+πρωταγωνιστής
Christi pov:
Έχει πάει 8 παρά και είμαστε έτοιμες. Εντάξει αργήσαμε λίγο αλλά δεν θα κλείσει το κλαμπ! Τι να κάνουμε, είχαμε πολλή δουλειά!
Φόρεσα ένα κοντό γαλάζιο πουά φόρεμα που ψωνισαμε από 'δω με ένα ζευγάρι μαύρες γόβες ίδιο χρώμα με τις βουλές. Άφησα τα καστανόξανθα μαλλιά μου κάτω και τα έκανα ίσια. Φόρεσα ένα ζευγάρι σκουλαρίκια και ένα μακρύ μαύρο κολιέ με φιογκακια.
Η Joanna φόρεσε ένα λευκό φόρεμα -που επίσης πήραμε από 'δω- που στο τελείωμα είχε μωβ δαντέλα, καθώς και ένα ζευγαρι μωβ γόβες αρκετά ψηλές αλλά όχι όσο οι δικές μου. Άφησε τα μαλλιά της στο κανονικό τους και τα έπιασε ντομάτα προσθέτοντας έναν μαύρο φιόγκο για αντίθεση. Δεν φόρεσε σκουλαρίκια αφού δεν έχει τρύπες αλλά έβαλε ένα χρυσό κολιέ και δύο μπλε βραχιόλια με μωβ λεπτομέριες για να ταιριάζουν.
Αφού βάλαμε μακιγιάζ δηλαδή λίγη μάσκαρα και lip-gloss πήγαμε στο σαλόνι όπου μας περίμεναν τα αγόρια.
Ο Nicolas φορούσε ένα μαύρο τζιν με ένα v μπλουζάκι, μαύρα παπουτσια και είχε αφήσει τα μαλλιά του μπροστά όπως πάντα.
Ο Peter φορούσε ένα τιρκουαζ πουκάμισο με 3/4 μανίκια και ένα μπλε τζιν με λευκά παπούτσια. Ωω είναι τόσο γλυκός!! Του πηγαίνουν πολύ αυτά τα ρούχα και ταιριάζουμε κι ολας!
"Έτοιμες?,ωω τι κούκλες θα συνοδέψουμε σήμερα!" Είπε ο Peter και ήρθε κοντά μου. Αφού με πήρε αγκαλιά και μου έδωσε ένα γλυκό φιλι,μας έκανε νόημα να παραχωρήσουμε προς το αμάξι
"Με ποιο θα πάμε?" Ρώτησε η Joanna κοιτώντας μας. Οι άλλοι είπαν ότι δεν είχαν πρόβλημα αλλά εγώ είπα να σπάσω λίγο τον πάγο.
"Λοιπόν, εγώ λέω να πάμε καλύτερα με το ασφαλέστερο ας πούμε με της Joanna's αν εξαιρέσεις ότι μπορεί να τρακάρουμε πάλι!" Είπα δήθεν φιλοσοφικά και όλοι γέλασαν..
"Χα χα χα!" Είπε ειρωνικά η Joanna και μας κοίταξε
"Λοιπόν επειδή θα αργήσουμε πάμε με το δικό μου που το εχω παρκαρει πιο κοντά!" Είπε ο Nicolas και συμφωνήσαμε. Έτσι προχωρούσαμε για το αμάξι του. Τα αγόρια έκατσαν μπροστά ενώ εμείς πίσω.
"Εσύ κύρια μου έξυπνη μην μου ζητήσεις να σε ξαναπάω κάπου θα δεις εσυ!" Μου είπε η Joanna πονηρά
"Μμ θα παρω δικό μου δίπλωμα και δεν θα σε χρειάζομαι!" Απάντησα.
Αφού πέρασαν αρκετά λεπτά ησυχίας στο αμάξι ξαφνικά η Joanna ρωτησε
YOU ARE READING
Together Again♡
RomanceΗ Joanna και η Christi, δύο έφηβες κολλητές με μεγάλα όνειρα που ανακαλύπτουν τον απόλυτο έρωτα. Ώσπου το παρελθόν τους χτυπάει την πόρτα και όλα ανατρέπονται... Αφιερωμένο στην κολλητή μου :) Love, j_vog_ xx