Joanna pov:"Τι εννοείς Nicolas, τίποτα δεν συμβαίνει!" Είπα δήθεν χαλαρά. Μέσα μου έχω κατατρομάξει.
"Joanna ξέρω ότι μου λες ψέματα γι'αυτό πες μου τώρα!" Με πρόσταξε και έκατσε δίπλα μου.
Δεν μπορώ. Πρέπει να του το πω. Όμως κινδυνεύει άμα το μάθει.
"Αν το μάθεις κινδυνεύεις, κι εγώ δεν θα το αντέξω αν πάθεις κάτι!"
"Τι εννοείς κινδυνεύω?" Ρώτησε με απορία.
"Κινδυνεύεις! Όχι μόνο εσύ,αλλά και όποιος άλλος ξέρει."
"Να ξέρει τι?"
"Δεν μπορώ να σου πω!" Είπα και ξεφύσιξα.
"Ρε Joanna γιατί είμαστε μαζί αν δεν με εμπιστεύεσαι? Πες μου! Μου λες ότι κινδυνεύεις και ότι δεν θες να πάθω τίποτα, σκέφτεσαι τι θα γίνει αν πάθεις εσύ κάτι? Δεν θα το αντέξω! Γι'αυτό εξήγησε τα μου όλα!" Είπε και με κοίταξε.
"Είναι πολλά..Πρέπει να αντιδράσεις ψύχραιμα. Λοιπόν..."Είπα και άρχισα να του λέω όλα όσα έγιναν τον περασμένο χρόνο.
-----------------
"Μου κάνεις πλάκα έτσι?" Με ρώτησε ξαφνιασμένος.
"Μακάρι να ήταν πλάκα. Nicolas, στα αλήθεια φοβάμαι!" Είπα και μπήκα στην αγκαλιά του.
Μου χάιδεψε τα μαλλιά για να με καθησυχάσει.
"Μην ανησυχείς, δεν θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει! Γιατί δεν μίλησες τόσο καιρό?"
"Γιατί τώρα δραπέτευσε, το είχα βγάλει από το μυαλό μου." Αναστέναξα.
"Ποιος άλλος ξέρει?" Με ρώτησε.
"Ο Max και ο Roby." Είπα. "Αλλά ο Max δεν ξέρει ότι δραπέτευσε, θα του το πούμε όταν πάω σπίτι."
"Ο Peter?"
"Ούτε αυτός. Δεν σας το είπαμε γιατί θέλαμε να σας προστατέψουμε!" Απολογήθηκα.
"Ήταν βλακεία σας και το ξες. Τέλος πάντων,τα κορίτσια λογικά θα έφυγαν οπότε πάμε να μαζέψουμε τα πράγματα. Έχουμε μόνο δύο ώρες!" Μου είπε και πήγαμε μέσα.
Είδα την Christi να κοιμάται στην αγκαλιά του Peter.
"Τι έγινε?" Ρώτησα.
"Αποκοιμήθηκε κάντε ησυχία!" Μας είπε και έβαλε το δάκτυλο του μπροστά στο στόμα του.
"Peter θέλω λίγο να σου πω, έρχεσαι πάνω?" Τον ρώτησα.
"Ναι μισό!" Είπε και με μικρές κινήσεις έβγαλε την Christi από την αγκαλιά του και μας ακολούθησε επάνω.
YOU ARE READING
Together Again♡
RomanceΗ Joanna και η Christi, δύο έφηβες κολλητές με μεγάλα όνειρα που ανακαλύπτουν τον απόλυτο έρωτα. Ώσπου το παρελθόν τους χτυπάει την πόρτα και όλα ανατρέπονται... Αφιερωμένο στην κολλητή μου :) Love, j_vog_ xx