Christi pov:
Είναι πλέον απόγευμα και κάθομαι στο δωμάτιο μου διαβάζοντας ιστορία. Η ηλίθια η Korbrey μας έβαλε μάθημα απο την πρώτη μέρα. Τουλάχιστον είναι μικρό και το μαθαίνω μια χαρά.
Το κινητό μου δονειται και βλέπω ότι έχω μήνυμα από τη Joanna:
-Hello, θα πάμε το απόγευμα στο εμπορικό να πάρουμε δώρα και ρούχα για το πάρτυ του Martin?♡♡♡
-Okay! Θα περάσω να σε πάρω κατά τις 6, τι λες?♡
-Ωραία θα σε περιμένω. Να πάμε και για καφέ. Διάβασες ιστορία?😅😅😅😅
-Αυτό κάνω τωρα!😳😳😳
-Χαχα ας τα να πανε! Λοιπόν τα λέμε το απόγευμα!☆
-Οκευ. Bye!!😙😙😙😙
-Byeeeeeeee....😘😘😘😘
Αφού μπήκα να τσεκάρω λίγο το instagram, άφησα το κινητό μου και μπήκα για μπάνιο. Έβγαλα τα ρουχα που θα φορούσα σήμερα - ένα ψηλομεσο σορτς με τιράντες και ένα τοπακι με δαντέλα μαζί με τα άσπρα μου Stan Smith- και ξάπλωσα λίγο να ξεκουραστώ βάζοντας χαλαρωτική μουσική. One direction! Το αγαπημένο μας boy band με τη Joanna! Τέλος πάντων, έτσι με πήρε ο ύπνος αλλά πρόλαβα να βάλω ξυπνητήρι, γιατί είχα μόνο μια ώρα καιρό....
Joanna pov:
Έχω κάνει μπάνιο το πρωί έτσι δεν θα κάνω ξανά. Ετοίμασα τα ρούχα που θα φορέσω -οχι κάτι επίσημο, ένα τζιν σορτς και ένα κοντό μπλουζάκι με τα superstar μου-.
Κάθομαι στο κρεβάτι και περιμένω. Για να περάσει η ώρα ανοίγω το lap top και βάζω One direction. Κάθομαι και σιγοτραγουδω τους στίχους του You and I κάνοντας μια εργασία για το φροντηστηριο.
Μόλις το τραγούδι τελειώνει, μπαίνει αμέσως το Drag me Down.
Παρατάω ότι κάνω και σηκώνομαι όρθια. Το αγαπημένο μου τραγούδι!
Αρχίζω να τραγουδώ τα lyrics δυνατά, χορεύοντας με χαζές κινησεις. Παίρνω και μια βούρτσα από το μπάνιο και την κάνω μικρόφωνο. Τα δίνουν όλα σε αυτό το τραγούδι...
Τραγουδάω σαν υστερικη για κανένα 2 λεπτό ,μέχρι που μπαίνει το ρεφρέν ξανά -στο κομμάτι που ο Harry τσιρίζει-. Εκεί πραγματικά τα δίνω όλα! Και αρχιζω:
Nobody nobody, heyyy, nobody can drag me Down! Nobody nobody! Hey!
Nobody can drag me down eee eee....
Αφού τραγούδησα αρκετά , μόλις τελειώνει το τραγούδι, γυρίζω απότομα προς το παράθυρο και......... ωχχχχχ Παναγία μου!!
Οχιιιιιιιιιιιι
Βλέπω τον γείτονα να με κοιτάζει. Δεν το πιστεύω! Ο απέναντι είναι ένα αγόρι στην ηλικία μου και πηγαίνει στο γ1. Θα το μάθει όλο το σχολείο!!!!
Και αν με έχει τραβήξει βίντεο?
Παρενθεση ( τα σπίτια στην Αμερική είναι συνήθως μονοκατοικίες δίπλα η μια στην άλλη και τα δωμάτια έχουν μεγάλα παράθυρα!)
Έτσι σίγουρα θα είχε πολύ καλή εικόνα για να με τραβήξει! Ωχχχχ Θεέ μου!
Τον βλέπω να έχει πέσει κάτω από τα γέλια και να χασκογελαει!
Αμέσως κλείνω την μεγάλη μου κουρτίνα και πέφτω στο κρεβάτι μου. Γιατί ?? Γιατί??
Μιλάω μόνη μου για πολλή ώρα, ώσπου ακουω ενα: χριτσι χριτσι χριτσι και ενα: κρατς κρατς κρατς.
Ανοίγω την κουρτίνα και τι βλέπω πάλι?
Ο γείτονας, νομίζω τον λένε Nicolas, Ναι έτσι τον λένε, πετάει πετραδάκια στο παράθυρο μου?
Ανοίγω το παράθυρο και τον βλέπω απο την απέναντι πλευρά.
Έχει ένα μεγάλο χαμόγελο στα χειλη και γελάει σιγανά. Μετά μου φωνάζει. "Ωραία τραγουδάς, αν και δεν άκουσα τίποτα είχες κλειστό το παράθυρο. Θα τραγουδήσεις λίγο τώρα, που ακούγεται?"Άρχισε να γελάει δυνατά ξανά και να κάνει τις κινήσεις που έκανα εγώ πριν.
"Βρε άντε από 'κει!"του είπα και του έκλεισα το παράθυρο στα μούτρα -υποτίθεται στα μούτρα υπάρχει και μια αποσταση- και μετά έκλεισα και την κουρτίνα!
Έχει πολύ ωραίο χαμόγελο!
Κάτσε... τι???
Αυτός με κοροϊδεύει και εγώ σκέφτομαι ότι έχει ωραίο χαμόγελο? Τι έχω πάθει καλέ?
Πηγαινω γρήγορα στο μπάνιο και βάζω το κεφάλι μου κάτω από τη βρύση. Μετά ακούω το κινητό μου και τρέχω να απαντησω:
"Ναι?"
"Έλα Joanna εγώ είμαι!" Μου είπε η Christi από την άλλη πλευρά της γραμμής.
"Έλα Christi. Τι έγινε?"
"Τίποτα καλέ, απλώς πήρα να σου πω ότι θα αργήσω λίγο. Τι έχεις?"
"Τίποτα.Τίποτα! Βασικα θα σου εξηγήσω..."
"Οκευ, Γεια!"
"Γεια!"της είπα βιαστικά και έκλεισα το τηλέφωνο.
YOU ARE READING
Together Again♡
RomanceΗ Joanna και η Christi, δύο έφηβες κολλητές με μεγάλα όνειρα που ανακαλύπτουν τον απόλυτο έρωτα. Ώσπου το παρελθόν τους χτυπάει την πόρτα και όλα ανατρέπονται... Αφιερωμένο στην κολλητή μου :) Love, j_vog_ xx