19

58 9 0
                                    


Joanna pov:

"Όχι,όχι σε παρακαλώ,ξύπνα Christi. Μίλα μου!!!" Φώναζα απελπισμένη. Δεν μπορούσα όμως να μην της το πω,αυτός είναι ικανός για όλα!

"Joanna,ηρέμησε απλά λιποθύμησε. Πρέπει να την πάμε σπίτι." Μου είπε ο Roby και την σήκωσε. Ευτυχώς που υπήρχαν παγκάκια στα αποδυτήρια και μπορέσαμε να την αφήσουμε εκεί.

"Και πώς θα γίνει αυτό?" Ρώτησα "Δεν πρέπει να μάθουν τίποτα οι άλλοι γιατί θα κινδυνεύσουν όλο και περισσότεροι!"

"Δυστυχώς δεν έχουμε άλλη επιλογή. Θα πούμε πως λιποθύμησε. Απλά δεν θα αναφέρουμε τον λόγο!" Μου απάντησε.

"Εντάξει Robert!" Είπα και έκατσα δίπλα της κλαίγοντας.

"Ει μην κλαις τώρα όλα θα πάνε μια χαρά! Δεν θα πάθετε τίποτα στ' ορκίζομαι! Όσο περνάει από το χέρι μου αυτός ο τρελός δεν θα σας ξαναπλησιάσει. Και ξέρεις ότι μπορείς να με λες Roby. Είναι το χαϊδευτικό που εσείς μου βγάλατε!" Μου είπε και με αγκάλιασε. Αχχχ αυτό το παιδί..

"Ευχαριστώ, Roby,για όλα!" Συμπλήρωσα.

"Τίποτα! Πάμε τώρα?" Ρώτησε και σηκώθηκε.

"Ναι πάμε!" Είπα και βγήκαμε έξω...

Peter pov: (wowww)

"Μα που είναι τόση ώρα?" Ρωτάω και σηκώνομαι όρθιος.

"Μην ανησυχείς, όπου να νε θα έρθουν!" Είπε ο Nicolas για να με καθησυχάσει.

Από μακριά διακρίνω δύο πρόσωπα. Την Joanna και τον Robert. Κρατάει στα χέρια του...Τι? Την Christi? Γιατί είναι λιπόθυμη?

"Τι έγινε ρε παιδιά?!" Είπα ανησυχητικά και έτρεξα προς το μέρος τους.

"Εμ λιποθύμησε στα καλά καθούμενα." Είπε ο Joanna και κοίταξε το πάτωμα. Έκλαιγε??

"Να την πάμε στο νοσοκομείο!" Φώναξε η Roxy από πίσω μας και συμφώνησα.

"Όχι, καλύτερα να την πάμε σπίτι. Θα είναι μια χαρά!" Είπε ο Robert με σιγουριά. Τώρα γιατί μπλέκεται αυτός?

"Και που ξες εσύ τι είναι καλύτερο γι'αυτήν?" Ρώτησα θυμωμένα.

"Τόσα χρόνια φίλοι είμαστε. Και δεν κατάλαβα! Εσύ θα μας πεις τι θα κάνουμε?" Ρώτησε. Ε, τώρα θα τις φάει. Απ'την αρχή δεν τον συμπάθησα.

"ΕΓΩ είμαι το αγόρι της και ξέρω καλύτερα, οπότε ας την, μπορώ κι εγώ να την φροντίσω!" Του φώναξα και ορισμένοι γύρισαν και μας κοίταξαν.

Αυτός ακούμπησε την Christi σε μια καρέκλα και ήρθε προς το μέρος μου. Καυγάδες θέλει,καυγάδες θα 'χει!!!

Together Again♡Where stories live. Discover now