CANIM KARDEŞİM :)

3.4K 316 16
                                    

SELAMUN ALEYKUM :)

Reyhan, hiç o şekilde davranmamış, hiç bizi üzmemiş, bu eve ilk defa gelmiş gibi davranıyordu.

Yemek yedikten sonra, sofrayı toplamak için bana yardım etti.
Kalkmak için müsaade isteyince, bir bardak çay için ısrar ettim ve çayın suyunu koyduktan sonra içeri Reyhan'ın yanına geçtim.
Derin bir iç çektim ve tam konuşacakken, Reyhan kuyruğuna basılmış bir kedi gibi baktı yüzüme ve hemen konuşmaya başladı;

'Rabia, biliyorsun. Benim de moralim bugünlerde bozuk. Yani ne yapacağımı bilemiyorum. Senden gerçekten son olanlar için çok özür dilerim.'

Reyhan'ı baştan aşağı süzdüm. Üstüne giymiş olduğu pantolon ve gömlek, onu daha da insancıl göstermişti.

'Affetmek ne haddimiz, estağfirullah. Sadece biraz kırılmıştım, bu kadar.'

Tam özür dileyecekken,

'Yo yo önemli değil. Ben affettim seni.'

'Biliyosun, gerçekten çok mahcub oldum sana karşı. O yüzden bu hediye senin için.'

Diyerek çantasından çıkarttığı hediye paketini bana doğru uzattı ve gözlerimin en içine baktı.

Hediyeyi aldım ve,

'Ne gerek vardı, teşekkür ederim.'

'Ne demek canım kardeşim. Hiç önemli değil.'

'Canım kardeşim' mi?

Gerçekten bana bir şeyler oluyo :) -demesem içimde kalırdı-

'Ben çayları koyayım'

Diyerek kalktım ve mutfağa gittim. Yasin bana soran gözlerle baktı ve ona tebessüm ettim. Çaylarımızı koyduktan sonra tepsiye koydum ve emin adımlarla salona girdim.

Ona doğru eğilip çayını uzattım. Bakışlarındaki hissiz samimiyet, beni hiç tatmin etmiyordu.

Çayını içtikten sonra kalkmak için müsaade istedi. Ben de bu sefer ısrar etmedim.

Çantasını alıp kalktı.

Onu uğurladıktan sonra, Yasin'in yanına giderek oturdum. Onun çayını tazeledikten sonra, kendime de bir çay koydum ve beraber salona geçtik.

'Ee hayatım nasıl geçti?'

'Bilmiyorum Yasin, hiç bir şey düşünemiyorum. '

'Sabret hayatım, sabrın sonu selamettir.'

Onun yanına gittim ve sarıldım ona sonra da dedim ki,

İnsanın helali olacak yanında, bir de önünde çayı..

Yasin gerçekten bana o kadar çok destek oluyor, o kadar iyileştirityordu ki beni.
Dünyalara değişmem sözünün tezahürüydük.

Reyhan konusu böylece kapanmıştı,

Hadi hayırlısı!

BEYAZ TAKKELİ PRENS #TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin