Joanna:
Περπατούσαμε μέχρι την καφετέρια και για κάποιον λόγο ένιωθα πολύ όμορφα. Μάλλον είμαι ερωτευμένη μαζί του. Αλλά εχω πει κάτι στον εαυτό μου. Μέχρι να ξεπεράσω τον Ross δεν μπορώ να κάνω άλλη σχέση. Βασικά τον εχω ξεπεράσει αλλά δεν είναι αυτός το θέμα. Θέλω φέτος να επικεντρωθώ στο σχολείο μου. Είναι η πιο κρίσιμη χρονιά και σε μισό περίπου χρόνο έρχονται οι πανελλήνιες.
Φτάσαμε στην καφετέρια και όπως πάντα, παρήγγειλα ένα milk-shake βανίλια και ο Nicolas έναν φραπέ.
Μιλούσαμε αρκετή ώρα για διάφορα πραγματα και μπορώ να πω ότι ένιωθα οικεία μαζί του. Μετά από λίγη ώρα φύγαμε από την καφετερια και κατευθυνθήκαμε προς το αυτοκίνητο του.
"Λοιπόν......τι λες να πάμε καμία βόλτα?" Με ρωτησε ενώ με κοιτούσε στα μάτια.
"Οκευ! Που λες να πάμε?"
"Ξέρω ένα πολύ ωραίο πάρκο εδώ κοντα. Πάμε?"
"Ναι!"Του είπα και εβαλε μπρος στο αυτοκίνητο.
[...]
Το μικρό αυτό παρκάκι ήταν εντυπωσιακό. Παντού υπήρχαν φυτά, λουλούδια και ένα όμορφο συντριβανακι. Ο ήχος από το κελάηδισμα των πουλιών αντηχούσε στα αυτιά μας ως μια γλυκιά μελωδία και το ολοστρογγυλο φεγγάρι έκανε την εμφάνιση του.
"Είναι υπέροχο το ηλιοβασίλεμα." Είπα σπάζοντας τη σιωπή.
"Ναι. Έχει και πανσέληνο."μου απάντησε ήρεμα και σιγανά.
Καθόμασταν σε ένα παγκάκι ψηλά που από κει μπορούσες να δεις όλο το πάρκο. Ήταν πραγματικά πολύ ρομαντικό...
"Τι σκέφτεσαι?" Ρώτησα τον Nicolas καθώς φαινόταν σκεπτικός...
"Τίποτα απλώς..." δεν είπε τίποτα άλλο και έστρεψε τα μάτια του στα δικά μου. Και φυσικά... με φίλησε! Ήταν πανέμορφα. Η ηρεμία, το ηλιοβασίλεμα, όλα!
Αλλά η φωνή μέσα μου έλεγε: Joanna είσαι σίγουρη πως δεν είναι όπως ο Ross? Πως δεν θα σε κοροϊδέψει? Πρέπει να σκεφτείς καλύτερα.....
Και τότε τα σταμάτησα όλα. Σηκώθηκα από το παγκάκι και τον χαστουκισα στο μάγουλο. Γιατί το έκανα αυτό?
Μάλλον είναι καλύτερα έτσι. Δεν θέλω κανέναν άλλον στη ζωή μου...
"Συγνωμη" ήταν το μόνο που είπα και έφυγα τρέχοντας από το πάρκο.
Christi:
Καθόμουν στο σαλόνι και έβλεπα τηλεόραση καθώς ο αδερφός μου έλειπε για άλλη μια φορά.
Είχα σχεδόν αποκοιμηθεί αφού όλα τα ωραία προγράμματα τελείωσαν...Μέχρι που χτύπησε η πόρτα και τιναχτηκα όρθια. Ποιος να είναι?
Έστρωσα λίγο τα ρούχα μου και τα μαλλιά μου και πήγα να ανοίξω την πορτα.
"Γεια σου. Είναι εδώ ο Jake?"
Έμεινα ακίνητη.
Ήταν ένα ψηλό, αγόρι με καστανόξανθα μαλλιά και γαλανα μάτια. Ωωωω είναι τόσο όμορφος. Συγκεντρωσου Christi...
"Συγνωμη!? Είσαι Καλά?"
"Εεε...Ναι μια χαρά!" Είπα βιαστικά "Όχι ο Jake δεν είναι εδω"
"Μπορώ να τον περιμένω μου ειπε να περάσω. Βέβαια ήρθα κάπως νωρίτερα."
"Εμμ Ναι πέρνα! Λογικά σε λίγο θα έρθει." Του είπα και άνοιξα την πορτα να περάσει.
[...]
"Λοιπόν? Πως σε λένε?"
"Christi. Είμαι η αδερφή του Jake. Ένα χρόνο μικρότερη."συστηθηκα
"Είμαι ο Peter. Είμαι καινούριος και συμφοιτητής του Jake. Έχουμε μια εργασία οπότε..."
"Ναι κατάλαβα. Χάρηκα!"
"Παρόμοιος!" Μου έδωσε ένα υπέροχο χαμόγελο.
"Εεεε... θες να σου φέρω κάτι?"
"Όχι είμαι μια χαρά."ωωωω ο γλυκούλης μου...μισό. Τι είπα μόλις???
Σε λιγο ακούστηκαν κλειδιά στην πόρτα. Ήταν ο Jake φυσικά...
"Επ... Peter? Τι γίνεται ρε φίλε?"
"Μια χαρά Εσύ?"
"Καλά κι εγώ. Γνωριστηκες με τη μικρή σπαστικια αδερφή μου?"
"Εμμ..υποθέτω πως Ναι!" Είπε και γέλασε.
"Μμμμμμ...."είπα εγώ.
"Μην κάνεις σαν την αγελάδα δεν σου πάει. Λοιπόν εμείς πάμε πάνω εντάξει?"
"Αχαα" είπα και ανέβηκα κι εγώ στο δωμάτιο μου.
Μόλις μπήκα μέσα, άλλαξα ρούχα και έπεσα στο κρεβάτι.....Αύριο το πρωί πάλι σχολείο...... βαρετό! Πρέπει να ξυπνήσω πρωί. Αχ..πότε θα τελειώσει?
Και εκεί που πήγα να κοιμηθώ για δεύτερη φορα, άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα ο Peter. Τι κάνει αυτός εδώ?
"Συγγνώμη μπέρδεψα τις πόρτες μάλλον. Ήθελα το μπάνιο!" Μου είπε με γλυκό βλέμμα.
"Δεν πειράζει, θα σε πάω εγώ!" του είπα και τον συνόδεψα μέχρι το μπάνιο.
"Ευχαριστώ πολύ!" Μου είπε και μου έδωσε ένα φιλι στο μάγουλο.
"Τίποτα!" Του είπα και εγώ στον ίδιο ήρεμο τόνο και έτρεξα στο δωμάτιο μου.
Μήπως είμαι ερωτευμένη τελικά?
YOU ARE READING
Together Again♡
RomanceΗ Joanna και η Christi, δύο έφηβες κολλητές με μεγάλα όνειρα που ανακαλύπτουν τον απόλυτο έρωτα. Ώσπου το παρελθόν τους χτυπάει την πόρτα και όλα ανατρέπονται... Αφιερωμένο στην κολλητή μου :) Love, j_vog_ xx