„-Most mit csinálsz? – kérdeztem a kocsijához lépő lánytól, aki a kezében lévő telefonon pötyögött, majd eltéve azt kinyitotta a kocsiajtót.
-Összehívtam egy gyűlést. Szálljatok be –utasította, Jin és én pedig döbbenten néztünk egymásra, de Hoseok csak beszállt az anyósülésre, így mi hátra ültünk.
-Mégis miféle gyűlésre gondolsz? – kérdezte Jin rosszat sejtve.”
Hyun Ji POV:
-Majd meglátod – feleltem és már el is indultunk.
Egész úton kérdezősködtek, de nem árultam el semmit. Azzal hogy én most elviszem őket oda tulajdonképpen megszegem a legnagyobb szabályunkat.
Odaérve Minah házához, aki valójában Hobi barátnője, de egész héten beteg volt így nem volt suliban, kiszálltunk a kocsiból és a garázsajtóhoz mentünk.
Nem volt titkos kopogásunk sem egy titkos bejáró vagy jel. Csak kulcsom.
Kinyitottam az ajtót és beléptünk a helységbe, ahol már a többeik ott voltak.
Mindenki rögtön felénk kapta a fejét és mikor meglátták kik vannak velem, rögtön elszabadult a pokol.
Ott volt mindenki, aki fontos szerepet játszik az iskolában. A sportcsapatok kapitányai, DÖK elnök, suli újság főszerkesztője, a lány egyesület vezetője, a dráma csoport elnöke stb. Magyarul a suli népszerűségei.
Én ugyan nem voltam semmiben sem vezető, de mivel elég nagy tekintélyt harcoltam ki magamnak az évek során, így helyem volt közöttük. Minah volt a DÖK elnök, így nála tartottuk a gyűléseket.
-Minek hoztad ide ezeket? – állt nekem azonnal Hwan Gun, akinek az öccsét Jin-ék megvertek – Na gyertek mindjárt szétverem a pofátokat!
Az eszesebbek rögtön megállították, de ők is kinyilvánították a véleményüket.
-Hyun Ji ezek bűnözők!
-Semmi keresnivalójuk itt!
-Húzzatok el innen!
-Srácok! – kiáltotta Minah, aki épp ekkor lépett be a helyiségbe és rögtön a két csapat közé állt.
Láttam rajta, hogy még mindig gyenge a vírustól, de arca elszánt volt. Hiába volt otthoni ruhában, még mackó nadrágjában és Spogna Bob-os felsőjében is tekintélyt parancsoló volt, így mindenki elhallgatott.
-Na azért – bólintott elégedetten.
Ekkor Hoseok odalépett hozzá és átkarolta, mi pedig fogtuk magunkat és elhelyezkedtünk. A garázs teljesen át volt alakítva ezeknek a gyűléseknek a céljára. Volt itt két kanapé egymással szemben, négy fotel, egy halom babzsák, zöld szőnyeg a padlón, dohányzó asztal, hűtő, tévé és egy hatalmas tábla a falon. Mindent itt terveltünk ki. Ez alatt ne értsetek semmi rosszat. Szimplán csak az iskolai bálokat meg ehhez hasonlókat vitattuk meg itt.
Vagy mint most is, a nézeteltéréseket kell helyrehoznunk.
-Akkor kezdjük – indítványozta a fotelbe leülve Minah. Pontosabban a fotelben ülő Hobi ölébe ülve – Miért hívtad össze a gyűlést Hyun Ji?
Felálltam, hogy mindenki jól lásson és belekezdtem.
-Nos szeretném első sorban tisztázni, hogy nem álltam a másik oldalra. Azért hoztam őket is magammal, mert szerintem már ők is kezdik belátni, hogy ez így nem jó. Igaz Jimin?
Kaptam tőle egy megsemmisítő pillantást, de tudtam mivel csillapíthatom le.
-Te magad mondtad, hogy nem kellett volna Hwan Gun 12 éves öccsét megverni. Nem így van?
ESTÁS LEYENDO
A terror iskolája BTS FF [BEFEJEZETT]
FanficHyun Ji iskolájának a közelében leég egy igen rossz hírű iskola, így már másnap ellepi intézményüket a banda, tele büntetett előéletű diákokkal és drogárusokkal. Barátaival próbálja megfékezni a bántalmazást és a terrorizálást, de sajnos a tanárok s...