"Evet arkadaşlar. Yasin yan camiide Müezzinlik yapıyor. Benden derslere katılıp daha fazla bilgi sahibi olmayı rica etti, ben de kırmadım. Sonuçta ne demiş Hz. Ali:
'İlim Çin'de bile olsa gidip alınız'."Profesörün sözleri kulaklarımda yankılanıyordu. Karşımda gördüğüm adam, O'ydu. İki gündür beynimi kemiren hayaller ve düşüncelerin sahibinin ta kendisiydi. O'na daha fazla aşık olmamak için başımı önüme doğru eğdim. Tekrar bakmak istiyordum. Doya doya..
İzlemek istiyordum Kalbimdeki caminin müezzinini.
Fakat olmazdı. Haramdı. Bunu düşündükçe kafamı kaldırma isteğim daha da bir artiyordu."Hayır, olmaz!"
Dedim kendime. Nefesime hakim olamıyordum, nefsime olan hakimiyetim gibi. Göğsüm aşağı yukarı hızla inip kalkiyordu. Ders boyunca kendimi zor tuttum.
"Bu dersi burda bitiriyorum, çıkabilirsiniz"
Profesörün bu sözü üzerine hızlı adımlarla amfiden çıktım ve koşar adımlarla caminin bahçesindeki Selvi ağacının altında beni bekleyen banka oturup soluklanmaya başladım. Caminin bahçesine koşar adımlarla bir erkek girdi ve caminin içine yöneldi.
Ama bu sıradan biri değildi, bu gönlümün ortağıydı.
Amfide göz ucuyla baktığım Yasin'i Zihnimden uzaklaştıramazken, şu an bulunduğum yerdeydi.Kalbim tekrar hızlanmaya başladı, ve bir ses duyuldu, kasıp kavurdu ortalığı...
"Allahuekber Allahuekber"
Kalbimin müezzinini ezan okuyordu demek.
Sustum.
Benliğim sustu.
Selvi ağacı sustu.
Rüzgar sustu.Sanki yıllardır aradığım huzuru bulmuş gibiydim.
Ezanı dinledim ve bir dahaki derse kadar yine burda oturacak, O'nu bekleyecektim.
Birkaç dakika sonra Camiden çıktı, başı önde yürüdü ve tam karşımdaki banka oturdu. Hem takvâmdam hem de utancımdan başımı yerden kaldıramıyordum. Ama öyle bir şey hissediyordum ki;sanki ettiğim dualar kabul olmuş, aradığım yâr,karşımda oturuyordu.
Tebessüm ettim.
Çantamdan kitabı çıkarıp okumaya koyuldum.Ta ki gönlümün mavi kelebeği ile göz göze gelene dek...
ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ BEGENDIYSENIZ VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN.
ALLAHA EMANET OLUN :* :)Not: Yeni bölüm 6 vote ' den sonra gelecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ TAKKELİ PRENS #TAMAMLANDI
Spiritual#9 in Spirituel Ey benim hayallerimin beyaz takkeli prensi, sen benim gönlümün müezzini,en güzel hayalim, ney seslim. Ben kızmadım sana. Kaçışım sebeptir bir şeye evelallah. Sen bu kadar güzel sözlerin arasına saklamışsın beni ama, bir sorun var az...