"מה, למה?" לא נשארו לי דמעות לבכות ולכן אני רק מחבקת את אמא שלי כשהיא, מתחילה לבכות, כן, אנחנו משפחה של בכייניות. "אמא מה קרה?" אני מחזיקה אותה כדי שלא תתפרק, אני מושכת אותה לכיוון השירותים, שתינו צריכות לשטוף פנים ולהתרענן קצת, אנחנו נכנסות לשירותים שהיו מפוארים מדי, ואני מושיבה אותה על ספה שנחה בצמוד לקיר נוצץ, ונמצאת פה לנוחות האורחים, אני כנראה בעלת האירוע ואיני מרגישה בנוח. אני מסתכלת עליה בזמן שהיא מנגבת את הדמעות עם ידיה ואני מושיטה לה ממחטה מקופסה שיש על שידה ליד הספה. אני לא מבינה איך יכול להיות שהם מתגרשים, אף פעם לא ראיתי אותם רבים, טוב לא לפחות ברמה של גירושין, רק קצת מתווכחים בקשר למה שנאכל בארוחת החג. מה קרה כשלא הייתי בבית? מאז שעזבתי את הבית כדי לגור עם סאמר, לא הייתי הרבה בבית אבל לא יכול להיות שהעניינים הדרדרו עד למצב של גירושים. תמיד אמרתי לעצמי הלוואי ותהיה לי זוגיות כמו שלהם, הם זוג שרואים, ופשוט יודעים שיחיו יחד עד שהמוות יפריד ביניהם, הם חברים מאז שהיו ילדים ותמיד ידעו שיקימו משפחה, שילדו ילדים, ושיהיו מאושרים כשיהיו ביחד. "אמא, אני מבינה שאת חושבת שיכביד עליי ביום חתונתי אם אדע מה קורה, אבל תהיי בטוחה שיש דברים שיותר מכבידים עליי בזמן האחרון, ואני חייבת לדעת מה קורה" הלוואי ויכולתי לספר לה, אבל אני מאמינה ובטוחה שטאקר מסוגל להרוג אותה אם ירגיש בצורך, רק שלא יחשוב שזה מה שקורה, שסיפרתי לה. "אמא תספרי לי מה קורה, אבא עשה לך משהו?" היא מרימה אליי את עיניה ואני רואה את השחור שנמרח מסביבן. "סקיי, אבא שלך הוא אדם מדהים והוא בחיים לא היה עושה לי משהו, אני ממש מצטערת... באמת, אני אוהבת את אבא שלך, אבל הרגשתי שהוא ל..לא אוהב אותי יותר, ואת לא כב..כבר לא בבית, וזה נמשך כבר הרבה זמן, ורציתי מישהו שיואהב אותי, הייתי, הייתי צריכה, מישהו שיואהב אותי, אז.." היא נעצרה וניגבה שוב את הדמעות שזלגו בשטף מעיניה, אולי גם כדי שאוכל לעכל את מה שהיא אומרת, זה לא הגיוני שהיא בגדה באבא? נכון? אבל לא ראיתי שמשהו שונה ממה שהיה בשמונה עשרה השנים האחרונות, זה בטוח משבר גיל הארבעים, ולא יותר מזה, "אמא..." מה אני אמורה להגיד לה? שהיא צודקת? להוכיח אותה על מעשיה? להגיד לה שלא חסרים לה אנשים שאוהבים אותה זה מה שעולה לי לראש אבל לא מה שיוצא לי מהפה "אמא, מה עשית?, איך אבא גילה את זה?" היא התנשמה בכבדות, אבל היה נראה שעושה לה טוב לספר מה עובר עליה, תמיד היינו כאלה, אמא ובת שיודעות הכל אחת על השנייה שמספרות הכל ולא מסתירות שום דבר, אני חושבת שזה קל יותר להישאר מחוברת להורים כשאני בת