"לא, אני מתה זה היה כזה מצחיק!" סאמר אומרת וצוחקת בקול, מה שגורם לאיש שגר בבית שלידו אנחנו בדיוק עוברות, לצעוק "ששששש" מהחלון. "סליחה!" אני צועקת בחזרה אליו ואנחנו ממשיכות להתגלגל מצחוק. "זאת היתה המסיבה הכי מדהימה שהייתי בה אי פעם!" אני אומרת בשמחה וכורכת את ידי סביב כתפה של סאמר, דבר שגורם לה להתכופף, ולי לעמוד על קצות האצבעות, בנוסף על העקבים הנוצצות שאני נועלת. היא גבוהה ממני בחמש עשרה סנטימטר. "שמחה שאהבת אחותי". היא אומרת בחיוך, ואנחנו מתקדמות לכיוון הבית המשותף שלנו. "אבל אני לא מאמינה שלטי הכלבה הזאת העזה לבוא בכלל למסיבת ההפתעה שלי, מי בכלל הזמין אותה?" אני אומרת ברוגז. "היה הרבה יותר כיף לרקוד בלי מבטי הגיהנום שהשטן הזאת שלחה אליי" אני ממשיכה להתלונן, מותר לי להתלונן על כך שמישהי שאני שונאת באה למסיבת יום ההולדת שלי. אני מתיישבת על ספסל רחוב חום שנמצא לידנו. "ראית איך היא הסתכלה עליי? כשרקדתי עם דניאל?" סאמר אומרת בגבות מורמות, היא נעמדת על הספסל ורוקדת כאילו היא עדיין במסיבה. "המבטים האלה באמת היו מהגיהנום, אבל לרקוד לה מול הפרצוף היה תענוג, בסך הכול ריחמתי עליה." שתיקה קלה משתררת בינינו ואז אנחנו נחנקות מצחוק. "כן בטח, לרחם עליה, אבל באמת, איך ריחמתי על מרטין, מסכן איך שהיא נצמדה אליו" אני אומרת ומנגבת דמעות צחוק מזויות העיניים, משתדלת שלא למרוח את כל האיפור שעוד נשאר במקומו. סאמר מסתכלת עליי במבט מוזר, "ריחמת עליו? זה היה נראה שיותר קינאת מאשר ריחמת.." סאמר מביטה בי וסוף סוף מפסיקה לזוז, היא מתיישבת לידי על הספסל. "אוי שתקי.." אני קצת נבוכה כי היא צודקת. הייתי מתה לרקוד צמוד למרטין. "סקיי.. רציני, לכי דברי איתו, אני חושבת שהוא בקטע שלך, ראיתי איך הוא הסתכל עלייך כל הלילה." היא אומרת עם מבט רציני שנראה שקשה לה להשאיר אותו על פניה, היא מוציאה לי לשון כהוכחה. "אני לא חושבת, סאמר, את יודעת שאני אמות מבושה! אני לא את". סאמר היא מהבנות שיכולות להשיג כל אחד בנקישת אצבע, פשוט כמו במטה קסם, היא יפה, ממש יפה, עם השיער השחור והחלק מאוד שלה והעיניים הירוקות, הנוצצות עם כל חיוך, אבל יש לה גם אופי מדהים, היא פשוט מושלמת, ובגלל זה היו לה הרבה חברים, לעומתי שהיו לי...אפס. "סתומה, את סתם מדברת שטויות, בטח שאת יכולה!" היא אומרת, ומחייכת, את החיוך שהיא מחייכת, לילדים שהיא עושה עליהם בייביסיטר, בזמן שהיא מעודדת אותם בשיעורי הבית. באותו רגע אנחנו שומעות חריקת צמיגים שמגיעה מהכביש שמולנו ואז אנחנו רואות רכב מסחרי שחור מתקרב במהירות לכיוון הספסל שעליו אנחנו יושבות. אני קופצת במהירות מהספסל, מושכת את סאמר אחריי אנחנו בקושי מצליחות להתרחק חמשה מטרים מהספסל כשהוא מתנפץ ברעש גדול שלאחר רגע נפסק כאילו לא היה. סאמר צורחת, והכול קורה מהר כל כך.
המסחרית פשוט פגעה בספסל שלפני רגע ישבנו עליו ונעצרה, כאילו לא נסעה עכשיו לפחות מאה קמ"ש. הספסל נעלם כאילו לא היה, רק חלקי עץ שנחים מתחת למסחרית הגדולה, יעידו על כך שהספסל היה קיים אי פעם. דלת המסחרית נפתחת וקופצים מתוכה שני גברים חסונים וגדולים שלובשים רק שחור הם מתחילים להתקרב אלינו, ואני מתרחקת אחורה. באותו רגע הגוף שלי פעל לבד, אני מורידה את העקבים הגדולות מרגלי, זורקת על הגברים המפחידים שממשיכים להתקרב אליו "סאמר, רוצי!" אני צועקת לסאמר, אינסטינקט ההישרדות שבי נדלק בכל העוצמות, לא ידעתי עד עכשיו שקיים בי אחד כזה. לא קשה להבין שמשהו לא טוב קורה, שתי נשים שלבושות בהוד והדר, שיכורות לחלוטין, מסתובבות ברחובות, ואז שני גברים מפחידים קופצים ממסחרית שחורה וגדולה, ומתקרבים לכיוון הבנות, כל פרט בסיטואציה צועק 'סכנה!'. אני מתחילה לרוץ, כל השרירים שלי שכחו מהאלכוהול שזורם בדמי והחלו לפעול. ואז כשאני מרגישה שהתרחקנו מהם והם לא רודפים אחרינו, אני שומעת צרחה, אני שומעת את סאמר צורחת, חשבתי שהיא איתי, רצה צמוד אליי, אבל לא. אני מסתכלת אחורה, ורואה את שני הגברים תופסים את סאמר שכנראה לא הספיקה להתרחק מספיק מהמסחרית כמוני. אני רואה את אחד הגברים דוקר את סאמר, "סקיי!!, הצילו!!" ואז "סקיי, תצילי אותי!!" ואז הצרחות שלה שוקטות. מה הם עשו לה?, כנראה הדקירה היתה סוג של זריקת הרדמה, או סם כלשהו? או שהיא מתה? אולי זאת היתה סכין והם דקרו אותה למוות? קפאתי במקומי, מה לעשות? הגברים סוחבים את סאמר למסחרית ואני רואה גבר שלישי קופץ מהמסחרית, הוא לא חסון וגדול כמו השניים האחרים, אבל הוא רץ, הוא רץ מהר, והוא רץ לכיווני.
YOU ARE READING
Beauty hurts (!גמור)
Actionסקיי בדיוק חגגה שמונה עשרה, כשהיא בדרכה חזור ממסיבת יום הולדתה הפרועה, היא וחברתה נחטפות על ידי שלושה גברים, שניים לא חשובים אבל השלישי, דוסון, גורם לסקיי תחושה מוזרה בבטן, ומציף בה רגשות שמעולם לא חוותה, או שזה רק מה שהיא חושבת? מכריחים את סקיי להת...