אני שוכבת במיטתי, אני מרגישה שעוברות להן שעות, יש משהו שמציק לי, לא בזה שדוסון אמר שהוא אוהב אותי, טוב נו כן, גם זה מציק לי, למה פתאום הוא החליט שהוא אוהב אותי? אולי זה האלכוהול שדיבר? עוד שבוע מפגש אצל סבא שלי, למה דווקא אצלו? אולי בגלל שיש לו את הבית הכי גדול במשפחה?. סאמר תהיה שם, לא ראיתי אותה מאז החתונה, מאז שפגעתי בה, וטוב שכך, היא בוגדת ואני שונאת אותה על כך שהיא גרמה לי להאמין לכל השקרים שסיפרה לי במשך שנים. אני עוד לא יודעת למה להאמין, אבל אני מאמינה לדוסון, הוא סיכן את חייו למעני, יותר מדי פעמים. ואני רק הייתי רעה כלפיו, בעצם הייתי רעה כי הייתה לי סיבה, אני חושבת שזה היה נחמד יותר אם היינו מכירים בנסיבות אחרות, שונות לגמרי מהמציאות. אני יודעת מה מציק לי עכשיו, נובר באחורי מוחי, פשוט לא בטוח. אני קמה מהמיטה והולכת אל הדלת, אני מחזיקה את הידית ובפעם הראשונה בלי לחשוב על ההשלכות שיכולות להיוולד מהמעשה, אני עושה את זה, ומנסה לפתוח את הדלת, היא נפתחת, דוסון לא נעל, הרעש החסר של הדלת הננעלת זה מה שהציק לי. זה מה שהיה חסר, אני מחייכת אך חיוכי יורד מפניי באותה מהירות בה הגיעה, מה לעשות? זו הזדמנות שאסור לי לפספס, אני מציצה בזהירות ובחשש אל המסדרון ומגלה שהוא ריק. אני חוזרת מהר אל חדרי וסוגרת את הדלת בשקט. אני פונה אל ארוני ולוקחת ממנו סוודר, הכי מחמם שנראה לי הוא סוודר וורוד עם יהלומים קטנים, אני נשארת עם מכנסון הפיג'מה הקצר שלי כי אין לי זמן להחליף גם אותו ולוקחת את הנעליים הכי נוחות שקיימות שם, גם להן יש עקב קטן אבל הן יספיקו. אני חוזרת אל מול דלתי ומניחה את אוזני עליה, מפחדת לשמוע קולות מהצד השני. אני לא שומעת כלום, אני מניחה שוב את ידי על הידית, מרגישה שאם אעשה משהו לא טוב, היא תנעל מעצמה, אני פותחת את הדלת, יוצאת אל המסדרון וסוגרת את הדלת מאחורי בשקט, אני זוכרת את האזהרה של דוסון, הוא נמצא בחדר שמולי. אני הולכת צמוד לקיר, הכל נראה אותו הדבר, עד שאני מגיעה לצד השני של המסדרון, הצד שנראה כמו בית מלון, איזו טיפשה אני! מה חשבתי לעצמי? שאני אצליח לברוח? מה היה כל כך קשה לחכות עוד שבוע? ואז אני שומעת צעדים ופותחת את הדלת שהכי קרובה אליי. אני נכנסת מהר אל חדר, שנראה כמו החדר שלי רק בגוונים שונים. בטח חדר של עוד מישהי שנחטפה. אני שומעת קולות זרימה מהמקלחת, ואז אני שומעת אותן נעצרים, מה לעשות? אם היא תראה אותי היא תלשין עליי? לומר שהיא תלשין זה מצחיק כשמדובר במקרה של חיים או מוות. אני מתקדמת אל תוך החדר. ומחליטה להתחבא. כשהיא תרדם אני אתגנב החוצה והחליט מה לעשות בהמשך. אני רואה את ידית המקלחת יורדת באיטיות ושומעת אותה נפתחת בדיוק כשאני סוגרת את דלת הארון עליי. אני מוצאת מקום בין מעילים אבל משהו בארון הזה מוזר, אני לא יכולה להחליט בדיוק מהו, המחשבות מקטעות כשאני שומעת את דלת הארון נפתחת. אני שומעת קול מזמזם, ואז אני מצליחה לראות שיער בלונדיני קצר, וגוף שרירי חלקו העליון חשוף, ואז אני מבינה מה הבעיה בארון הזה, יש כאן בגדים של גבר.
~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°
אני אוהבת את הפרק הזה!
מה איתכן?
מי אתן חושבות שהבלונדיני הזה יכול להיות?6 הצבעות ו3 תגובות ויום חמישי הבא יעלה פרק מיוחד במיוחד!
YOU ARE READING
Beauty hurts (!גמור)
Actionסקיי בדיוק חגגה שמונה עשרה, כשהיא בדרכה חזור ממסיבת יום הולדתה הפרועה, היא וחברתה נחטפות על ידי שלושה גברים, שניים לא חשובים אבל השלישי, דוסון, גורם לסקיי תחושה מוזרה בבטן, ומציף בה רגשות שמעולם לא חוותה, או שזה רק מה שהיא חושבת? מכריחים את סקיי להת...