"...do you ever wish you had a chance to meet someone for the first time...
..again."
"Melānij, 105.palāta tevi nepacietīgi gaida!" Enijas sarkanie mati parādījās atpūtas telpā pirms viņas pašas.
Es jau biju piekususi meitenei atgādināt, ka darba laikā tie ir jāsavāc ciet. Viss personāls jau bija piekusis, bet neņemot vērā cik reizes mēs to teicām, meitenei viņas izkats dažreiz bija daudz svarīgāks kā savas prakses vietas paturēšana.
Es skaļi nopūtos, noņemot savas nogurušās kājas no žurnālgaldiņa. Pirms es pieņēmu šo prakses vietu, es biju daudzreiz brīdināta, ka divpadsmit stundu maiņas būs nāve gan manām kājām, gan nerviem. Bet es, būdama es, nevienā neklausījos, jo kurš gan noraidītu iespēju strādāt vienā no Londonas prestižākajām slimnīcām.
"Misters Vilkinss?" pajautāju, pirms Enija vēl nebija paspējusi aizskriet tālāk savos darbos.
Ap meitenes zilājām acīm ievilkās smieklu krunciņas. "Viņš tevi vienkārši mīl."
Misters Vilkinss bija apmēram sešdesmit gadus vecs večuks, kas bija ievests pie mums jau labu laiku atpakaļ, sūdzoties par sāpēm krūtīs. Vīrietis bija no pansionāta, tāpēc būtu bijis diezgan pārsteidzoši redzēt kādu no viņa ģimenes locekļiem nākam viņu apciemot. Tieši tāpēc viņš bija pieņēmis nodaļas personālu par savu ģimeni, un šķita ka mani, gandrīz vai par savu mazmeitu.
"Vai tik tā nav mana mīļākā medmāsiņa?" tikai atverot palātas durvis, mani sagaidīja vīrieša balss. "Jūs šodien izskatāties īpaši labi, Evansas jaunkundz, vai ir kādi īpaši plāni?"
Manā sejā automātiski parādījās smaids, bija neiespējami nesmaidīt par šī vecā vīra komplimentiem. "Neglaimojiet, Vilkinsa kungs." atspiedu plaukstas pret viņa gultu. "Enija teica, ka jūs mani nepacietīgi gaidāt. Vai ir kādas problēmas?"
"Vai tad es tiešām nevaru vienkārši pasaukt savu mīļāko medmāsiņu?"
Man atlika tikai nogrozīt galvu, un apsēsties uz plastmasas krēsla, kas bija novietots blakus viņa gultai. Es vienmēr sēdēju šeit, kamēr mani nesauca citi pienākumi. Bija patiesi aizraujoši klausīties mistera Vilkinsa stāstos par viņa jaunību, sievu, bērniem un mazbērniem, ko viņš diemžēl nav saticis. Mani fascinēja, tas cik ļoti viņš joprojām mīl savus bērnus, kaut pēc sievas nāves viņu ievietoja pansionātā, apciemojot viņu arvien retāk, līdz beigās vizītes beidzās pavisam. Un ik reizi, kad viņš runāja par savu sievu, ko bija zaudējis vēzim dažus gadus atpakaļ, vīrieša acīs mirdzēja tāda mīlestība, kas sasildīja pat mani un lika ticēt, ka katram pasaulē ir kāds, kas radīts tieši viņam.
Šodien viņš man stāstīja par savu bērnību, par laiku, kas sen jau bija pagājis, tomēr kaut kādā veidā, viņš spēja atdzīvināt notikumus tik tālu, lai es tos varētu iedomāties savā acu priekšā. Un jau drīz vien es pieķēru sevi smejamies par visām blēņām, ko viņš bērnībā bija sastrādājis.
Īss klauvējiens pie durvīm izrāva mūs abus no laika, kad misteram Vilkinsam bija desmit gadi un viņš bija pamanījies uzvilkt sev galvā mammas mīļāko puķu vāzi, ko pēc tam nevarēja dabūt nost, tāpēc nebija atlicis nekas cits, kā to sasist.
"Mel, tevi kāds grib satikt." Enija smaidīja, tomēr viņas smaids man neko nepateica priekšā, ņemot vērā, ka smaids viņas lūpās bija gandrīz pielīmēts.
YOU ARE READING
Encore
FanfictionThis Is Not A Love Story 2.daļa Ir pagājuši trīs gadi kopš Melānija pameta mazo pilsētiņu, kur bija dzīvojusi visu savu dzīvi, atstājot aiz sevis gan draugus, gan pirmo mīlestību. Tomēr dzīve nav stāvējusi uz vietas, padarot Melu un Hariju par pavis...