Christi:
Αφού μίλησα με τη Joanna και τις είπα ότι θα αργίσω λίγο, 10 λεπτά αργότερα κατέβηκα από το δωμάτιο μου για να φυγω.
Ο μεγάλος μου αδερφός ,ο Jake , καθόταν στον καναπέ και έβλεπε μια ταινία.
"Πάω στο εμπορικό, δεν θα αργήσω!" Που είπα μιας και αυτός εχει την επιμέλεια μου όταν λείπουν ο μπαμπας και η μαμά. Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι σε λίγους μήνες θα γίνω 18 που σημαίνει ενήλικη.
"Εντάξει,αλλά για να σε αφήσω να πας, δώσε μου 15€!"
Άρχισα να ψάχνω μέσα στην τσάντα μου, έβγαλα ένα 20αρικο και του το έδωσα -περιμένοντας ρέστα φυσικά!- αλλά αντί για να μου δώσει ρέστα, μου βάρεσε το χέρι!
"Αουτς, αυτό πόνεσε!" Παραπονεθηκα!
"Πλάκα σου έκανα μικρή, δεν θέλω λεφτά!" Είπε γελώντας και μου έδωσε πίσω το 20αρικο. Γιουπιιιι
"Βλαμμένο! Και δεν ειμαι μικρή!" Του φώναξα γελοντας και βγήκα από το σπίτι περνώντας τη γκρι ζακέτα μου...
Joanna:
Είμαι πλέον έτοιμη και περιμενω την Christi να έρθει ώσπου ακουγεται το κουδούνι και τρέχω στις σκάλες για να ανοίξω.
Αυτή θα ειναι: σκέφτομαι!
Ανοίγω την πορτα, αλλά αντί για την Chrsiti, βλέπω τον....
"Nicolas?!" Φωνάζω απογοητευμενα με ξινησμενη μούρη.
"Εμμμ....Γεια!" Αναφωνεί και πλέκει τα δάκτυλα του.
"Τι θες εδώ?"τον ρωτάω με καχυποπτο βλέμμα.
"Εεε.... να, ήθελα να σου ζητήσω συγνωμη που γελούσα μαζί σου πριν, απλά ήσουν αστεία. Χορεύεις πολύ ωραία." Είπε ντροπαλά και γελασε ελαφρά
Παρένθεση (ο Nicolas είναι από τα πιο όμορφα αγόρια του σχολειου! Και δεν είναι από αυτούς που φτιάχνουν σχέση με την καθεμία που βρίσκουν μπροστά τους. Ααα, είναι και καλός μαθητής!)
^κι εσένα τι σε ενδιαφέρει?^πετάχτηκε η συνείδηση μου.
"Έλα ντε!" Σκέφτηκα, αλλά μετά παρατηρησα ότι το σκέφτηκα δυνατά με αποτέλεσμα ο Nicolas να με ακούσει.
"Τι?" Με ρωτησε.
"Εμ..... τίποτα!" Είπα βιαστικά με ένα στραβό χαμόγελο. Τώρα θα νομίζει ότι είμαι καμία τρελη που μιλαει μόνη της...
"Δέχομαι τη συγνωμη σου!" Αναφωνησα και χαμογέλασε.
"Χαίρομαι. Θες να πάμε για έναν καφέ?" Με ρωτησε και μπόρεσα να διακρίνω το ανυπομονο βλέμμα του!
"Βασικά τώρα δεν γίνεται εχω κανονίσει να έρθει η Christi να με πάρει για να παμε στο εμπορικό! Α, να τη!" Του είπα δειχνοντας την Christi που ερχόταν.
"Οκευ, αύριο?"
"Ναι μια χαρά!"
"Θα σου στείλω μήνυμα. Αν μου δώσεις τον αριθμό σου."
"Ναι μισό!" Του είπα και μπήκα μέσα. Ο Nicolas μου ζητησε να παμε για καφε????περίεργο!
Μετά από ένα λεπτό γύρισα κρατώντας ένα χαρτάκι με το τηλέφωνο μου.
"Ωραια, τα λέμε!" Μου ειπε και μου χάρισε άλλο ένα χαμόγελο!
"Τα λέμε..." του είπα και έκλεισα την πορτα. Είχα ξεχάσει την Christi που ερχόταν.
"Ει! Άνοιξε καλέ!" Μου φώναζε από την αλλη πλευρά της πόρτας.
"Τώρα!" Είπα και την άνοιξα!
"Τι έγινε με αυτόν? Ο Nicolas δεν είναι από το γ1?"
"Ε..Ναι αυτός είναι. Θα σου εξηγήσω στο δρόμο."
"Πάμε?"
"Πάμε!" Είπα παίρνοντας την τσάντα μου...
YOU ARE READING
Together Again♡
RomanceΗ Joanna και η Christi, δύο έφηβες κολλητές με μεγάλα όνειρα που ανακαλύπτουν τον απόλυτο έρωτα. Ώσπου το παρελθόν τους χτυπάει την πόρτα και όλα ανατρέπονται... Αφιερωμένο στην κολλητή μου :) Love, j_vog_ xx