9

67 16 3
                                    

2 μήνες μετα:

Christi:

Ετοιμάζω τα πράγματα μου. Σε περίπου 2 ώρες θα έρθει η Joanna για να παμε μαζί στο αεροδρόμιο. Τα παιδιά επέμεναν να μας πάνε, αλλά ειπαμε να τους συναντήσουμε εκεί.

Δεν πήρα πολλά πράγματα, μην φανταστείτε, τα απαραίτητα. Σαββατοκύριακο στη Florida είναι, σιγά!

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κλείνει η βαλίτσα. Μάλλον τελικά πήρα πολλά για ένα τριήμερο -μετράω και την Παρασκευή μετά το σχολειο- αλλά θα είμαστε όλη μέρα έξω δεν μπορώ να πάρω μόνο δύο αλλαξιες. Ελαααα. Λίγο ακόμα! Ναι! Είμαι έτοιμη. Και ακούω το κουδούνι. Πάνω στην ώρα. Πως ξέρει αυτο το κορίτσι Ποια ώρα να έρθει....

"Άντε καλέ μια ώρα χτυπάω."φώναξε η Joanna ορμοντας μέσα. "Τι πήρες?"

"Σιγά καλέ ακόμα δεν είναι ώρα. Κατσε, πάω να φέρω τη βαλίτσα."πήγα πάνω και γύρισα κατεβάζοντας τη βαριά βαλίτσα μου.

"Δεν πήρα και πολλα" λέω στη Joanna που με βοηθάει να την κατεβάσω.

"Πλάκα μου κάνεις? Για αυτό πήρες τη μεγάλη βαλίτσα?"

"Ένταξη ίσως είναι λίγο υπερβολικά. Εσύ τι πήρες?"

"Αυτές τις δύο" που έδειξε δύο μεσαίες βαλίτσες σε πράσινο χρώμα." Τα υπόλοιπα θα τα πάρω από κει."

"Ναι δεν ξερω αν στο εξοχικό του Nicolas θα υπαρχει ενσωματωμένο εμπορικό Κέντρο."

"Δεν θα είμαστε όλοι μέρα εκεί, θα πάμε και στην πολη. Άντε πάμε τώρα,θα αργήσουμε!"

"Μισό έρχομαι. Από πού θα πάρουμε ταξί? Ή μήπως καλεσες ?"

"Τι ταξί καλέ, εγώ θα μας παω" οππ τι είπε τώρα? Α Ναι ξέχασα να πω. Η Joanna πήρε διπλωμα οδήγησης. Που λέει ο λόγος. Οδηγεί Καλά, αλλά καμία φορά α φαιρειται. Και αν αφαιρεθεί..... αλίμονο μας!

"Είσαι σίγουρη?" Σηκώνω το φρυδι μου.

"Ναι καλέ, μην ανησυχείς"μια κουβέντα είναι αυτό.

"Τέλος πάντων πάμε!"Είπα περνώντας τη βαλίτσα μου.

Joanna:

Έχουν περάσει γύρο στα 10' και χρειαζόμαστε αλλά τόσα για το αεροδρόμιο. Προς το παρόν δεν έχει συμβεί τίποτα και είμαι πολύ χαρούμενη. Σίγουρα η Christi θα απορεί. Χαχαχαχα το ξερε ότι θα τα καταφέρω. Καλά να πάθει!! Περίμενε? Τι είναι αυτό?

"Εεεεεεε πας Καλά κοπέλα μου? Παραλίγο να με τρακαρεις!"λέει ένας αγρικος μέσα από το αυτοκίνητο του

Together Again♡Where stories live. Discover now