Sabahın ilk ışıkları şehre ulaşmadan uyandım, kalkıp abdest aldım ve Allah rızası için namaz kıldım. Annem ve babam uyanamamışlar diye düşündüm ve kapılarını tıklayarak seslendim:
-"Anne, baba kalkın haydi namaz vakti girdi"
Annem sesimi duyup kalkmış olmalıydı ki, kapıyı açtı ve bana sarılarak koklayarak öptü beni. Bir iki adım geri çekildi ve yüzüme bakarak;
-"Oğlum, Yasinim, hafızım. Büyümüş de bizi sabah namazına kaldırıyormuş"
-"Tamam anne sabah sabah. Hadi babamı da kaldır. "
Annem babamı kaldırdı ve beraber namaz kıldılar. Daha sonra oturup televizyon izledim. Sabahın ilk ışıkları panjurun ardından belli olacak şekildeydi.
Annem kahvaltı hazırlıyor, bir yandan da söyleniyordu:
" Ah oğlum, bir evlensen de mürvetini görsek. "
Derin bir iç çekip televizyonu kapattım ve hiç bir şey duymamış gibi davrandım.
Oturup kahvaltı ettikten sonra abdestimi tazeleyip başıma takkemi taktıktan sonra evdekilerle helalleşip evden çıktım ve camiye girdim.
İmam hatip mezunu olduğum için DİB'in atamış olduğu Marmara Üniversitesi Ilahiyat Fakültesi'nde müezzinlik yapıyordum.
Fakülteye vardığımda herkes çok hüzünlüydü. Sebebini sorduğumda gözlerimden iki damla yaş süzüldü.
Her gün buraya gelip kuran okumamı dinleyen Ali Amca vefat etmişti. Selayı vermek için camiye girdim ve hüzünlenerek selayı verdim. Tam Camiden çıkıyordum ki karşımda görmüş olduğum feraceli bir kız yüzünden gözlerim kör olmuş gibiydi.
Bakmak istememiştim bana haram olan dünyalar güzeline.
Ama gözüm kaymıştı bir kere. Yapacak bir şey yoktu.
Birden cemaatten gelen sesle irkildim.
"Helal olsun Yasin oğlum valla ne de duygulu okudun selayı"
Cemaatle ayaküstü sohbet ettim fakat şu an aklım da gönlüm de bir başka yerdeydi.
Onun ardından onu unutmak niyetiyle camiye girdim. Niyetim kuran okumaktı.
Kuran'ı mı aldım ve tam açacak iken benim kalbimi çöle çeviren bir ses ile irkildim.
"EY RABBİM! BENİM İÇİN HAYIRLISINI BENDEN İYİ SEN BİLİRSİN. SEVGİYİ YARATAN SENSİN, KİM BİLİR SEN NASIL SEVGİLİSİN?
ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ BEGENDIYSENIZ VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN ALLAHA EMANET OLUN :*
NOT: YENİ BÖLÜM 10 VOTEDEN SONRA GELECEK. :)
Opuldunuz...
Bayramınız Mübarek Olsun :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ TAKKELİ PRENS #TAMAMLANDI
Spiritual#9 in Spirituel Ey benim hayallerimin beyaz takkeli prensi, sen benim gönlümün müezzini,en güzel hayalim, ney seslim. Ben kızmadım sana. Kaçışım sebeptir bir şeye evelallah. Sen bu kadar güzel sözlerin arasına saklamışsın beni ama, bir sorun var az...