Her adımda biraz daha sûkut,biraz daha özlem,biraz daha hasret..
Açtım kapıyı,
Gönül kapımı da.Yasin'in koluna girdim ve baktı bana sessizce.
Terleyen eller ve ışıldayan gözler,anlatıyordu hislerini.
Beraberce güzelce süsletmiş olduğu gelin arabasına bindik.
Bir bismillah ve ardından tekerlekler döndü.
Kornalar,heyecana karışmış beraberce ilerliyorduk.
Bir köşk tutmuştu Yasin.
Köşkün önüne geldiğimizde araba durdu. Yasin indi ve daha sonra gelip kapımı açtı.
Arabadan indik ve iki yanda bulunup tekbir getiren dostların arasından köşkün içine girdik. Güzel bir masa,yemekler ve davetliler.. Annemler herşeyi düşünmüş olmalılar.
Herşey rüya gibiydi sanki.
"Rabia"
Arkadan tanımadık bir ses ile geriye doğru baktım ve karşımda bir kadın bekliyordu.
Annem hemen atıldı ve kadını uzaklaştırmaya çalıştı.
Fakat aklımda uyandıktan sonra "Ben senin gerçek annenim"
Sözcüğünden başka bir şey kalmamıştı...Elimden geldiğince uzun tuttum canlar,inşaellah beğenirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ TAKKELİ PRENS #TAMAMLANDI
Spiritual#9 in Spirituel Ey benim hayallerimin beyaz takkeli prensi, sen benim gönlümün müezzini,en güzel hayalim, ney seslim. Ben kızmadım sana. Kaçışım sebeptir bir şeye evelallah. Sen bu kadar güzel sözlerin arasına saklamışsın beni ama, bir sorun var az...