Joanna pov:
Πήγαμε για καφέ, μιλήσαμε και μιας και οι γονείς της Christi θα λείπουν όλο το απόγευμα το ίδιο και ο αδερφός της, θα πάμε να ξαναδούμε ταινία.
"Κουράστηκα όλη μέρα έξω!" Παραπονέθηκε.
"Κι εγώ και φυσικά τώρα δεν μπορώ να διαβάσω, οπότε βάλε ταινία!" Είπα και έκατσα στον καναπέ.
"Τι θες να δούμε?" Με ρώτησε και έβγαλε τις ταινίες.
"Βάλε μια κωμωδία." Είπα.
Έβαλε μια πολύ αστεία ταινία που κρατούσε μιάμιση ώρα. Είχαμε πραγματικά σκάσει από τα γέλια.
Καθώς η ταινία συνεχιζόταν, ένιωσα κάτι κρύο να ακουμπάει στο μάγουλο μου. Ήταν ελαφρός μυτερό.
"Christi τι στο καλό κα-" γύρισα απότομα και έμεινα στήλη άλατος.
"Joanna δεν ήμουν εγώ!" Μου είπε ενώ δάκρια κυλούσαν από τα μάτια της και εγώ με τα δικά μου μάτια αντίκρισα τον δολοφόνο.
"Βοηθ-" πήγα να φωνάξω αλλά μου έκλεισε το στόμα.
"Μη βιάζεσαι τόσο πολύ μικρή μου." Μου ψιθύρισε στο αυτί και ανατρίχιασα.
"Σε-σε παρακαλώ μην μας πειράξεις!" Προσπάθησε να πει η Christi.
"Μμ για να σκεφτώ...Δεν νομίζω να σου κάνω τη χάρη. Εξ αιτίας σου μπήκα φυλακή."
"Christi,άνοιξε μου!" Η φωνή του Peter ήχησε στα αυτιά μας και χτυπήματα στην πόρτα ακούστηκαν.
"Μην τολμήσεις και μιλήσεις!" Την απείλησε.
"Christi ξέρω ότι είστε μέσα,η Joanna θα ερχόταν εδώ σήμερα!" Ακούσαμε μια δεύτερη φωνή.
"Nicol-" πριν προλάβω να μιλήσω,τοποθέτησε το μαχαίρι στο λαιμό μου.
"Δεν σας είπα να μην μιλήσετε? Γιατί δεν με ακούτε?" Μας είπε και γέλασε σατανικά.
Christi pov:
Ακούσαμε την πίσω πόρτα του σπιτιού να ανοίγει.
"Christi γιατί δεν ανοι-" είπε ο Peter αλλά μόλις μας είδε σταμάτησε και μαζί με τον Nicolas έμειναν με το στόμα ανοιχτό.
"Μπα,μπα έχετε παρέα βλέπω!"
"Άφησε τες!" Του είπαν με μια φωνή.
"Αλήθεια? Τι θα κάνετε γι' αυτό?" Τους ρώτησε.
"Σε παρακαλώ μην μας πειράξεις!" Τον παρακάλεσα ξανά!
"Ωω τι συγκινητική στιγμή!!" Ειρωνεύτηκε.
"Σε παρακαλώ Andrew, δεν θα πούμε τίποτα σε κανέναν θα σκοτώσεις 5 αθώες ψυχές!" Είπα και τον είδα προβληματισμένο, η Joanna είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα και οι άλλοι δύο δεν νομίζω ότι κατάλαβαν κάτι.
YOU ARE READING
Together Again♡
RomanceΗ Joanna και η Christi, δύο έφηβες κολλητές με μεγάλα όνειρα που ανακαλύπτουν τον απόλυτο έρωτα. Ώσπου το παρελθόν τους χτυπάει την πόρτα και όλα ανατρέπονται... Αφιερωμένο στην κολλητή μου :) Love, j_vog_ xx