A két iskola összevonása egy hatalmas tragédia volt. Az épület nem volt képes ekkora tömeg befogadására, ráadásul nem egy akármilyen bandának...
Mindenki kiabált, többen cigiztek, a motorosok járgányaikon pöffeszkedtek vagy mellette menőztek. A lányok testét szinte semmi nem takarta, csak egy mini szoknya, jobb esetben össze-vissza szaggatott nadrág, és top. A párok egymást falták a falnál vagy egy padon. Egyáltalán nem zavartatták magukat.
Eunha-val dühösen törtünk utat magunknak, ugyanis páran jó ötletnek tartották a folyosó közepén hatalmas csoportba verődve dumálni. Sőt voltak, akik elkezdtek break-elni a folyosó kellős közepén.
Arrébb toltam egy magas srácot, hogy tovább tudjak menni, mire az dühösen fordult felém, de én magasról tettem rá és mentem tovább, Eunha utánam.
-Hát ez hihetetlen - dobtam le a táskám az padomra - Olyan békésen és normálisan megvoltunk eddig - néztem barátnőmre mérgesen - Erre idehozzák ezt a koszos bandát és minden a feje tetejére fordul. Nem csodálkoznék, ha az egyik felgyújtaná az iskolát - pakoltam ki dühösen.
-Szerintem inkább nyugodj le, mert a végén meghallják mit beszélsz és akkor nekünk annyi - mondta - Láttad te mekkora izmaik vannak ezeknek a srácoknak?
-Kit érdekel? - puffogtam.
-Hé mizujs lányok? - jött hozzánk Taehyung vidáman - Mi ez a komor kép?
-Úgy látom te élvezed, hogy bámulhatod azokat az alul öltözött lányokat - néztem rá megsemmisítően, mire lebiggyesztette száját és leült mögém.
-Nyugi lehet, hogy magukat mutogatva akarják eladni magukat az első tökkelütöttnek, aki szembe jön velük a folyosón, de miattam ne aggódj - mondta őszintén, mire hátrafordultam hozzá és leökölpacsiztam vele.
-Össze kell tartanunk ez ellen a csürhe ellen - jelent meg Hoseok - Láttátok azokat az izmokat? - ült le haverja mellé - Komolyan most már félek suliba járni.
-De hát te meg tudsz karatézni - néztem rá döbbenten.
-Oké, de ezeknek nyolcszor több izmuk van, mint nekem - mondta tágra nyílt, ijedt szemekkel.
-Neked meg ezerszer nagyobb agyad, ami meg van töltve fortéllyal és ésszel - mondta Eunha mosolyogva.
-Kösz - mosolygott Hoseok is.
-Apám ezek megkergültek - tért be csapatunk utolsó tagja, Namjoon - Az előbb akart valaki eladni nekem valami pörgőset - forgatta a szemeit - Komolyan először azt hittem valami búgócsigát akar nekem eladni - rázta a fejét, mire kitört belőlünk a nevetés ő pedig folytatta - Mikor pedig megkérdeztem tőle, hogy ne vigyem-e elmegyógyba azt felelte, hogy engem kéne inkább és, hogy nem érdemlem meg a pörgőset.
Szakadtunk. Namjoon is velünk nevetett. Egyértelműen kifogott szegény párán. Kíváncsi vagyok ki lehet az a gyerek. Rájöttünk ugyan, hogy drogot akart neki eladni és őszintén szólva kezdtem aggódni, hogy mik lesznek itt...
Bejött a tanár és az osztályból már mindenki benn volt, az újaknak azonban úgy tűnik nem volt kedvük bejönni.
-Fáradjanak be kérem - szólt ki a tanár úr, de oda se figyeltek rá - Nem mondom még egyszer! - kiáltotta el magát - Aki nem jön be igazolatlant és egyest kap! - ordította még a már elcsendesedett folyosón, majd becsapva az ajtót visszatért hozzánk. Úgy tűnik nem izgatta bejönnek-e vagy sem.
Hirtelen három lány caflatott be, majd levágták magukat a hátsó sorba. Sminkjük vastagabb volt, mint a padló, amin jártak, ruha meg kevesebb volt rajtuk, mint egy újszülöttön a keresztelőn.
VOUS LISEZ
A terror iskolája BTS FF [BEFEJEZETT]
FanfictionHyun Ji iskolájának a közelében leég egy igen rossz hírű iskola, így már másnap ellepi intézményüket a banda, tele büntetett előéletű diákokkal és drogárusokkal. Barátaival próbálja megfékezni a bántalmazást és a terrorizálást, de sajnos a tanárok s...