17

80 11 0
                                    


Joanna pov:

"Wow τώρα ειναι το σημείο που θα σκοτώσει τον Fili! Γιατί? Γιατί? Είναι τόσο γλυκούλης,δεν του αξίζει. Αλλά ο αδερφός του σίγουρα θα πάρει εκδίκηση. Άλλη ιστορία πάλι. Ο Kili και η Tauriel η καλύτερη ιστορία αγάπης!" Λέω στον Nicolas μιας και έχω ξαναδεί την ταινία αλλά δεν βλέπω να με ακούει.

"Nicolas?"

"Μμμμ...."

"Τι μμμ καλέ θα χάσεις το καλύτερο"

"Άσε με να κοιμηθώ!" Γκρινιάζει

"Σε λιγο τελειώνει Nicolas και πήγε 8, ξημέρωσε."

"Έλα ρε Joanna δεν κοιμήθηκα πολλές ωρες!" Διαμαρτύρεται ξανά.

"Δηλαδή μέχρι τι ώρα θα κοιμάσαι?" Τον ρωτάω

"Εεε μέχρι της 10 σίγουρα."

"Ναι αλλά 9 πρέπει να σηκωθούμε να πάμε να πάρουμε κανένα μαγιό και μετά να παμε στην πισίνα." Του είπα αλλά με αγνόησε και συνέχισε να κοιμάται.

"Με ακούς?" Είπα λίγο πιο δυνατά αλλά αυτός δεν απάντησε. Αντίθετα,άλλαξε πλευρό και συνέχισε να κοιμάται.

"Καλαααα" είπα και γύρισα στην οθόνη. Εκεί βλέπω...... τον Fili στο πάτωμα. Όχι ρε,τον σκότωσε! Η πιο ωραία σκηνή! Την έχασα!

"Τέλεια!" Αναφώνησα και σηκώθηκα από τον καναπέ.

Άνοιξα το ψυγείο και πήρα ένα μπουκαλάκι χυμό. 'Είναι νωρίς για να ξυπνήσω τους αλλους' σκέφτηκα.

Το ήπια γρήγορα και άνοιξα το κινητό μου. Δεν μπορώ να κοιμηθώ και μου μένει αρκετή ώρα οπότε λέω να μπω σε όλα τα social media για να δω τα νέα.
Μόλις άνοιξα το κινητό,ένα μήνυμα φώτισε και είδα πως είχα μια αναπάντητη κλήση. Κύλησα το δάκτυλο μου στην οθόνη και πήγα να δω το νούμερο. Δεν το γνώριζα.

Μπαίνω στο instagram και χαζεύω μέχρι που το κινητό μου κουδουνίζει. Τρέχω αμέσως στο δωμάτιο για να μην ξυπνήσω τον Nicolas που αποκοιμήθηκε στον καναπέ και κοιτάω την οθόνη. Ξανά αυτός ο αριθμός. Ποιος μπορεί να είναι 8 ηώρα?

"Ναι?" Λέω με ενοχλημένη φωνή

"Γεια σου Joanna καιρό έχω να σου μιλήσω."

"Ποιος είναι?"

"Με ξέχασες μικρή μου? Ο Andrew είμαι, τι κάνει η Christi?" Με το άκουσμα αυτών των λέξεων έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου. Δεν μπορεί!!

"Απ-από που με πέρνεις?" Είπα με τρεμάμενη φωνή

"Μην σε νοιάζει γλυκιά μου. Ήθελα μόνο να ξέρεις ότι απέδρασα. Και θα έρθω να σας βρω. Μόλις γυρίσετε από Florida!" Ε όχι! Κάποιος μου κάνει φάρσα.

Together Again♡Where stories live. Discover now