Összeverve

4.1K 379 32
                                    

...elindultam a szobámba.

Azonban hangokat hallottam a vendégszobából.

Jimin nem is alszik!

Óvatosan az ajtaja elé léptem és hallgatózni kezdtem.


Hyun Ji POV:

-Halkan - ez Jimin.

-Nem rajtam múlik Hyung - ajj de ismerős hang...

-Tegyük az ágyra - ismét Jimin.

Nyögést hallottam, majd lépteket. Senki nem jött ki,hanem  bent tevékenykedtek valamit.

-Most mi lesz?

Jungkook! Ez ő! Vajon mit keres itt?

-Megnézem tiszta-e a levegő - indult Jimin feltehetően éppen felém.

Lenyomtam a kilincset, majd benyitottam. Jimin rémült tekintetével találtam szembe magam.

-Ó bocsi felébresztettelek? - tettem kezem a szám elé, majd kissé gonoszan felnevettem  - Woo Jin szerint elaludtál, de - néztem háta mögé, de a félhomályban csak egy ágyon fekvő alakot láttam, majd a mellette álló Jungkook-ot - Úgy látom nagyon is éber vagy. Kit hoztál már ide? - böktem az ágy felé - Csak szólok előre, hogy ha összeköltözünk nem fogsz semmilyen nőcskét a...

-Állj már le! - mondta erélyesen, de nem hangosan, ám így is meglepődtem. Arca kissé meggyötört volt és aggódó.

-Mi bajod van neked? - kérdeztem döbbenten. Ma már másodjára látom ilyennek! Ilyen... meggyengültnek!

Idegesen nézett a háta mögé, látszólag valamin nagyon törte a fejét.

Már sejtettem, hogy nem egy lány fekszik ott, ugyanis láttam, ahogy megmozdul, majd hangosan felnyög.

Döbbent pillantást vetettem Jimin-re, majd ellépve mellette siettem az ágyhoz. Így hogy közelebb mentem már láttam ki és milyen állapotban fekszik ott.

-Magasságos ég! Mi történt vele? - kérdeztem rájuk nézve.

Suga vagy hogy hívják feküdt az ágyon és arca teljesen szét volt verve.

-Jungkook szerint a haverjaid tették ezt vele - köpte mérgesen a szavakat mellém állva.

-Nem -ráztam a fejem - Nam és Hoseok sose tenne ilyet - néztem rá határozottan.

-Nem ők voltak - szólalt meg Kook dühösen - Hanem azok a focisták. Kihasználták, hogy senki nem volt vele és követték egy sikátorig, ahova megbeszéltük, hogy találkozunk. Mikor odaértem még ott voltak és fenyegették. Aztán elhúztak - szemei szikrákat szórtak rám én pedig nagyot nyeltem.

-Sajnálom - néztem rá  - Én erről nem tudtam.

-Most nem ez a lényeg - szólt közbe Jimin, de láttam rajtuk, hogy megleptem őket azzal, amit mondtam.

A következő kijelentésemen, pedig még jobban megrökönyödtek.

-Hozok valami kötszert meg fertőtlenítőt - indultam az ajtó felé, ám Jimin utánam kapott, majd mélyen a szemeimbe nézett.

-Kérlek ne szólj senkinek. Anyukádnak se - rázta a fejét, mire csak bólintottam, majd elengedett én pedig leosontam a konyhába.

Elővettem az elsősegély dobozt, majd visszamentem. Anya már valószínűleg alszik.

-Miért is nem visszük orvoshoz? - kérdeztem az ágyra térdelve, hogy könnyebben elérjem, majd kendőt vettem elő és ráöntöttem némi fertőtlenítőt.

A terror iskolája BTS FF [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora