סקיי עמדה מול דוסון בפחד, היא ראתה את המבט המטורף הזה על פניו רק פעם אחת בחיים, אחרי שאימו מתה בתאונת הדרכים שהוא ניצל בה, דוסון סיפר לסקיי שמישהו זרק אבן על מכוניתם שנסעה, והאבן, פגעה בראשה של אימו וכך היא איבדה את השליטה ברכב והם התרסקו בהתנגשות בעץ. זה מה שדוסון סיפר למשטרה ובגלל חוסר ראיות אחרות, הם האמינו לגרסה הזאת ופיספסו את האמת. אימו של דוסון, היתה מתה כבר לפני ההתרסקות, דוסון הרג את אימו בעזרת אבן גדולה שמצא בטיולם, אימו של דוסון סיפרה לו על חששותיה לגבי טאקר, אביו, בעלה, ולגבי מה שהוא עשה לסופי וסקיי, דבריה של אימו עיצבנו את דוסון, הקולות שבראשו אמרו לו מה לעשות, מכה אחת פשוטה. והוא עשה את זה, אך אימו לא מתה מהמכה הראשונה והיא הספיקה להסתכל על בנה האהוב, ולהצטער על הדרך בה גידלה אותו, היא הצטערה על כך שלא מנעה ממנו את הסבל והצער שהיא ראתה בעיניו. לאחר שסיים, הקולות אמרו לדוסון מה לעשות, שאסור שיגלו את האמת, אסור שאף אחד ידע, ולכן ביים את התאונה וכך אף אחד לא חשד בטענותיו לגבי מות אימו, לאחר מכן, הקולות שבראשו שיכנעו גם אותו בסיפור שסיפר, וכך הוא בעצם האשים את אביו שלא נהג במקום אימו במכונית, ובמותה שלה.
סקיי התרחקה מדוסון שלאט לאט התחיל להרים את ידו המחזיקה באקדח. הוא עמד בין שתי האחיות, והוא רק היה צריך לבחור, במי לירות קודם. הקולות שבראשו אמרו לו, את הבכורה, וכך הוא סובב את גופו ונעמד מול סופי שבכתה בשקט והתחננה שיפסיק, היא אמרה שהיא אוהבת אותו, שלא יפגע בהן, שיעצור, כי הוא מפחיד אותה. דוסון עמד בגבו אל סקיי שניצלה את המצב ורצה אל המטבח, הכל בגללה היא חייבת להציל את אחותה. היא מצאה סכין גדולה וחשבה האם יהיה לה מספיק אומץ כדי להשתמש בסכין הזו, ואז היא שמעה יריה, ולאחר מכן שקט. רק צחוק, צחוק חולני שבקע מהאדם בו היתה מאוהבת, הבטן שלה התהפכה, סקיי התקדמה באיטיות אל עבר הסלון, היא ניסתה להריץ במחשבתה מה היא עומדת לראות, היא החזיקה את הסכין בחוזקה לפני גופה וידה רעדה. ואז היא ראתה את כל הדם שיש על הקיר, שיש בכל מקום, ולאחר מכן היא ראתה את סופי, יושבת שם, בתוך שלולית הדם. עיניה פקוחות לרווחה וזהו, מאחורי עיניה יש חלל ריק, היא מתה. סקיי חיפשה בעיניה את הרוצח של אחותה אבל הוא לא היה שם, ואז היא נזכרה, אנה. סקיי מיהרה אל הפלאפון שלה כדי להזעיק עזרה אבל אז היא שמעה אותו מאחוריה, "עזבי את הפלאפון עכשיו", הוא אמר. והיא עשתה זאת, הוא החזיק בידיו את אנה, שעוד ישנה והניחה את ראשה הקטן על כתפו של דוסון, "עזוב אותה", סקיי אמרה בשיניים חשוקות, "לעזוב?," הוא שאל, "בסדר." הוא אמר לפני שזרק את גופה הקטן של אנה על הקיר והיא נחתה בתוך שלולית הדם של אחותה. ההתעוררות המבהילה והכאב שתקף את גופה מהפגיעה בקיר, גרמו לה לפרוץ בבכי עד שהיא שמה לב לדם הסובב אותה ולאחותה פעורת העיניים, דבר שהשתיק אותה מרוב פחד וגרם לה לרתוע לאחור ולקרוא בשמה של אחותה המתה. "מה קרה לך? דוסון! תפסיק בבקשה!," סקיי זעקה לכיוונו. והתחילה להתקרב אליו באיטיות מבלי שהוא שם לב, אך לפתע דוסון הרים את אקדחו לכיוונה של אנה הקולות בראשו אמרו לו שהוא לא צריך גם אותה, שבגלגול אחר היא תחזור, כי היא הבת שלו. אז הוא ירה. סקיי זינקה ממקומה וזרקה את גופה עליו, מה שגרם לדוסון לאבד את אחיזתו באקדח, סקיי נופפה בסכין שבידה מבלי להסתכל, היא פגעה וחתכה ודוסון נפצע ונפל לאחור, הוא אחז בבטנו שדיממה מהחתך העמוק שסקיי גרמה לו, סקיי תפסה באקדח כדי שדוסון לא יתפוס בו שוב, ומיהרה לכיוון אחיותיה, אנה עוד היתה בחיים, מדממת מהחור שנוצר בבטנה, חור שהתפשט למעגל אדום על חולצתה הוורודה, שתיהן בכו, ודוסון איבד את הכרתו, סקיי התכוונה ללכת לקחת את הנייד שלה כדי להזמין אמבולנס אבל אנה תפסה בידה ואמרה שלא תלך, שלא תשאיר אותה לבד. וכך אחותה הקטנה של סקיי דיממה למוות בין ידיה, סקיי מיררה בבכי ולא ידעה מה לעשות, היא חיבקה, ונישקה את אחיותה שמתו מול עיניה, וכך נשארה עד אור הבוקר, סביבה היו האנשים שהכי אהבה בעולם, אך היא היתה בודדה, והיא ידעה שהן מתו בגללה, שהיא האשמה בכל, היא הכי הצטערה על מילותיה האחרונות שפגעו באחותה התאומה.
כשהוריה של סקיי הגיעו הביתה, ג'ון וסאוונה, ראו מחזה מבחיל שאף הורה לא אמור לראות: גופותיהן של שתיים מבנותיהם שוחות בדם על הרצפה, ומעליהן ישנה ביתם השלישית, עם סכין מגואלת בדם בידה ואקדח לרגליה.
המשטרה הוזעקה וקבעה כי המקרה הוא רצח בתוך המשפחה, כשתשאלו את סקיי לגבי אותו לילה, היא לא זכרה כלום, ולא דיברה, לאחר שדוסון נשלח אל בית החולים וחזר להכרה הוא אמר שסקיי רצחה את אחיותיה וכשהוא ניסה לעצור אותה היא תקפה גם אותו, והוא האמין בזה, כי זה מה שהקולות בראשו אמרו לו.
היו הרבה סמני שאלה בנוגע למקרי הרצח ולכן לא סגרו את התיק ולפי הטיפול הנפשי שסקיי נזדקקה לו קבעו כי היא לוקה בפוסט טראומה, בהזיות, סיוטים, דיכאון ושכחה. לאחר החקירה הגיעו למסקנה שסקיי רצחה את אחיותיה בגלל שהייתה במצב נפשי מעורער. סקיי לא נשלחה למעצר עקב מצבה הרפואי והשכחה בה היא לקתה השאירה עוד סימני שאלה בחקירה שנעצרה.
מאז הרצח עקבו אחרי סקיי בעזרת אוליביה- עובדת סוציאלית שהעמידה פני חברה לסקיי, שכינתה אותה בשם 'סאמר' מאיזושהי סיבה, חשבו שאולי בגלל שכל שלושת האחיות הכי אהבו את הקיץ. אוליביה נשלחה כדי ללוות את סקיי בלא ידיעתה, מבית החולים הפסיכיאטרי של המחוז, סיימון, הפסיכולוג שטיפל בתיק של סקיי נתן הפניה שאוסרת על אישפוז מתחת לגיל שמונה עשרה, ולכן כשסקיי הגיעה לאותו גיל, בבקשת הוריה, סקיי נלקחה לבית החולים הפסיכיאטרי של המחוז.
מנהל בית החולים הוא טאקר, אביו של דוסון, שאישפז גם את בנו עקב איבחון בנו החולה בסכיזופרניה.
סיימון שהיה אחראי על טיפולה של סקיי, יצר דרך טיפול המיוחדת עבורה כדי לגרום לה להיזכר בעבר, ובאמת של מה שקרה, ולכן גרם לכך שתיפגש שוב עם דוסון, שהיה עד לרצח, ומשום מה ההזיות שלו והסכיזופרניה שבה הוא לוקה, גורמת לו להמציא חיים שלמים שהיו לו עם סופי ואנה הנרצחות, מה שגרם לעוד שאלות בחקירה. סיימון רצה לבודד את סקיי מהמחשבות על החיים בחוץ, כדי שתתמקד בעבר ובמציאות המדומה של ההווה. אמה של סקיי היתה צריכה לספר על סקיי שהייתה לפני הטראומה, סקיי שחלמה על חתונה. ולכן כדי לגרום לה להיזכר ברצונות הקודמים שלה, באחיותיה, ששכחה את עצם קיומן, ובעבר, סיימון ביים חתונה של סקיי עם האדם היחיד שלא היה נשוי בבית החולים ושלא היה אחד המטופלים- טאקר, שעל דעת עצמו התעלל בסקיי ואנס אותה. לאחר מכן, סיימון אמר לסוואנה, אמה של סקיי שתספר לה, על הבגידה באביה, שתשמע כמו אותה בגידה שסקיי חוותה וסיימון שמע על כך מדיבוריה של סקיי מתוך שינה, הפגישה עם דוסון, ובליעת כדורים המעוררים הזיות, גרמו לסקיי להזות את אנה, בסינכרון עם הזהיותיו של דוסון, והפגישה של סקיי עם סיימון שצייר שחזור של ציור שסקיי ציירה בעבר, צריכה להיות זאת שתשבור את חומות השכחה וההדחקה, וכך הם הגיעו לאן שהם היום.
YOU ARE READING
Beauty hurts (!גמור)
حركة (أكشن)סקיי בדיוק חגגה שמונה עשרה, כשהיא בדרכה חזור ממסיבת יום הולדתה הפרועה, היא וחברתה נחטפות על ידי שלושה גברים, שניים לא חשובים אבל השלישי, דוסון, גורם לסקיי תחושה מוזרה בבטן, ומציף בה רגשות שמעולם לא חוותה, או שזה רק מה שהיא חושבת? מכריחים את סקיי להת...