Christi:Η Joanna κοιμήθηκε! Ωραία! Τώρα κάθομαι μόνη μου και ακούω μουσική. Τα αγόρια κάτι βλέπουν, δεν ξερω ακριβώς τι, στις μικρές οθόνες τους, και μοιάζουν αποκομμένοι από τον κόσμο.
Καθώς τελειώνει το τραγούδι, πάω να βάλω άλλο αλλά ακούω μια γνώριμη φωνή από μπροστά μου και στρεφω το βλέμμα μου εκεί...
"Roxy?"
"Christi? Τι κάνετε εσείς εδώ?"
"Πάμε Ταξίδι για το Σαββατοκυριακο στη Florida. Εσυ?"
"Κι εγω στη Florida πάω να δω κάτι φίλες μου. Τόση ώρα μαζί, πώς και δεν σας είδα?"
"Δεν έχω ιδέα κι εγώ τώρα άκουσα τη φωνή σου και γύρισα να δω"
"Μόνες σας είστε?" Με ρωτησε χαμηλόφωνα δείχνοντας τη Joanna που κοιμόταν.
"Όχι, με δύο παιδιά ακομα" είπα γρήγορα.
"Ώστε δύο παιδιά Ε?" Άκουσα μια φωνή από πίσω μου και τρόμαξα
"Αμάν βρε Peter, με τρομαξες!"
"Σορρυ αγάπη μου!"
"Τι????"φώναξε η Roxy."Εσείς οι δύο τα χετε?"
"Εμ.. Ναι και η Joanna μαζί μου" πετάχτηκε ο Nicolas από το πουθενά
"Αααα πουλάκια μου... Δεν το ήξερα αυτό!"
"Ναι είναι πρόσφατο. Εσύ μόνη είσαι?"
"Οχι με τη Jessica." Μας είπε και μας έδειξε τη διπλανή της που μας χαιρέτισε. "Πηγαίνει σε άλλο σχολείο"
"Ααα οκ. Εγώ είμαι η Christi χάρηκα ." Χαιρετησα την καστανομαλλα Jessica.
"Peter, χάρηκα επίσης"
"Nicolas, χαιρομαι"
"Joanna, χάρηκα και σκαστεεεε" φώναξε η Joanna δίπλα μου. Ωχ.. Την ξυπνήσαμε Ποιος την ακούει τώρα..
Joanna pov:
Βυθιζομουν στον γλυκό μου ύπνο ώσπου άκουσα κάτι φωνές.. Ποιοι μιλάνε τόσο δυνατά και με ξυπνησανε?
"Ααα οκ εγώ είμαι η Christi, χάρηκα"
"Peter, χάρηκα επίσης!"
"Nicolas, χαιρομαι!"
"Joanna, χαρηκα και σκαστεεεε" απάντησα καθώς άνοιγα τα μάτια μου..
"Ει κάποια ξύπνησε!!" Μου είπε ο Christi και όλοι γέλασαν.
"Ναι γιατί εσείς με ξυπνησατε! Κάτσε? Roxy? Τι κάνεις εσύ εδώ?"
"Πηγαίνουμε διακοπές στη Florida με τη Jessica"
"Ααα ωραία κι εμεις"
"Μπορούμε να σας φιλοξενήσουμε αμα θέλετε το σπίτι είναι μεγαλο" είπε ο Nicolas και συμφωνήσαμε
"Όχι δεν χρειάζεται έχουμε ήδη κανονίσει να μείνουμε στις φίλες μας"
"Εντάξει όπως θέλετε! Να βρεθούμε αυτές τις δύο μερες" είπα στα κορίτσια!
"Σίγουρα!" Απάντησε η Jessica και επιστρέψαμε όλοι στις αρχικές μας θέσεις!
Μια ώρα μετα:
Joanna:
Επιτέλους φτάσαμε! Πιαστικα στο καθισμα τόσες ώρες...
Κατεβαίνουμε από το αεροπλάνο και πηγαίνουμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας.
Όμως καθώς ήρθε η σειρά μας για τις βαλίτσες είδα κάποιον να στέκεται στον διάδρομο και να βάζει μια μαύρη βαλίτσα στη λωρίδα. Λες να είναι αυτός?? Όχι, αποκλείεται.
Γυρισε και με είδε και ήμουν πλέον σίγουρη. Τα μάτια μου αρχίζουν να βουρκώνουν. Αυτός δεν ήταν στην Αφρική??
"Joanna!!!!"Μου φώναξε και άφησε κάτω τη βαλίτσα
"Max!!!"Του είπα και τον αγκάλιασα!
YOU ARE READING
Together Again♡
RomanceΗ Joanna και η Christi, δύο έφηβες κολλητές με μεγάλα όνειρα που ανακαλύπτουν τον απόλυτο έρωτα. Ώσπου το παρελθόν τους χτυπάει την πόρτα και όλα ανατρέπονται... Αφιερωμένο στην κολλητή μου :) Love, j_vog_ xx