יחידה, סאמר אמרה לי פעם כמה מזל יש לי על הקשר הזה עם ההורים שלי, שאליה בקושי מתייחסים בגלל אחיה הקטנים, בטח המשפחה שלה, זאת שאני הכרתי לפחות, גם חלק מהאנשים שעובדים פה, אולי גם הם נחטפו לפה? אבל הם היו כאלה נחמדים, רוזה והנריק ואחיה הקטנים של סאמר, והתאומים כולם כמוני? כולם נחטפו? פתאום כל השאלות תוקפות אותי וגורמות לכאב ראש חזק, ואני באמת עוד לא בטוחה איך לקרוא לזה, למה שקורה במקום הזה, ואני בספק אם בכלל משלמים פה לאנשים, "סקיי, שכבתי עם השכן שלנו הנחמד, כמו זונה התנהגתי, כבר חצי שנה, בבית שלנו, ושבוע שעבר אבא שלך הגיע מוקדם יותר מהעבודה, ותפס אותנו, אבל... אבל הוא אפילו לא צעק עליי הוא פשוט היה בשקט ויצא מהחדר, ותמיד, סקיי, תמיד היו לי רגשי אשם, ותמיד אמרתי לעצמי שזאת תהיה פעם אחרונה, אבל היה לי קשה, ופתאום הבנתי שאת גדלת ושכבר עזבת את הבית והרגשתי כל כך בודדה, והוא, ניקולאס היה כל כך נחמד כלפיי.. אבל אני יודעת ששום תירוץ בעולם לא יכול להפוך את המעשה שלי לבסדר, ופחדתי לספר לך קודם כי לא ידעתי איך תגיבי, אבל היום בבוקר ג'ון אמר לי שעדיף שנתגרש כי הוא רוצה שאני אהיה מאושרת, וכנראה זה לא איתו, הוא חושב שאני לא אוהבת אותו, סקיי, וידעתי שעדיף שאני אהיה זאת שתספר לך, אבל לא תכננתי שזה יהיה ביום החתונה שלך" חיבקתי אותה, בטח היה להם כל כך קשה להסתיר את זה במשך כל הזמן הזה. "אמא אתם אוהבים אחד את השני, והעיקר זה שאת יודעת שמה שעשית זה לא בסדר, ושפגעת באבא, אם את אוהבת אותו ורוצה לחיות איתו את שארית חייך את צריכה שהוא ידע את זה כדי שזה יקרה, אנשים נפרדים כי הם הפסיקו לאהוב אחד את השני לא כי הם לגמרי מאוהבים, את עשית את מה שעשית כי התגעגעת אליו, וגם לו יש חלק בעניין אז לכי אליו תנשקי אותו ותגידי לו שאת אוהבת אותו ולא מסכימה לגירושין, ואני בטוחה שהוא ינשק אותך בתור תשובה." היא הנהנה ונעמדה, עם מבט חדור מטרה "מה הייתי עושה בלעדייך ילדה יפה שלי?" היא אמרה וחיבקתי אותה, ויצאנו מהשירותים, ישר מולנו ראינו את אבא שלי ואמא שלי ניגשה אליו כשאני נשארתי לעמוד ליד השירותים אימי סובבה את ראשה לכיווני והנהנתי בראשי לעידוד. היא נעמדה מולו חייכה ואמרה כמה דברים והוא אמר כמה דברים ולבסוף, הוא נישק אותה.
YOU ARE READING
Beauty hurts (!גמור)
Acciónסקיי בדיוק חגגה שמונה עשרה, כשהיא בדרכה חזור ממסיבת יום הולדתה הפרועה, היא וחברתה נחטפות על ידי שלושה גברים, שניים לא חשובים אבל השלישי, דוסון, גורם לסקיי תחושה מוזרה בבטן, ומציף בה רגשות שמעולם לא חוותה, או שזה רק מה שהיא חושבת? מכריחים את סקיי להת...