Μια εβδομάδα αργοτερα:Joanna:
Έχουν περάσει αρκετές μέρες μετά από αυτό που έγινε με τον Nicolas. Πραγματικά δεν ξερω τι να κανω...
Τον αποφεύγω συνέχεια,έχουμε να μιλήσουμε από τότε. Βέβαια πολλές φορές συναντιόμαστε τυχαία μιας και μένουμε σε διπλανά σπίτια αλλά και στο σχολείο δεν με αφήνει σε ησυχία.
Τις πρώτες μέρες ηθελε να μου εξηγήσει αλλά δεν τον άκουγα... Δεν θέλω να κάνω τα πράγματα χειρότερα, ειδικά να του πω ότι κι εγώ νιώθω κάτι για αυτόν. Φυσικά και νιώθω. Είμαι ερωτευμένη μαζί του αλλά δεν θέλω να την πατήσω δεύτερη φορα....Δεν Ξέρω ακόμα τι πρέπει να κανω....
Πάντως δεν νομίζω να με περιμένει για πολύ, οπότε σήμερα που είναι το πάρτυ του Martin θα του ζητήσω να μιλήσουμε. Ναι! Θα του πω τι νιώθω για αυτόν... πρέπει. Αλλά δεν είμαι σίγουρη αν θα μπορέσουμε να είμαστε μαζί...
Στην Christi δεν έχω μιλήσει ακόμα για όλα αυτά. Μου είπε ότι γνώρισε κάποιον και έτσι δεν ήθελα να τη ζαλίζω με τα δικά μου. Αλλά σήμερα είναι Κυριακή και έτσι θα μείνω σπίτι της όλο το μεσημέρι και το απόγευμα για να πάμε μαζί στο πάρτυ.
Καλά ακούσατε. Δεν πρόκειται να πάω με τον Nicolas. Το ξέρω ότι μου ζήτησε να με συνοδέψει, αλλά δεν μπορώ... Όχι πριν να του μιλήσω. Του έστειλα απλά ένα μήνυμα *θα πάω στο πάρτυ με την Christi. Έλα κι εσυ θέλω να μιλησουμε* και τέλος... πιστεύω ότι έκανα την σωστή επιλογή. Ή μήπως όχι????
Christi:
Η Joanna θα έρθει να μείνει στο σπίτι μου όλο το μεσημέρι. Ωραία! Να τα πούμε όπως παλιά και να πάμε μαζί στο πάρτυ. Έλαβα διάφορες προσκλήσεις από αγόρια της τάξης μου αλλά δεν θέλω να πάω με κανέναν από αυτούς. Ρώτησα τη Joanna γιατί δεν θα πάει με τον Nicolas και μου είπε ότι θα μου εξηγήσει..Οκευ...
Α! Παρά λίγο να το ξεχάσω... έμαθα ότι στο πάρτυ θα έρθει και ο Peter. Είναι γνωστός του Martin και έτσι τον κάλεσε. Και αυτόν και τον αδερφό μου..Ωραία θα περάσουμε και απόψε.
Τέλος πάντων...Δεν εχω σταματήσει να τον σκέφτομαι... Τον ξέρω μόνο λίγες μέρες αλλά έχουμε έρθει αρκετά κοντά..
Σχεδόν κάθε μέρα έρχεται στο σπίτι για διάφορες εργασίες για το Πανεπιστήμιο με τον αδερφό μου ( παρεμπιπτόντως σπουδάζουν και οι δύο ιατρική ) και γενικά κάνουν πολύ παρέα.... και έχουμε συναντηθεί άπειρες φορές. Και κάθε φορά προσπαθώ να κρυφτώ, να μην με καταλάβει αλλά ειναι δύσκολο..
YOU ARE READING
Together Again♡
RomanceΗ Joanna και η Christi, δύο έφηβες κολλητές με μεγάλα όνειρα που ανακαλύπτουν τον απόλυτο έρωτα. Ώσπου το παρελθόν τους χτυπάει την πόρτα και όλα ανατρέπονται... Αφιερωμένο στην κολλητή μου :) Love, j_vog_ xx